שווה להתארח: OCD

ארוחה טובה במסעדה היא ללא ספק אחת מהנאות החיים שלנו. האוכל, המשקאות האווירה והאנשים מתאחדים לכדי חוויית אירוח איכותית יחידה במינה ומשאירים אצלנו טעם של עוד. איפה הכי שווה להתארח? יצאנו לבדוק, ולא רק בתל אביב

OCD. צילום: חיים יוסף
OCD. צילום: חיים יוסף
2 במאי 2018

מסעדת OCD היא כל מה שפודיז צריכים בחיים. מדובר בחוויה קולינרית אמיתית של מנות מורכבות, מאתגרות ולא פחות מכך – יפות. טכניקות בישול הייטקיסטיות כמעט, טעמים מרתקים ומפתיעים שמלווים בחלל מעוצב באסתטיקה מוקפדת ו-19 מקומות בלבד – כל המרכיבים שיוצרים את המסעדה המיוחדת הזו ללא ספק נוצקים לתוך אחת מתופעות הקולינריה המעניינות והמומלצות בתל אביב.

סגנון מטבח: מטבח ישראלי חדש

שף: רז רהב, אושיית אינסטגרם, בעברו עבד במסעדת המישלן Kitchen Table שבלונדון ובפופינה של אוראל קמחי

שף רז רהב. צילום: אנטולי מיכאלו
שף רז רהב. צילום: אנטולי מיכאלו

מנה שאסור לפספס: ברווז ישראלי מיושן וצלוי על העצם, עם דלעת, מלפפון ופרחי כובע הנזיר

מנת הברווז. צילום: אנטולי מיכאלו
מנת הברווז. צילום: אנטולי מיכאלו

 

מה מייחד את חוויית האירוח ב-OCD?

״OCD היא חוויה מרמת האוכל ועד לרמת האירוח והחוויה הכוללת. הבנתי שככל שאשלוט ביותר מרכיבים ומשתנים בארוחה, כך האפשרות שלי להקפיץ את החוויה גדולה יותר. סדר המנות, המעבר בין חם לקר, התפתחות הארוחה והמרקמים, הכל מתוכנן כדי להביא את האורחים למקסימום הנאה. הארוחות מורכבות כך ש-19 אנשים מתארחים אצלנו במקביל, מקבלים את המנות יחד, ובעצם נכנסים אלינו הביתה. מדובר בבר אחד גדול שעוטף את המטבח פיזית ומקנה לאורחים חווית שירות של 360 מעלות. המנות מוגשות ישירות מהמטבח והמטרה היא להביא את האורחים להרגשה הכי חמה, ביתית וברמה הכי גבוהה ולא אמצעית שיש״.

תרצה 17, תל אביב, 03-5567774, שני־שישי 19:00־23:45