טיים אאוט timeout

מגזיני האופנה שאתם צריכים להכיר

10 מגזינים שישאירו אתכם מעודכנים בסטייל העולמי // הגר אלאור-בורלא

  • *

    NYLON

    מגזין תרבות פופ אמריקאי העוסק באופנה, אומנות, טיפוח, מוזיקה, עיצוב, מפורסמים, טכנולוגיה וטיולים. המגזין נוסד ב-1999 והציג על שערו הראשון את השחקנית ליב טיילר, שרואיינה וצולמה על ידי הסופרמודל הלנה כריסטיאנסן. למרות שכוונת העורכים היתה ליצור מגזין נגיש ונוח לקריאה, נאמר עליו שגישתו יהירה ושחצנית, בתחילה. למרות זאת, המגזין היה מועמד שלוש פעמים לפרסים מטעם "האגודה האמריקאית לעורכי מגזינים".

    המגזין מחולק ל"אופנה", "ראדאר" ו"סטייל", ותחת כל נושא מציע הפקות וכתבות קלילות שיוצרות אווירת מסיבה מתמשכת ומספקות בריחה מהמציאות לעולם צבעוני של כיף. הדוגמניות המככבות בהפקות לעיתים מציגות מראה מעניין, יותר מאשר סתם יפות.

    גיליון אפריל 2014 חוגג 15 שנים למגזין ומציג את השחקנית הבריטית סיינה מילר על השער, בסטיילינג ססגוני ושמח, מצולמת על ידי מארווין סקוט ג'ארט.

    מנוי: 39 ש"ח לגיליון (במקום 45)

  • *

    i-D

    מגזין בריטי שמוקדש לאופנה, מוזיקה, אמנות ותרבות. הוקם על ידי טרי ג'ונס, מעצב וארט דיירקטור לשעבר במגזין "ווג", ב-1980. המגזין נחשב חדשני והיה הראשון שהציג תמונות בסגנון המשלב אופנה וצילום תיעודי, והיום ניתן למצוא כמעט בכל מגזין במדורי "אופנת רחוב".

    המגזין יוצא לאור אחת לחודשיים, ואת שערו מעטרים סלבס, דוגמניות, אנשי מוזיקה, קולנוע או כל תחום יצירה אחר. לוגו המגזין המורכב מהאותיות i-D יוצר סמיילי קורץ (הטו את הראש שמאלה), ונער/ת הקאבר מצולמים כמעט תמיד כשהם קורצים או מכסים עין אחת.

    בין לבין מופקים סרטוני אופנה, בהשתתפות דוגמניות נחשבות וסטיילינג משובח, כמו הסרטון "A-Z of Pronunciation" בו הדוגמנית לינדזי וויקסון מלמדת כיצד להגות שמות בינלאומיים חשובים בתעשיית האופנה.

    למהדורת האביב של המגזין מצולמת לשער הדוגמנית הבריטית אידי קמפבל, שגם זכתה בתואר "דוגמנית השנה" בטקס פרסי האופנה הבריטי האחרון. קמפבל צולמה על ידי אלאסדאיר מקלאלן, בסטיילינג של שרה ריצ'רדסון, כשהיא מכסה את עיניה הימנית, תחת הכותרת "אין חוקים".

    מנוי: 59 ש"ח לגיליון (במקום 69)

  • *

    L'Officiel

    מגזין אופנה צרפתי שהוקם ב-1921 בפריז, ויועד לנשים אמידות ומשכילות. הוא נחשב ל"תנ"ך של החברה הגבוהה" ורק בעשור האחרון החל להציג גם אופנה צעירה ואנרגטית יותר. המגזין היה הראשון להציג מעצבים צעירים כמו פייר בלמיין, כריסטובל בלנסיאגה, כריסטיאן דיור ואיב סן לורן, כאשר האחרון כיהן כנשיא העיתון, עד למותו ב-2003.

