הוט דיגידי דוג! אוכל בשניט. צילום: גיל אבירם
הוט דיגידי דוג! אוכל בשניט. צילום: גיל אבירם

מבשלת הבירה שנפתחה ברחוב הארבעה לפני מספר חודשים, וכבר כבשה מקום של כבוד בקרב מקצועני הבירה בתל אביב, מנצלת את חול המועד להשקה רשמית ופסטיבל שמח במיוחד. בירה טובה, נקניקיות ומוזיקה יקבלו את פני האורחים בכיכר גבעון

11 באוקטובר 2022

כדי לשתות בירה טובה אין צורך בסיבה מיוחדת, אך כשיש סיבה שכזו – השמחה גדולה שבעתיים. מתחילת חול המועד סוכות ועד צאת שמחת תורה תחגוג מבשלת הבירה שניט השקה רשמית בפסטיבל בירה שמח שיימשך שבוע שלם. ההשקה נדחתה בעקבות עומס רב בחודשי ההקמה, אך כל עכבה לטובה.
>> לדף האיוונט בפייסבוק

שניט | צילום: יח"צ
שניט | צילום: יח"צ

האירוע יצבע את המבשלה ואת כיכר גבעון כולה בגוונים זהובים של בירה המבושלת במקום ונמזגת כשהיא טריה וצוננת. לברזים המתחלפים תדירות נוספו במיוחד לרגל פסטיבל שתי בירות אקסקלוסיביות מתוצרת בית, שבושלו בדוודים מבעוד מועד: סוכטוברפסט, הלחם של המילים "סוכות" ו"אוקטוברפסט", בירת לאגר בהירה וחזקה בסגנון אוקטוברפסט קלאסי; ובירת חיטה בסגנון בווארי, ששמה לודוויג ואן שניט (ומי שמכיר את השניט יודע שבמבשלה מייחסים משקל רב לשמות). כדי לשוות לחגיגות אופי אותנטי תוגש הבירה גם בכוסות ליטר אימתניות שניתן לרכוש למזכרת, לצד תפריט ספיישל ובמרכזו – איך לא – נקניקיות. תוכלו לבחור מתוך חמישה סוגי נקניקיות בוטיק עסיסיות בלחמנייה, בהן גם אופציה טבעונית. ליד הרחבה הגדולה של המבשלה בכיכר גבעון כבר נבנה מתחם נוסף של שולחנות עץ ארוכים בסגנון אוקטוברפסט וליין אפ של מוזיקאי רחוב שונים (ומשונים) יפרצו מדי פעם ויעשו שמח. 

שניט בירפסט | צילום: יח"צ
שניט בירפסט | צילום: יח"צ

הפסטיבל ייחגג כל יום מ-12:00 ועד הטיפה (והנקניקייה) האחרונה. ואם זה לא מספיק שמח, אז השעות השמחות של השניט ימשיכו לשמח כרגיל לכל אורך הפסטיבל עם 50% הנחה על הבירה! (12:00 -18:00 בימי חול המועד, 19:00-16:00 בשאר הימים).

שניט בירפסט בסוכות – 17-11 באוקטובר 2022
שניט
רחוב הארבעה 12, תל אביב
שעות פתיחה: כל יום 01:00-12:00
03-7363070
>> לדף האיוונט בפייסבוק

שניט בירפסט | צילום: גיא חמוי
שניט בירפסט | צילום: גיא חמוי