מיסטר טי-שירט

הפריט האופנתי הבסיסי ביותר בארון הבגדים מגיע במגוון עצום של צורות וכולן נהדרות. עשרת האתרים הטובים ביותר למציאת הטי-שירט האהובה עליכם לקיץ

14 ביוני 2014

Road Kill t-Shirts

האתר הפשוט הזה מספק אופציה נחמדה לסגנון החולצות השנון במגוון שנע בין משחקי מילים קטנים לבדיחות קלאסיות על חיבה לאלכוהול, בשר ועוד כל מני דברים שישעשעו נערי קולג' אמריקאים. זה לא האתר המקורי ביותר ובטח לא המחוכם ביותר, אבל הוא בהחלט נרחב בצורה בלתי רגילה בכל הנוגע לאגף ה"היי, זה מצחיק".
שווה לבדוק: אגף חולצות הסרטים החמוד שמחזיק במגוון נאה של בדיחות שקשורות לסדרת מלחמת הכוכבים.
לאתר

Crazy dog t-shirts

הקוד של "קרייזי דוג טי-שירט" מאוד פשוט – תהיה משעשע, אבל לא על חשבון אופנתי. העיצובים המאוד מינימליים והרוח אמנם שטותית, אבל בהחלט מסוגננת. ישנם כמה יוצאי דופן מעניינים, אבל רוב החולצות באתר כוללות כיתוב מעוצב ומתחכם שלא יסית את תשומת הלב מהפנים הנאות שלכם.
שווה לבדוק: את סדרת החולצות המתהפכות. לרוב דרישה בסגנון "שאל אותי על ה[הכנס אובייקט] שלי", כשבתשובה לשאלה הופכים את החולצה מעל הראש ומציגים את ההדפסה על החלק הפנימי. חשוב לזכור לבוא עם חולצה נוספת מתחת. אף אחד לא רוצה לראות בטן של אדם שנון.
לאתר

80's Tees

האתר, ממש כשם ששמו מרמז, מוקדש לעשור שאוהבים לשנוא וששנאנו לאהוב – האייטיז. נכון, הרטרו לזמן האייטיז כבר פחות או יותר עבר וטוב שכך, אבל מזווית בלתי מזיקה של טי-שירט אפשר להראות חיבה לאלמנטים שונים בסטייל הייחודי של האייטיז או לפיסת אמנות היסטורית מאותה התקופה. היי, כל אתר שמספק יותר מ-80 אופציות לבוש של צבי הנינג'ה הוא הצלחה מבחינתנו.
שווה לבדוק: את הקפוצ'ונים המיוחדים שלהם שכולים תוספות קטנות שיהפכו את פריט הלבוש הפשוט לתחפושת של ממש. כך תוכלו להגשים את החלום שלכם להיות צ'ובאקה, אופטימוס פריים או שרדר.
לאתר

שובו של העשור האסור. 80's Tees
שובו של העשור האסור. 80's Tees

T-shirt hell

עם חיבה לחוש הומור ביזארי ולרוב אף פוגעני, "טי-שירט הל" הוא אחד הקטלוגים היותר מהנים לדפדוף. עיצובים צבעוניים, בולטים ובעיקר – חסרי בושה. חולצה עם הכיתוב "שיזדיינו עיוורי הצבעים" מעוצב כמבחן לעיוורי צבעין, מגוון בדיחות היטלר ומריחואנה והחולצה שאומרת הכול: "Fuck you ans your non-offensive T-shirt". מעודן.
שווה לבדוק: את אגף "תנוקות הגיהנום" שמתמחה בלהלביש את הקטן שלכם בכיתוב המעליב ביותר שניתן למצוא. למקרה וממש בא לכם להיפגש עם שירותי הרווחה.
לאתר

Nerdy shirts

זה שהגיקים השתלטו על העולם כבר כולם יודעים, אבל זה ממש לא מבטל את הצורך שלהם בחיבה אובססיבית למשהו ספציפי להפליא. זה מה שכול כך קוסם בתרבות הזו – ההקדשה הטוטלית לדברים לא חשובים בשום צורה. ולכן האתר הזה כל כך קוסם לכל גיק באשר הוא. עם מיקוד מוחלט בכל מה שגיקים אוהבים ועיצובים קלאסיים לכל קומיקס שרק תוכלו לחשוב עליו זה פיצוי הולם לתקופת התעללות התיכון המחויבת לז'אנר.
שווה לבדוק: את אגף משחקי המחשב הנאה שיעשה לכם נוסטלגיה לכל קונסולה עתיקה שרק הכרתם.
לאתר

