מקודם

פייר, התמכרנו: שירות המשלוחים שהפך את החיים שלנו לפשוטים יותר

מסתמן שהשגרה חזרה, אך חיבת המשלוחים לא תדעך בקרוב. יצאנו, סליחה - נשארנו בבית, עשינו קניות וחזרנו כדי לספר (חכו, יש הטבה בסוף)

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock
9 במאי 2021

Deli By Yango הוא שירות משלוחים ממכר, נקודה. ממש בימים אלו הוא מסיים את תקופת ההרצה שהחלה בנובמבר האחרון, בשיאם של ימי סגר, צמצום חברתי ועצלות כבדה. הפלוס? ניתן לרכוש ולקבל מצרכים תוך רבע שעה מרגע ההזמנה ולהוריד את מטלת רכישות המצרכים מהטו-דו ליסט. או כי סתם כי משהו חסר ואין לנו רצון להיתקל בשכנה מהוועד. ולמה היא תמיד בחדר המדרגות?

קודם כל, איך זה עובד? 

המכולות של Deli By Yango פרושות באזורי חלוקה בכל רחבי העיר ופועלות עם מחסנים לוגיסטיים מיוחדים. מכאן יש עניינים של טכנולוגיות מתקדמות, בינה מלאכותית ושליחים זריזים שמלקטים את המצרכים, אורזים ומגיעים אליכם עד לפתח הבית. עד לא מזמן הפיילוט עבד מעולה במרכז ודרום תל אביב, אך עם הביקוש, התרחב השירות אל השכונות הצפוניות, יפו לאורכה ולרוחבה, גבעתיים, רמת גן, בת ים, ראשון לציון ואפילו חולון למקרה שנתקעתם בפרברי העיר.

את השליח והתיק האפור ובו המצרכים, זימנו באמצעות אפליקציית המוניות של יאנגו (כן, זו עם המחיר פיקס), למתקדמים יש גם אחת ייעודית רק למכולת העתידנית משהו. התפריט עצמו פשוט ומחולק לקטגוריות כמו: פירות, ירקות, חטיפים, מוצרים לילדים ותינוקות (פחדים), משקאות, גבינות, בשרים, תבלינים, טבק, פילטרים (כי תמיד נגמר), אלכוהול, ציוד לחיות מחמד, מוצרי ניקיון ואפילו אוכל ביתי. כאמור, תוך 15 דקות. עד הבית. פסיכי. 

>> להורדת האפליקציה

בינתיים ולרגל סיום תקופת ההרצה, אין מינימום הזמנה. כך שמצאנו את עצמנו מטרטרים שליחים בשביל קרטון חלב שיבולת שועל בשבת בבוקר, חבילת ריזלות ופילטרים בשעת ערב מאוחרת מדי ומורכבת לחיכוכים עם העולם (ובורקס קפוא למאנץ', אבל מביך לספר), ואפילו תקתקנו בקבוק יין ומאפים לארוחת ערב אצל חברים שמשום מה חושבים שזה לג'יט לגור בנחלת יצחק. רק אל תהיו קקות, תשאירו טיפ.

כאמור, שירות המשלוחים הוא ללא עלות או מינימום הזמנה. בנוסף, חשבנו שיהיה נחמד לפנק אתכם ב-20 שקלים הנחה להזמנה הראשונה שלכם בהזנת קוד timeoutdeli. בלעדי לגולשי טיים אאוט.

השירות של Deli פועל לאורך כל היום החל מהשעה 6:30 בבוקר ועד 00:00 (למעט ערבי יום זיכרון ויום כיפור) ובין השעות 21:00-6:30 בימי שישי. בשבת השירות פעיל בין 9:00 בבוקר עד חצות ושירות הלקוחות בצ'אט האפליקציה זמין לאורך כל שעות הפעילות עם זמן מענה ממוצע קצר. כל המצרכים כשרים ועומדים בסטנדרטים של משרד הבריאות. כי היום זה נהיה חשוב.

אפליקציית Deli by Yango זמינה להורדה חינמית באנדרואיד וב-IOS.