מקודם

נונה יקרה לי: מצאנו מוצר שנלחם בקמטים – ומנצח

עם שם חמוד, זמן טיפול קצרצר טכנולוגיה פשוטה ושלוש שנות פיתוח הביאו לעולם את נונה מבית פרימייר. מוצר האנטי אייג'ינג שמבטיח וגם מקיים. הפלוס? תשכחי מהזרקות

הכי פשוט, הכי מהיר. צילום: Getty Images
הכי פשוט, הכי מהיר. צילום: Getty Images
25 ביוני 2020

איך קמט נולד? כמו תינוק, בהתחלה זה כואב. מבאסה. אחר כך זה כבר פחות דומה. הכל מתחיל מקולגן ואלסטין, שעם השנים ייצורם בגוף מתמעט באופן טבעי עד להופעת חלוצי הקמטים. בהמשך מצטרפים לכל הסיפור הזה קמטוטי הבעה, נקבוביות רחבות וכתמי עור.

ואם תשאלו אותנו, מרגיש שכל עולם הזריקות והבוטוקס היו איתנו מאז ומתמיד והפכו לברירה הטבעית (וכן, האירוניה כאן ברורה). קמט חובר לקמטוט, כתם פיגמנטציה נפרש על מרחבים נראים לעין ורצון אמיתי לחטוף עוד כמה שנות נעורים – הביאו רבות מאיתנו להשקיע את מיטב כספינו לטקס נעיצת מחטים תקופתי. ואם כל המפורסמות הכי גדולות בעולם באובסס, אפשר להאשים אותנו?

אבל האמת, שאין. פשוט אין סיכוי שאנחנו חייבות לסבול עד כדי כך כדי להרגיש יפות. הקונספט של החדרת חומרים כימיים (אמאלה!) לאזור הפנים שלנו לא מפתה מספיק. וזה עוד לפני שבדקנו כמה זה עולה לנו. (רמז? המון). האופטימיות שבינינו עדיין נותנות סיכוי למוצרים שמבטיחים לקיים. או לכל הפחות לשים ברקס לתהליך ההזדקנות במשיחת קרם אחת. רובם מאכזבים אותנו. אבל אז Nuna נחתה על שולחננו – וטוב שכך.

קולקציית מוצרים חדשה מבית פרימייר ים המלח שגם זכתה לשם הכי חמוד שמוצר אנטי אייג'ינג יכול לקבל: Nuna נכנסה לחיים שלנו. מדובר בפיתוח חדש של חברה ותיקה ומקומית שהשיקה אחרי שלוש שנים של מחקר מפרך, מכשיר אנטי אייג'ינג ביתי שעושה את העבודה בלי אקטים פולשניים, משפר את מראה העור ולא עושה שימוש מיותר במחטים או רעלנים.

אנחנו פחות בקטע של מחטים. טנקס. צילום: Getty Images
אנחנו פחות בקטע של מחטים. טנקס. צילום: Getty Images

ביוטי טכנולוגי

פרמייר ים המלח היא אחת מהחברות היותר וותיקות ומנוסות בארץ בתחום הביוטי וידועה בקרמים המבוססים על תמציות מים המלח, חומרים טבעיים פעילים ופריצות דרך מדעיות עטורות שבחים ברחבי העולם. כל זאת בזכות שילוב כוחות של מדענים ומהנדסים ישראלים מטעם החברה לצד חוקרים מאוניברסיטת ברקלי שבארה"ב. פיתוח סדרת האנטי אייג'ינג לקח לא פחות משלוש שנים שבסופם זכתה לאישור של ה-FDA האמריקאי והוכרה כמוצר אנטי אייג'ינג ברמה 2.

הרעיון שמאחורי Nuna, הוא הרצון לשלב בין טיפול קוסמטי יוקרתי ואפקטיבי עם תוצאות ברורות לעין. סדרות הטיפוח שפיתחו בחברה לאורך השנים זכו בפרסים בינלאומיים, ולא בכדי: שולבו בהם טכנולוגיות מתקדמות, מחקרים פורצי דרך וחומרים פעילים בעלי יעילות מוכחת. ובשוק עמוס מוצרי טיפוח ויופי, פרימייר הלכו על מכשיר ביתי קטן, נוח וחכם שלא רק מספק תוצאות נראות לעין, אלא מתאים ללו"ז הצפוף של הנשים המודרניות שאנחנו.

לאישה האורבנית שאת. צילום: Getty Images
לאישה האורבנית שאת. צילום: Getty Images

בתכלס, איך זה עובד?

בדיוק כמו מקלחת, את זמן האיכות שלך עם Nuna אפשר לעושת מוקדם בבוקר או בסוף יום העבודה. שלוש פעמים בשבוע, טקס פרטי קטן שאפשר לבצע מול הטלוויזיה אחרי ניקיון יסודי של הפנים. הנורה מתחממת במהירות והראש המתכתי מגיע לטמפ' של כ-41 מעלות שהוכחה מחקרית כאופטימלית לחימום קולגן לשם מיצוק והתחדשות העור. כשהראש חמים ונעים, אתן רק צריכות להעביר את Nuna  מעל הפנים במרחק קטן מהעור ולתת לגלי האור והחימום לעשות את שלהם. זה יעיל, כיפי ומרגיע את השרירים. התחושה במהלך הטיפול חמימה ומעקצצת כמו מסאז' קליל. אגב, לאחר חודש מומלץ לעבור לטיפול אחד בשבוע. הכי קוויקי.

למי המוצר מתאים?

לכל מי שמחפשת טיפול מהיר, בלתי פולשני ונטול כאבים בקמטים, קמטי הבעה, נקבוביות רחבות וכתמי עור, ומסייעת לשפר את מראה העור ביתר חלקי הגוף. היא נהדרת עבור עור הפנים, הצוואר וכפות הידיים.

אנחנו ונונה מול הטלוויזיה. צילום: יח"צ
אנחנו ונונה מול הטלוויזיה. צילום: יח"צ

טכנולוגיה שעובדת

Nuna עושה שימוש בטכנולוגיות אור אדום ואינפרא-אדום מתקדמות. אורכי הגל השונים פועלים על שכבות העור ומעודדים את ייצור הקולגן והאלסטין הנחוצים לעור צעיר, חיוני ובוהק. מחקרים ראשונים בטכנולוגיה זו נערכו על ידי נאס"א, שם נמצא שהיא יעילה ובטוחה לשימוש לכל סוגי העור וגווניו. מחקרים קליניים הראו כי לאחר חשיפה לאורכי הגל שמפיקה ה-Nuna, תאי העור צומחים ומתחדשים ב-150%-200% מהר יותר. גלי האור חודרים גם אל השכבות העמוקות של העור ומעודדים את התחדשות התאים בתוך סיבי העור. התוצאה: הסיבים מתהדקים ומתמצקים והקמטוטים מיטשטשים ונעלמים. וכן, זה בטוח לשימוש עם חיישן בקרת טמפרטורה שמבטיח שהמכשיר לא יתחמם יתר על המידה.

למידע נוסף באתר החברה.