מקודם

קוסמטיקה מותאמת אישית – אצלכם בדלת עוד היום

מותג הטיפוח והאיפור קליניק ו-Gett Delivery משלבים כוחות-על בתחום הביוטי ומביאים בשורה חדשנית ויפה במיוחד: יעוץ אישי להתאמת שגרת טיפוח ואיפור דרך ה-Whatsapp וביצוע הזמנה טלפונית שמגיעה עם שליח עד אליכם עוד באותו היום. וזה לא הכל, גם מקבלים 30% הנחה על כל המוצרים + שפתון ניוד בגודל מלא מתנה בכל רכישה

קליניק
קליניק
31 בינואר 2021

התאורה של הזום מוציאה אתכם רע, מערך הטיפולים הפיראטי של הקוסמטיקאית השאיר אתכם בחוץ, ואתם חייבים לשפר את ההופעה והמצברוח אחרי בידוד שלא נגמר? – בקליניק מצמצמים עבורכם נקבוביות פתוחות גם בתנאי סגר, ומשיקים מערך משלוחים מהיר, שימלא את מגירת הטיפוח שלכם ביופי של גודיז – מהרגע שהחלטתם להתאפר לדייט וירטואלי, זה אצלכם, באותו היום.

איך זה עובד? מנצלים את העובדה שממילא עברנו לגור ב-WhatsApp, מצ׳וטטים עם המאפרים ויועצות היופי של קליניק, ומקבלים יעוץ בחינם. הצ׳אט הפתוח של קליניק הוא הזדמנות מדהימה לקבל יחס וירטואלי אישי, עם כל התשובות על כל שאלות הטיפוח והאיפור שאי פעם רציתם לשאול. כמו למשל מה מהמוצרים מתאים דווקא לכם, מה כולל הסט הענק של שלושת השלבים, איזה בושם החברה שלכם תאהב, מה המוצר הכי פופולארי של קליניק, ומה הופך אותו לכזה? היועצות המקצועיות של קליניק יתאימו לכל אחד ואחת שגרת טיפוח ואיפור באופן אישי – ואז בוחרים, קונים בצ׳ט, והמוצרים אצלכם בדלת עד עוד באותו היום, עם שליח של Gett Delivery.

קליניק
קליניק

אם תבחרו להתפנק דרך שירות TEXT&GETT ולהרים לעצמם ספא ביתי מפנק, תקבלו הטבה של 30% הנחה על כל מגוון המוצרים + שפתון ניוד בגודל מלא מתנה בכל רכישה. כל מה שצריך לעשות זה לבצע את ההזמנה דרך צ'אט ב-WhatsApp ושליח יעביר אליכם את המוצרים שבחרתם ישירות מחנות הקונספט של קליניק בקניון האופנה TLV.

שירות משלוחי האקספרס ניתן כרגע בגוש דן ועתיד להתרחב בעתיד הקרוב.
עלות המשלוח 25 ש״ח או משלוח חינם ברכישה מעל רכישה 250 ש״ח.
הזמנות עד השעה 15:00 יסופקו באותו היום.
הזמנות לאחר השעה 15:00 יסופקו למחרת.
לצ׳ט עם הנציגים של קליניק הקליקו כאן