    המגזין יוצא אחת לחודש, ומציג אופנה צרפתית שיקית ומהודקת. גם מי שלא דובר צרפתית יוכל להתרשם מהסטייל הגבוה והמיוחד שמאפיין את הפקות האופנה שהמגזין מציע.

    נערת השער לגיליון מרץ 2014 היא הדוגמנית האוסטרלית ג'סיקה הארט שמצולמת בשתי הפקות האופנה מתוך שמונה (!) שצולמו לגיליון.

    ב-2005 הוקם גם המגזין L'Officiel Hommes המיועד לגברים שמתעניינים באופנה. המגזין הוא רבעוני ומופק אחת לשלושה חודשים. לשער גיליון מהדורת האביב מצולם הכדורגלן ההולנדי גרגורי ון דר וויל.

    מנוי: 99 ש"ח לגיליון (במקום 110)

  • *

    DAZED AND CONFUSED

    מגזין בריטי עצמאי שנוסד ב-1992 העוסק באופנה, תרבות, ואומנות ומציג הפקות אופנה וצילומים מקוריים. בפברואר השנה עבר המגזין מיתוג מחודש כאשר שוחררה מהדורת אביב תחת השם DAZED  בלבד, ועורכיו הודיעו שיופץ כעת שש פעמים בשנה (ולא פעם בחודש כמו בעבר).

    כבר מתחילת דרכו כפוסטר מקופל בגווני שחור- לבן שיצא לאור באופן לא קבוע, נחשב המגזין לבמה יצירתית לאמנים, מוזיקאיים וקולנוענים צעירים חדשניים. גישתו הקצת מזלזלת ייצגה תנועה חדשה בעיתונאות הבריטית ומשכה אליו גם כוכבים גדולים כמו דיוויד בואי, שהופיע על שער גיליון מס' 14, ותום יורק, סולן רדיוהד, שראיין את עצמו בגיליון מס' 19.

    הפקות האופנה למגזין מציגות סטיילינג לא שגרתי, לצד נושאים חברתיים, מתפיסות יופי שונות ועד סקירת המצב בדרום אפריקה עשר שנים אחרי האפרטהייד.

    לשער גיליון מהדורת האביב צולמה השחקנית סקרלט ג'והנסון, בהפקת אופנה שכללה גם צילום סרטון לאתר המגזין, שצולם באייפון 5S.

    מנוי: 49 ש"ח לגיליון (במקום 55)

  • *

    V MAGAZINE

    מגזין אמריקאי העוסק בטרנדים באופנה, קולנוע, מוזיקה ואומנות. המגזין נוסד ב-1999 ומציע אלטרנטיבה לא פורמלית ונגישה יותר ממגזיני תרבות אמריקאיים אחרים. הפקות האופנה מציגות תגליות סטיילינג ויוזמות מחדשות, מבחירת הדוגמנית, דרך הבגדים והאקססוריז, עד האיפור, השיער והלוקיישן המצולם.

    המגזין יוצא לאור בהתאם לעונות השנה עם מהדורת אביב, מהדורת קיץ, מהדורת סתיו ומהדורת חורף. מהדורת מרץ 2014 עסקה במוזיקה והוקדשו לה ארבעה שערים שונים עם הזמרות לורדס ובנקס והלהקות "היים" ו"סיי לו לו", שצולמו על ידי אינז ון למסוורדה ו-וינוד מטדין. הסטיילינג של קרלין סרף דדוזלה מציג כל להקה או זמרת בשער נפרד, כשכולן לובשות שמלות שחורות – לורדס ב"שאנל", בנקס ב"הוגו בוס", "היים" ב"ראלף לורן" ו"סיי לו לו" ב"מייקל קורס", וצמידי נחש שחורים בעיצוב דיוויד יורמן.

