שווה להתארח: פסקדו

ארוחה טובה במסעדה היא אחת מהנאות החיים שלנו. האוכל האווירה והאנשים מתאחדים לחוויית אירוח איכותית. איפה הכי שווה להתארח? יצאנו לבדוק ולא רק בתל אביב

מסעדת פסקדו. צילום: יח"צ
מסעדת פסקדו. צילום: יח"צ
2 באוגוסט 2018

במסעדת הדגים פסקדו, הנמצאת סמוך לנמל אשדוד, יודעים להגיש דגים. הבעלים, דור שלישי למשפחת דייגים, מקפיד על חומרי גלם טריים, טיפול נכון ומדויק בדגים וטעמים עזים. המסעדה מיישרת קו עם מיטב מסעדות הדגים בארץ ונהנית מדגה יומית טרייה ותוספות מדויקות שילמדו אתכם טעמי ים מה הם. סיבה טובה (וטעימה) לצאת מתל אביב? לגמרי.

איפה עוד שווה להתארח? לחצו כאן

שף: יחי זינו

שף יחי זינו. צילום: אנטולי מיכאלו
שף יחי זינו. צילום: אנטולי מיכאלו

סגנון מטבח: ים תיכוני, דגים

מה מייחד את חוויית האירוח בפסקדו?

״משמעות השם פסקדו היא דגים בספרדית, וזה בדיוק מה מצטיינים בו. השותף שלי ערן ואני פתחנו את המקום לפני תשע שנים מתוך זיהוי של צורך – לא הייתה באשדוד מסעדה כשרה טובה לאכול בה. אנחנו לא עוד שיפודייה עם פיתות ולאפות שרואים כל עשרה מטרים בעיר, אנחנו מביאים משהו שלא היה פה, עושים אותו בצורה הכי טובה שיש – אוכלי הכשר ירגישו פה את הטעמים של הים ומי שלא אוכל כשר לא ירגיש את המחסור. אני מאוד אוהב דגים והשותף שלי הוא ספק דגים גדול בארץ, כך שהטעמים והטריות הם ערך עליון אצלנו. ההצלחה של המקום תלויה מאוד בשירות, ואנחנו מקפידים שהמלצרים אצלנו, שהם חלק בלתי נפרד מהעסק, יידעו כל מה שיש לדעת על דגים ויהיו מקצועיים מאוד. כשאתם באים אלינו אל תצפו לכלום, ככה תופתעו הכי הרבה״.

מנה שאסור לפספס: סשימי קליפורניה

סשימי קליפורניה. צילום: אנטולי מיכאלו
סשימי קליפורניה. צילום: אנטולי מיכאלו

 

מרטין בובר 1/12 | אשדוד| 08-8523063| ראשון־חמישי 24:00־12:00, שעה לאחר צאת השבת־24:00