מקודם

 עסקים: כך כדאי לפרסם את העסק שלכם בזמן הקורונה

עידן הקורונה הביא עמו שינויים בלתי צפויים רבים. עד שחשבנו שאנחנו שולטים היטב בעסקים שלנו ובכל מה שאנחנו עושים ועד שהצלחנו להרים את הראש מעל המים, הגיע הנגיף ותפס אותנו לא מוכנים

פרסמו את עצמכם בגוגל. צילום: FREEPIC
פרסמו את עצמכם בגוגל. צילום: FREEPIC
7 בינואר 2021

אט אט, עוד במהלך הסגר הראשון הבינו בעלי עסקים רבים שהם צריכים להמציא את עצמם מחדש ולהתחיל לקדם את העסק שלהם בדרך אחרת. לדוגמה, בעלי המסעדות החלו להוציא יותר משלוחים ופסיכולוגים ומאמנים אישיים הרחיבו את השירותים שלהם לכל הארץ (במקום להסתפק במטופלים מקומיים המגיעים אליהם לקליניקה), ונתנו טיפולים בטלפון ובזום. לאור ההתפתחויות החדשות נוצר גם הצורך לקדם את העסק בזמן הקורונה. 

טיפים לפרסום העסק בזמן הקורונה

בתקופה של סגר-לא-סגר וחוסר ודאות באופן כללי, אתם כבעלי עסקים מעוניינים יותר מכל לשדר עסקים כרגיל. אם כן, קבלו את כל הטיפים שלהם אתם זקוקים כדי לפרסם את העסק בזמן הקורונה:

Google Ads – הדרך הטובה לעלות מהר לאוויר

נניח שביצעתם שינוי דרמטי בעסק שלכם בעקבות הקורונה, וכעת יש לכם שירות אטרקטיבי שאתם לא רוצים שהלקוחות שלכם יחמיצו. במקרה זה פרסום בגוגל יתן לכם את המענה הטוב ביותר. והאמת, זה פשוט יותר ממה שאתם חושבים – אתם פותחים חשבון ב-Google Ads ומשלמים על הודעה ממומנת פר קליקים. חשוב להשקיע במודעה, כדי לפנות לגולשים וכמובן להוסיף את מילות המפתח הרלוונטיות. זכרו שכל עוד אתם ממשיכים לשלם לגוגל, המודעה שלכם נמצאת במקומות הראשונים במנוע החיפוש. אך ברגע שאתם מפסיקים לשלם, המודע יורדת מים. לפיכך, מומלץ לבדוק מדי פעם ולרענן את מספר הקליקים. כי בכל רגע שאתם לא נמצאים באוויר, אתם עלולים להפסיד פנייה איכותית.

פונים לרשתות החברתיות

הסגר הגביר את השימוש ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או יוטיוב. כשאנשים יושבים משועממים בבית, הם נכנסים ללא הרף לרשתות החברתיות כדי שיהיה להם קשר כלשהו עם העולם, במטרה להתעדכן בנעשה או לשתף את תחושותיהם. מסיבה זו, הרשתות הופכות להיות רלוונטיות יותר מאי פעם עבור בעלי עסקים. זוהי בדיוק שעת הכושר שלהם לצלם סרטונים מרהיבים ולפרסם פוסטים ויראליים שיכבשו את הרשת. כך תוכלו להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם ולהגיע אל כל האנשים הנמצאים ברשתות החברתיות ללא הרף. 

לשמור על קשר עם לקוחות קיימים יותר מאי פעם.

להביא לקוחות חדשים זה חשוב, אך גם חשוב לשמר לקוחות ותיקים ולתת להם להבין שאתם נמצאים איתן גם בזמנים לא שגרתיים. בין אם אתם שומרים על קשר עם הלקוחות באמצעות הודעות בדואר האלקטרוני או הודעות בטלפון, חשוב לעדכן אותם במבצעים במיוחד לתקופה הזו, כדי שיזכרו אתכם עכשיו יותר מתמיד. כי כל לקוח ותיק מרוצה יכול להביא לכם לקוחות נוספים ממכריו. לצד זאת, אסור לשכוח את הפרסום בגוגל והפנייה המחודשת ללקוחות חדשים. 

פונים לאנשי מקצוע שמבינים בתחום

רוצים לדעת איך לפרסם עסק בגוגל בדרך הטובה ביותר? מעוניינים להתאים את שיטת הפרסום הטובה ביותר עבור העסק שלכם? פרסום עסק בגוגל דורש שליטה וידע, ולכן חשוב לפנות לאנשי מקצוע המבינים בתחום. חפשו מקדמים טובים המקירים את גוגל כמו את כף ידם ולא תצטערו על התוצאות הנפלאות שתקבלו לאחר עבודה ממושכת ופרסום בגוגל.