    מנוי: 59 ש"ח לגיליון (במקום 69)

  • *

    CR FASHION BOOK

    מגזין אופנה צרפתי שנפתח ב-2012 על ידי קארין רויטפלד, עורכת "ווג פריז" לשעבר. המגזין יוצא לאור פעמיים בשנה ונועד לספק השראה וסטייל. בניגוד לאימג'ים המזוהים עם סגנונה ל"ווג פריז" המציגים דוגמניות עירומות, סיגריות ואווירה נוטפת סקס באופן כללי, המגזין החדש מציג תמונות לייף סטייל נינוחות, השואבות השראה מעולם המחול וענפי הספורט השונים, עולם התרבות והאמנות.

    הגיליון הנוכחי – גיליון מספר 4 עוסק באגדות ונקרא "FAIRY TALES". לשער מצולמת הדוגמנית הבריטית לינדזי וויקסון ובתוך המגזין ניתן למצוא את גרסת האופנה לסיפורי אגדות כמו "היפייפייה הנרדמת", "הנזל וגרטל", "רפונזל", "שלגייה" ועוד.

    מנוי: 110 ש"ח לגיליון (במקום 125)

  • *

    VOUGUE ITALY

    מגזין אופנה איטלקי מבית ההוצאה לאור "קונדה נאסט", המפיקה את כל מגזיני "ווג" בעולם. "ווג איטליה" ראה אור לראשונה ב-1964 ונחשב למהדורת "ווג" הכי פחות מסחרית, שמציגה מעט תכני פרסום.

    הפקות האופנה במגזין מפתיעות ולעיתים קרובות יוצרות פרובוקציות ומצליחות לזעזע ולהמם את הקוראים. בספטמבר 2011 הדוגמנית סטלה טננט צולמה להפקת השער במחוך שרוחבו כ-30 ס"מ, רק שלושה חודשים אחרי גיליון "Belle Vere" ("יפות באמת") שאת שערו עיטרו שלוש דוגמניות למידות גדולות – טארה לין, קנדיס הופיין ורובין לוואלי. כמה שנים לפני כן, ביולי 2008 הוקדש גיליון שלם לנשים שחורות – דוגמניות, אמניות וסלבס, והוא הגיליון הנמכר ביותר בהיסטוריית "ווג איטליה".

    לשער גיליון מרץ 2014 המתמקד בטרנדים לאביב הקרוב, מצולמת הדוגמנית ססקיה דה בראו, כאשר פניה מכוסות בצבע תכלת, ולצידיה פוחלצי חיות בר. הפקת האופנה הפראית משהו נקראת "Wonderfuly Wild" וצולמה על ידי צלם האופנה סטיבן מייזל, שמצלם את רוב ההפקות למגזין.

    מנוי: 59 ש"ח לגיליון (במקום 69)

  • *

    POP

    מגזין אופנה בריטי שנפתח ב-2000 ומופק פעמיים בשנה. העורכת הראשונה של המגזין היתה קייטי גראנד, שעזבה את DAZED AND CONFUSED לטובת המגזין החדש. גראנד אמרה בזמנו שהיא היתה נחושה שהמגזין החדש יהיה כמה שיותר עליז וורוד. המהדורה הראשונה בספטמבר 2000 הציגה שער צבעוני במיוחד ונועז – סטלה מקרטני, פיבי פילו, לולה ברטלי, ג'ודי מאונדר, קייטי הילר, ליברטי רוס וליז קולינס רוקדות על עמודים.

    המגזין, כמו גם האתר thepop עוסק באספקטים השונים באופנה, ביצירתיות ובשינוי התרבותי שמשתקף דרכה, ומיועד לנשים וגברים שמבינים זאת. השערים והפקות האופנה של המגזין בולטות בנוף האופנה הבינלאומי ונחשבות חדשניות וחצופות.

    השער האחרון של גיליון אביב-קיץ 2014 הציג שתיים משלוש חברות הלהקה "פוסי ריוט", כשהן מצולמות ברחובות פריז על ידי צלם האופנה יורגן טלר.