נוסטלגיה לקונסולה. Nerdy Shirts
נוסטלגיה לקונסולה. Nerdy Shirts

Busted Tees

באסטד טיז, עם העיצוב הנקי של האתר והצבעוניות של החולצות, הוא בהחלט אתר שנעים להסתובב בו. רוב החולצות שבו פחות מתחכמות ויותר באות לציין "היי, ראיתי את הסדרה/סרט/משחק הזה". זה לא בהכרח רע, שכן יש מגוון נרחב מאוד, קטגוריות נוחות ועדכניות מספקת בכל הנוגע לטרנדים הנוכחיים, ויעידו על כך חולצות משחקי הכס/בלש אמתי/בית הקלפים.
שווה לבדוק: את האגף "Fun Stuff" שמאפשר לקנות כל מיני פיצ'יפקס משעשעים כגון משקפי שמש מפוקסלים, ארנק מעוצב כרצועות בייקון ושפם לכלב שלכם. למקרה שממש רוצים להתעלל בכלב שלכם.
לאתר

Imaginary Foundation

בניגוד לרוב האתרים ברשימה, "אימג'נרי פאונדיישן" לא מנסים להצחיק. בנינו, עם עיצובים כל כך מרהיבים אין להם שום צורך. למעשה, העיצובים כל כך מרשימים וזוהרים שההרגשה היא כאילו אמורים להיתלות במוזיאון. זה מעט כמו מסע לתוך תת מודע של חובב חלל ואור שהחליט להדפיס את חלומותיו על פיסות בד לבישות. יקר אך ייחודי.
שווה לבדוק: את אגף "ART" שמניח את עיצובי החולצות, ובצדק, על ציורים שיכולים להפוך להתאמת הלבוש/אקססוריז המרשימה בעולם. כל עוד באים לבקר אצלכם, אחרת תצטרכו להסתובב עם ציור כדי שזה יעבוד.
לאתר

תת מודע של חובב חלל ואור. Imaginary Foundation
תת מודע של חובב חלל ואור. Imaginary Foundation

Tee Public

היופי באתר "טי פאבליק" לא נמצא רק במה שאפשר לקנות, אלא גם במה שאפשר למכור. האתר שנודע בתור אתר "מימון ההמון לחולצות" בנה לעצמו מערכת שפועלת באופן מוחלט על יצירות גולשים. מעצבים מכל העולם מגישים עיצובי חולצות, מוכרים אותם דרך האתר וביחד מייצרים את אחד האתרים המגוונים, המעודכנים והמלהיבים בתחום. בזכות כמות היוצרים הענקית אפשר למצוא חולצה כמעט לכל נושא, קבוצת מעריצים או מם מטופש שראיתם. בעיקרון, זה האינטרנט על טי-שירט.
שווה לבדוק: את החולצות החדשות שנמכרות בכל פעם בזול למשך שלושת הימים הראשונים. מכיוון שאין ממש חוקים לחולצות, אפשר למצוא שם מציאות מצחיקות במחיר מצחיק.
לאתר

נוטי

כמו לכל דבר טוב, גם לקונספט החולצות המשעשעות יש גרסה בעברית, והיא אפילו לא רעה. נוטי הכבר ותיקים למדי מחזיקים בכמות באמת מרשימה של חולצות שנונות, שוביניסטיות וסתם מטופשות, ובעברית! עודד מנשה אוחז באקדח, חץ שמצביע על כך ש-"האפיקומן אצלו" או סתם חולצות שמתעללות במילה זין על הטיותיה. העיקר השפה.
שווה לבדוק: כרטיסי ברע-כה, הגרסה שלהם לכרטיסי הולמרק מעוותים. תמצאו שם כרטיס "החלמה מהירה שמתנצל על ההרפס, ברכות גיוס שידכאו גם את בני גנץ וכל ברכה מרירה שרק אפשר לחשוב עליה.
לאתר

משה דיין הוא: האח הגדול. Israel Vintage
משה דיין הוא: האח הגדול. Israel Vintage

ישראל וינטג'

ואם כבר גאווה ישראלית, למה לא ללכת עד הסוף? הרי גם לנו יש דמויות אייקוניות כמו משה דיין, הרצל או בץ. טוב, לא כולם יכולים להיות קשוחים. ישראל וינטג' יספק לכם את פרץ הנוסטלגיה שתוכלו לקבל רק בערוץ 23. בין אם בסרקסטיות או פטריוטיות אמתית, חולצה ישראלית נוסטלגית היא בדיוק הדבר ללבוש
שווה לבדוק: את מגוון החולצות הישראליות שמציגות מוצרים כמו סנדלים תנכיים, דובק או סוסיתא.
לאתר

אוהבים קפה? יש לנו כמה שאלות בשבילכם»

הטבות וחוויות בלעדיות מחכות לכם בניוזלטר Quality Time.