ביצים במי מלח

ספידו הדוק שאורז היטב? הדפסים זרחניים לבלבל את האויב? או מכנסי גלישה רפויים? בגדי הים לגברים לקיץ הקרוב

ספידו
ספידו

דיוויד בקאהם ל־H&M

הפריטים השווים ביותר בקולקציה שעיצב הכדורגלן המפורסם לרשת השבדית הם במפתיע בגדי הים – קבוצה שכוללת גזרות שונות של תחתונים סטייל ספידו ומכנסי גלישה מקוצרי מכפלת. מוצלח במיוחד הוא דגם הקולור בלוקינג המשלב בין גוונים נכונים של כחול צי וירוק זית על גבי אריג טכני מעודכן.

149 ש"ח להשיג בחנויות הרשת

דיוויד בקאהם ל-H&M
דיוויד בקאהם ל-H&M

וילבורקה

מידה של סוריאליזם היא תמיד תוספת מוערכת לבגדים והדבר נכון פי כמה וכמה כשמדובר בפריט קליל כמו בגד ים, שלא חייבים להגיע איתו לאירוע רשמי או לקחת אותו ברצינות יתרה. בגדי הים בגזרת השורטס של חברת וילבורקה המיובאת ארצה מסן טרופה מכילים את הטאץ' הקליל הזה, עם הדפסי הלובסטר שמעלים בזיכרון את יצירת הטלפון של סאלבדור דאלי וגם חיוך גדול על הפנים.

950 ש"ח, להשיג בה' באייר 22 תל אביב ובקניון ארנה, הרצליה

וילבורקה
וילבורקה

ספידו

תחתוני הספידו הם קטגוריה בפני עצמה שתחת שמה מצטופפים קבוצה של בגדי ים קטנים, הדוקים, כאלה שלובשים שחיינים מקצועיים או אלה שיש להם אומץ וביטחון מלא בנתונים הפיזיים שלהם – אולי המקבילה הגברית לביקיני הברזילאי של הנשים. אם בוחרים בגזרה זו מומלץ ללכת על המקור, בייחוד העונה, כשבספידו רעננו את הדגם האיקוני עם שורה של הדפסי רטרו גיאומטריים מדליקים.

149 ש"ח, להשיג ברשת ספידו ורשתות השיווק

ספידו
ספידו

קסטרו מן

בחטיבה הגברית של הרשת החזקה בישראל יודעים לייצר פריטים נוטפי סטייל נונשלנטי. המעבר מאופנה יומיומית מיתרגם היטב לקטגוריית בגדי הים עם שלל גזרות מכנסי גלישה בקשירת שרוך, לא קצרים מדי ולא ארוכים מדי, רפויים במידה הנכונה ובעלי שלל דוגמאות על זמניות, כגון פסים לבנים על רקע טורקיז מתכתי.

99 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת

קסטרו מן
קסטרו מן

לקוסט

הדגמים של החברה הצרפתית הוותיקה מרגישים תמיד כמו הדבר שלובשים טניסאים מצטיינים בעת חופשה בריביירה ונושאים תחושת חיוניות ורצון להוציא מרץ. בגד ים בגזרת מכנסי הגולשים שלהם לא מיועד לשחייה אולימפית מהירה סטייל תחתוני הספידו האדוקים, אך השילוב בין כחול עמוק בחלקו העליון ופסים אנכיים דקים במורדו עושה חשק לעשות כושר.

590 ש"ח, להשיג ברשת ונדום

לקוסט
לקוסט

פול אנד בר

במחווה למותג הגולשים האהוב מאווי (Maui) יצרו בפול אנד בר מכנסי שחייה בהדפסים גיאומטריים עמוסים בצבעוניות נוסטלגית ברוח האייטיז – תקופה שבה היו הרבה פחות פיתויים טכנולוגיים והבילוי בים היה אטרקציה מרכזית.

139 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת

פול אנד בר
פול אנד בר