מקודם

פופ אפ: להתחתן בתל אביב כמו שבאמת רציתם

הלוקיישן – הכי גבוה (ליטרלי). והתפריט? פרוייקט קולינרי שאפתני במיוחד. מתחם האירועים Pop&Pope לא מוותר על עונת החתונות ולא מסבך אתכם עם הוודג' משה בר סימן טוב

בואו רעבים. צילום: גדי סיארה
בואו רעבים. צילום: גדי סיארה
22 ביוני 2020

על הפרוייקט הקולינרי שעתיד להיפתח באוגוסט הקרוב, סיפרנו לכם כבר בדצמבר. אבל הנה עוד סיבה למסיבה מוגזמת: Pop&Pope משיקים לא פחות ממתחם קולינרי בניצוחו של השף שחף שבתאי, הכולל מסעדת שף, חלל אירועים, חדר VIP, ולאונג' בר. המתחם המדובר, משתרע על פני 3,002 מטר של יוקרה נגישה כשבמרכזו חלל האירועים שהושק כבר בחודש נובמבר האחרון.

הנוף הכי יפה בעיר. צילום: יניב בלומנפלד
הנוף הכי יפה בעיר. צילום: יניב בלומנפלד

גם חלל האירועים המדובר משתרע על כ-320 מ"ר, כלומר, מרווח מספיק כדי להרים לעצמכם את יום ההולדת ה-30 היוקרתית שדמיינתם או החתונה שנאלצתם לדחות, אבל לא ברמה שתיאלץ אתכם להזמין את "ירין לא לענות" כדי למלא מקום.

אפשר לוותר על ירין לא לענות. צילום: יניב בלומנפלד
אפשר לוותר על ירין לא לענות. צילום: יניב בלומנפלד

הכי קרוב לבית

בדומה לענף המסעדנות והלילה, גם עולם האירועים מתרגל תוך כדי תנועה למציאות חדשה ולתקנות משתנות שהופכות את האינטימיות למוטיב מרכזי בעונת החתונות הקרובה. כך שמתחמי אירועי הבוטיק הופכים לאפשרות האידיאלית כדי לקיים את האיוונט המיוחד שלכם כמו שבאמת רציתם. עם האורחים שאתם באמת רוצים, הכל קרוב בית. בלי נהגים תורנים, בלי שאטלים מכיכר רבין ובלי פקקים לאזור השרון בחלל בוטיק צעיר ומגניב. כל שנותר לכם לבחור הוא חתונה אל תוך השקיעה בערב שישי, או אווירת קז'ואל של שבת בצהריים עם מינימום 100 אורחים מינוס קרובי משפחה שבחיים לא פגשתם. כי אפשר אחרת. וכשאתם כל כך קרובים לשמיים, נדמה שאפילו הם לא הגבול.

כאילו, ממש בגבוה. צילום: עמרי סילבר
כאילו, ממש בגבוה. צילום: עמרי סילבר

למביני עניין

המיקום הנחשק, בקומה ה-14 של מגדלי הארבעה, לא רק מביא את חוויית הפירסט קלאס אליכם הביתה, אלא גם מבטא את רוח המיזם הכל כך שונה בנוף. מדובר במתחם שלם הכולל חלל אירועים שנפתח ממש לא מזמן, באווירה של אלגנטיות נגישה, יוקרה ברת השגה ויופי עוצר נשימה לצד פרקטיות מותאמת לאורח החיים האורבני מותגים כמו סמסונג ודייסון העולמית בחרו בו כדי להשיק את מוצרי הדגל שלהם. כבר אמרנו יוקרה? אז נגיד שוב.

התקהלות מותרת. צילום: ליאור גרונדמן
התקהלות מותרת. צילום: ליאור גרונדמן

איך עושים את זה? בזכות חלל ותפריט מודולריים, לכל מטרה ואירוע. והזדמנות לטעום ממנות השף המדוברות לפני כולם. הספייס מתאים לחתונה באווירת בוטיק, אירוח של כנסים וסמינרים יוקרתיים ביום, השקות נוצצות בערב וביטחון מלא שגם הכנס העסקי שלכם יראה טופ אוף דה טופ, בלי חריקות מיקרופון מביכות ואווירה של שעת שינה. יאללה, זה הזמן לרכוש את הז'קט המחויט שמעולם לא חשבתם ללבוש. או לפחות מכופתרת. העיצוב ארמני, אבל פה בכל זאת ישראל.

כבר אמרנו בגבוה? צילום: ליאור גרונדמן
כבר אמרנו בגבוה? צילום: ליאור גרונדמן

בגזרת האוכל, שתסביר לכם גם את מקור השם, תמצאו חיבור ייחודי בין המטבח האסייתי לבית המאפה האיטלקי – עם אופציה לכשרות אם אתם מקפידים. לא סתם הופקד על המשימה שבתאי, האיש, החזון והניסיון בניהול מטבחים בחו"ל, ביניהן מסעדה בפראג שזכתה בכוכב מישלן. התעוזה והדיוק הקולינריים שלו כבר הוכיחו את עצמם בכל רחבי העולם, ועכשיו יש לכם הזדמנות ליהנות מהם שניה מהבית.

בול מה שאתם צריכים. צילום: ליאור גרונדמן
בול מה שאתם צריכים. צילום: ליאור גרונדמן

בין המנות, תמצאו קונוס טונה במילוי אבוקדו, סרירצ'ה, תפוח עץ, אצת נורי וטונה אדומה; קסרול טורטליני בשר עם פטריות ורוטב כמהין; פיצה דאשי כרישה ושרימפס יקיטורי, אספרגוס, צ'ילי והייג'יקי; סביצ'ה קולומביאני עם קרם קוקוס, קפיר ליים, אבוקדו, צ'ילי וצ'יפס; ופאייה קארי עם פרגית, סופריטו, בזיל ורוטב קארי אדום; ופאייה פלפלת מחזה עוף מהגריל, סופריטו ורוטב פלפל קמבודי. גם בשטח הבייקרי צפויה לכם התלבטות קשה.

כבר אמרנו שאתם צריכים לבוא רעבים? צילום: אפיק גבאי
כבר אמרנו שאתם צריכים לבוא רעבים? צילום: אפיק גבאי

אגב, גם מאחורי הבייקרי עומד השף קונדיטור עופר בן נתן. אתם בעיקר זוכרים אותו מפופ-אפ הקרואסונים המתפצחים והפוטוגניים מימי הקורונה, אבל מאחוריו קילומטרז' מרשים שחולש על השתלמות בצרפת, קורס בין לאומי אצל קונדיטורית העל – אסטלה. בקיצור, אנחנו רעבים.

כל מה שבא לנו עכשיו. צילום: אפיק גבאי
כל מה שבא לנו עכשיו. צילום: אפיק גבאי

Pop&pope. הארבעה 28, תל אביב.

לפרטים נוספים באתר או בטלפון: 077-6047991