    מנוי: 89 ש"ח לגיליון (במקום 99)

  • *

    NUMERO

    מגזין אופנה בינלאומי שהוקם ב-1998 בצרפת, על ידי אליזבת' דיז'אן שהיתה העורכת של מגזין אחר ("JILL") ונמאס לה ממגזיני נשים שהציעו נושאים כמו "איך לפתות גברים" ו"איזה קרם למרוח כדי למנוע קמטים". דיז'אן הקימה את המגזין עבור נשים אינטלגנטיות ומשכילות, שמתעניינות באומנות, עיצוב ומוזיקה.

    המגזין מופץ אחת לחודש, וכל גיליון עוסק בנושא אחר, המוגדר במילה או שתיים, ומוצג לצד הדוגמנית שעל השער. את רוב הפקות האופנה מצלם קרל לגרפלד ("שאנל"), והן מציגות אופנה גבוהה בתמונות מרגשות ומרשימות.

    בדצמבר 2012 פורסמה במגזין הפקת אופנה בכיכובה של קרלי קלוס, הדוגמנית השדופה (מאוד), שצילם גרג קדל. אחת התמונות רוטשה בפוטושופ כך שצלעותיה הבולטות של קלוס טושטשו. קדל זעם על הפגיעה באומנות שלו ופירסם ברשת את התמונה המקורית, בה קלוס מבליטה את צלעותיה היותר-מדי-בולטות-ממילא, מה שיצר דיון סוער לגביי השימוש בפוטושופ בהפקות אופנה.

    גיליון אפריל 2014 מוקדש ללוס אנג'לס ומציג בשערו את הפקת הנושא "גלאמוראמה" על ידי הדוגמנית הבלונדינית אולה רודניקה שלובשת את קולקציית הקיץ של "סן לורן", בסטיילינג של פרנק בנהמו והצלם ריצ'רד בוש.

    מנוי: 59 ש"ח לגיליון (במקום 69)

  • *

    LOVE

    מגזין סטייל בריטי שהוקם ב-2009 על ידי הסטייליסטית ועיתונאית האופנה קייטי גרנד, שערכה בתחילה את "DAZED AND CONFUSED" ואחרי כן את "POP". הגיליון הראשון של המגזין החדש הציג את הזמרת האמריקאית בת' דיטו (שלא מתאימה בדיוק למודל היופי הנפוץ בעולם האופנה) בעירום מלא ועיניים עצומות על השער.

    הפקות האופנה מצולמות למגזין בבלעדיות ונעות בין סגנון אגבי, כאילו התמונה נוצרה במקרה ולא בעבודת סטיילינג מחושבת, לבין צילומים הנראים כמו ציורי שמן עתיקים ודהויים. תמונות רבות בעיתון מטושטשות קצת ונותנות תחושה ריאליסטית, שלא מנסה לייפות את המציאות.

    המגזין מקפיד ליצור חידושים כל הזמן, והיה בין הראשונים לזהות את הפוטנציאל בחיבור לדוגמנית הכי חשובה כרגע – קארה דלווין. דלווין הצטלמה לשורת קליפים של המגזין: קליפ בו היא שרה בליפסינק את "that don't impress me much" של שאניה טווין, קליפ מיוחד לוולנטיין דיי, קליפ ביזארי מעט לכבוד "חג ההודייה", ולאחרונה עשתה היסטוריה כאשר תיעדה את עצמה הולכת על המסלול בשבוע האופנה של לונדון, בוידאו במצלמת האייפון.

    המגזין מופץ פעמיים בשנה, ועל שער גיליון פברואר 2014 מצולמת מיילי סיירוס בסטיילינג רך ונשי יותר בשונה מסגנונה הרגיל.

    מנוי: 110 ש"ח (במקום 125)

    מחירי המנויים באדיבות "עולם המגזינים". 

בואו לעקוב ולדבר איתנו גם בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם. עדכונים יומיים על הכתבות הנבחרות בטיים אאוט ניתן לקבל בניוזלטר היומי שלנו

תגובות

now Silence is Golden SRV:SRV2 on: aecaf21fa28c5e118