משרדנו לתקופה הקרובה: 5 בתי קפה שכדאי להכיר

ביצ׳יקלטה קפה. יח"צ
ביצ׳יקלטה קפה. יח"צ

אנחנו גרים בעיר שחיה ונושמת קפה אבל מעבר לכך בתי הקפה המקומיים הפכו למקום שבו אנחנו עובדים וחיים. אספנו עבורכם כמה מקומות שבהם תוכלו לפתוח לפטופ ולרכל על כל העולם

23 בפברואר 2022

מכירים את זה שכשאתם מסתובבים באמצע יום עבודה כל בתי הקפה מלאים ואתם תוהים – האם אנשים בעיר הזו בכלל עובדים? ואז, במחשבה שנייה, אתם נזכרים שגם אתם בדיוק באותה פוזיציה? טוב, לא משנה, כך או אחרת בתי הקפה בעיר הם כבר מזמן לא רק זירה של פונקציונליות בתחום הקפה, אלא משמשים כמשרדים ביתיים לפרילאנסרים וחדרי לימוד לסטודנטים טרוטי עיניים. בית קפה חדש עבור קהל המעריצים הוא תמיד סיבה למסיבה, ובאנו לספר לכם על כמה בתי קפה מעניינים שנפתחו באחרונה.

1. דאמה קפה

לשוק הפשפשים הגיע בחור חדש מבית היוצר של השאפה כך שאפשר לסמוך עליו. דאמה הוא בית קפה חדש בניחוח אירופאי מפתה עם היצע נרחב של מאפים וכריכים שגורמים לנו לרצות להיות פרילאנסרים. אה, אנחנו בעצם כאלה. מזל! הכריכים מורכבים מלחמים בנוסח סקנדינבי מקמח מלא. מצאנו למשל כריך קלאסי עם צ'דר ועגבניה וגם אחד עם סחוג באווירה מקומית (20 ש"ח). יש גם פרוסות עוגה מעניינות כמו רוזמרין ואגס שסקרנה אותנו מאוד, בריוש רך ומבורך לפי הספר, וגם בורקסים קטנים וענוגים. ומה נאמר על הקפה? מגוון תערובות נפלאות ומעוררות. אהבנו.
נחמן 1, יפו

דאמה. מאינסטגרם
דאמה. מאינסטגרם

2. קפה גילי

על חורבותיו של שרויטמן במלון הבוטיקי 'saul' התמקם קפה גילי המתוק והחדש. הוא מציע את מיטב המגדניות מהקונדיטוריה של רביבה וסיליה,, כגון עוגיות, קרואסונים ועוגת גבינה שאנחנו מעריצים ותיקים שלה. בנוסף יש גם שלל עוגיות שוקולד צ'יפס טבעוניות מופלאות, שלא תבחינו לרגע שמדובר בדבר מה טבעוני. וייב של קפה מתוק ושכונתי, שקרבתו לגן מאיר ומיקומו הנוח באים לנו בול.
טשרניחובסקי 17, 03-5277700

3. קפה בביצ'יקלטה

את מוסד הביצ'יקלטה כולנו מכירים ומוקירים. הידעתם שעכשיו בחצר שלו פועל בית קפה בימי השבוע החל מהבוקר המוקדם (9:30 למשכימים) ועד 17:00. אחרי זה תוכלו להיכנס פנימה לדרינק, כך שממש אפשר לעבור לגור שם עם הלפטופ. בתפריט – סינבון מושחת ושלל מאפי בוקר, כריכי קרואסון עם גבינת ברי, מנות בוקר כגון לחם עם אבוקדו וביצת עין, טוסטים מפנקים וקפה משובח – כמובן.
נחלת בנימין 27, 03-643-3097 (בתמונה הראשית)

4. בינז 20

על הקפה המופלא של מייסדי לאביט כבר סיפרנו לכם אבל זה הזמן לחזור ולומר שמדובר במקום שבאמת עושה כבוד למשקה האלמותי. מתערובות מקוריות ועוצמתיות ועד קולד ברו קוקוס ובננה, אין ספק שבינז 20 שונה בנוף בתי הקפה המקומיים. ועוד לא דיברנו על הכריכים שעליהם אמונה הילה אלפרט. הם משתדכים נפלא עם ספל הקפה.
יום טוב 20 (שוק הכרמל)

קפה Beans 20 בשוק הכרמל. צילום: רוי גיא
קפה Beans 20 בשוק הכרמל. צילום: רוי גיא

5. קפה לב

קפה לב נפתח באחד הבניינים היפים בבעירנו, בית ליבלינג. מלבד הספוט המלהיב תמצאו במקום קפה מצוין משלל תערובות מסקרנות, ויטרינת כריכים ומאפים ובימים טובים גם מוזלי מיוגורט יווני עם גרנולה הום-מייד, ריבת תות ופירות העונה. יש גם עוגות דוגמת טארט פנקוטה עם ריבת תאנים, לינזדר טורט מריבת תות ועוד מתחלפים. הגינה של הקפה היא מה שנקרא פנינת טבע אורבנית שלא היינו מחליפים בעד כלום. במקום מארחים גם ילדים בספיישלים שכוללים למשל בירה מקומית להורים ומיץ פטל תעשייתי לילדים ועוד. שווה לעקוב.
אידלסון 29, 052-880-1370

קפה לב. מאינסטגרם
קפה לב. מאינסטגרם