מקודם

תחל שנה ובזבוזיה: שופינג החגים שיחזיר אתכם לקניון

המזגן בחינם, האוכל טעים ומעצבי האופנה הישראלים מציעים סיילים מיוחדים. יריד המעצבים של קניון גן העיר סוגר לכם אאוטפיט ודרינק רגע לפני ארוחת החג

תתכוננו לכל הטוב הזה. צילום: יח"צ
תתכוננו לכל הטוב הזה. צילום: יח"צ
23 בספטמבר 2019

ביקום המקביל של אסוס וחבריו, קשה להיזכר מתי בפעם האחרונה הוצאנו את עצמנו למרחבי קניות סגורים וממוזגים. המותגים המוכרים לא מעוררים את יצר הבזבזנות שלנו ואפילו מקדונלד'ס כבר מארגנים אותנו בטייק אוואי עד הבית. עם זאת, קניון גן העיר ממהר להשיב מלחמה עם תוכנית התחדשות שתחזיר אתכם לכיכר רבין – והפעם בנסיבות משמחות במיוחד.

בשבוע הקרוב (24-29 בספטמבר), יארח קניון גן העיר שבסמוך לכיכר רבין, יריד מעצבי אופנה מקומיים בהובלת הסטייליסטית והצלמת תמר קרוון. בין המשתתפים ביריד: שחר אבנט, northern star, אופיר איבגי, אורטל בן דיין, שני לקס, רוחמה ומעצב התיקים אוריאל. כמובן שרוב הפריטים יוצעו במחירים והנחות מיוחדות לכבוד המאורע. אהבנו? אהבנו.

לקס בוטיק מעצבים. צילום: יח"צ
לקס בוטיק מעצבים. צילום: יח"צ

בגזרת האוכל יוצבו הפוד טראקס של השפים גיא פרץ וגלי אוזן עם משאית החומוס הבודד, טורטיות מקסיקניות חריפות והקינוח הפוטוגני מכולם: EGGZIT. את תאוות השכרות יביא לידי סיפוק מתחם היקבים המקומיים שעשו עלייה לתל אביב לצורך המאורע.כחלק ממתיחת הפנים של גן העיר, יריד האופנה הוא רק חלק מתהליך של ייבוא מותגים חדשים ונחשקים יותר, חניכת מתחם חללי העבודה המשותפים של Mixer, ספייס אוכל מפתה ומבנה שמשלב אזורי שטופי שמש וצמחים לצד חנויות ממוזגות כאחד. גם להורים האורבניים יש פתרונות משמחי קטנטנים.

אורטל סטודיו. צילום: יח"צ
אורטל סטודיו. צילום: יח"צ

קניון גן העיר, שלמה אבן גבירול 71

לאתר