לילה לבן 2018: מדריך המסיבות והאירועים

מה, אשכרה לצאת מהבית בלילה הלבן? כן כן וכן. ליל כל הנדודים יכול להיות הערב הכי כייפי בשנה אם רק תדעו לאן ללכת

לילה לבן. צילום: ישראל מלובני
לילה לבן. צילום: ישראל מלובני
25 ביוני 2018

הלילה הכי ארוך בשנה שוב פוקד את עירנו, עם כל המסיבות השוות, ההופעות החינמיות, השוטטות השיכורה ברחובות והמוני התיריים ובאי הפריפריה שיחלשו על כל שדרה ירקרקה.

לאחר שבשנה שעברה נצצו מעל כולם אירועי התדר, הפסאז' ומסיבת הסקרנים בדנג'ן, שומרים בעלי הפאבים ומועדונים על הרף הגבוה ומתכננים לעשות בכם שמות.

*מידע על האירועים יתעדכן כאן עד הלילה הלבן, 28.6.18

האיש עם הגיטרה והסמפלר

רם אוריון ("נושאי המגבעת", "הפה והטלפיים"), מנגן בלייב את פס הקול המקורי שלו לסרט  פורץ הדרך "האיש עם מצלמת הקולנוע" שיוקרן לצליליו. הסרט, שיצר דזיגה ורטוב בשנת 1929, מתעד יממה אחת במוסקבה וידוע בשיטות העריכה החדשניות שלו לאותה תקופה.

סינמטק שפרינצק 2 תל אביב, 22:00, כניסה חופשית

הכל זהב

חודש זיקנה בתיאטרון קליפה. תערוכות, מייצגים, הופעות, חוגי העשרה לגיל הזהב ופעילויות לסבים-סבתות-נכדים. בסיום החודש הקסום הזה יופיע זאב טנא, ולאחריו תתקיים מסיבה אל תוך הלילה כמיטב מסורת הלילה הלבן.

תיאטרון קליפה, הרב קוק 37 תל אביב, 6.6-3.7, הכניסה לכל האירועים בעלות סמלית

לילה של הומור בריטי

הלילה הזה כולו מונטי פייטון, ועוד כמה מחבריו בעלי ההומור השנון ומטופש כאחד. במהלך הערב, יבחן המרצה אלון גור אריה ("המוסד הסגור") את המושג "הומור בריטי" ויסקור את הסצנות הבולטות בקומדיות הבריטיות מאז ועד היום. לאחר מכן יוקרנו במקביל בשלל אולמות הסינמטק סרטי קומדיה בריטית מלאים מכל הזמנים. אכן, הרבה הומור, הרבה בריטי.


סינמטק שפרינצק 2 תל אביב, 21:30

Follow the Stars

דווקא בלילה הלבן תהפוך כיכר ביאליק לצבעונית במיוחד, עם הפנינג אמנות ססגוני לכל המשפחה. בתכנית: מיצגי וידאו אינטראקטיביים, אקרובטיקה, פנטומימה, ברייקדאנס, קרקס ושלל מופעים מרחבי אירופה.

כיכר ביאליק תל אביב, 19:30, כניסה חופשית

מסיבת אוזניות

קנו אזניות במקום או תגיעו עם שלכם מהבית, חברו לסמארטפון, התחברו לאפליקציה של רדיו תל אביב 102 FM, ויאללה מסיבה.

כיכר רבין תל אביב, 20:00–03:00, כניסה חופשית

PHOTO IS:RAEL

מרתון הצילום הלילי צפוי לסחוף אחריו מאות אנשים, החל מצלמים מקצועיים ועד אחרון צלמי המנות לאינסטגרם.  המשתתפים יתמודדו עם שישה אתגרי צילום, כולם בנושא העיר, אנשיה והסיפורים שהיא טומנת בחובה ואנשיה. בסוף המרתון יועברו התוצרים לשופטים שיעניקו פרסים לזוכים. אלה יזכו גם להציג את יצירותיהם בפסטיבל בהצילום הבין לאומי הענק שיתקיים בחודש נובמבר.

כיכר רבין תל אביב, 19:00, השתתפות בעלות של 110 ש"ח ובהרשמה מראש (מספר המקומות מוגבל)

גוּלַסָא – ״שירת הנשים היהודיות מתימן״

שירת הנשים התימנית מקבלת טוויסט עכשווי, תוך שמירה על האותנטיות של הטקסטים היצריים והמכשפים. מופע מוזיקלי-תיאטרלי שעושה חשק לקום על הרגליים.

מתחם התחנה קויפמן 2 תל אביב, 21:00

annaRF

מוזיקה אתנית-אלקטרונית, זה השיט. הלהקה שמשלבת בין רגאיי, אווירה של חפלה וזרמים חשמליים באה להעיף לשמיים את המתחם הכי בורגני בעיר.

מתחם התחנה קויפמן 2 תל אביב, 21:00

ריף כהן

האישה, הקול, הטירוף, השקט ובכלל זו שאנחנו רוצים להיות היא, מגיעה לעשות את מה שהיא יודעת, כלומר לטייל בשובבות אין קץ בין פריז למרוקו לישראל לקשת בענן.

מתחם התחנה קויפמן 2 תל אביב, 21:00, כניסה חופשית

קברט טוטאל

מופע הקברט-קרקס הסאטירי יוצא אל החוצות, לצעוק את מה שיושב לו בלב על המדינה הזאת, בתלבושות ססגוניות, סלטות ולהטוטים.

רחבת הבימה שדרות תרס"ט 2 תל אביב, 21:00, כניסה חופשית

אלישע בנאי וארבעים השודדים

הלהקה החמודה הזאת, בין הבודדות שמצליחות לשמר היום את רוח הרוק הלהוטה של לפני 20-30 שנה, מגיעה לשדוד את הנוף הכי יפה ביפו.

גן הפסגה, יפו העתיקה, 21:00, כניסה חופשית

גלעד כהנא

האמן הכי אמיץ, מתפתח ומשתנה בעיר בודק את גבולות האילתור במופע "חתירה אל ההווה", שבו דבר לא משוחזר ממופע קודם ולא יחזור עוד. בואו לחיות עם כהנא את הרגע.

גן הפסגה, יפו העתיקה, 21:00, כניסה חופשית

ארקדי דוכין

מופע קיץ שמח, תתפלאו לשמוע, של האיש שיודע לשיר דכדוך כאילו הוא עצמו הביטוי הגשמי לדאון של קוק. הפרסומים מבטיחים לנו שנקום פה על הרגליים, ואנחנו מחכים בציפייה.

גן הפסגה יפו העתיקה, 21:00, כניסה חופשית

מלבי טרופיקל

הלהקה שרק מהשם שלה מתחשק להתחיל לרקוד מביאה ליפו העתיקה משב טרופי קליל, וכולנו תקווה שזה כולל גם קוקטייל לצינון הזיעה שצפויה לשרות על העיר ביום הזה.

​כיכר קדומים, יפו העתיקה, 20:30 – חצות, כניסה חופשית

שקטק

תודו שתמיד חלמתם ללמוד לתופף על הגוף. עכשיו יש לכם הזדמנות.

רחבת מרכז סוזן דלל, רח' יחיאלי 5 נווה צדק תל אביב, 20:00, כניסה חופשית

יס מא'ם! – !Yes Ma’am

מופע שהוא כולו גירל-פאוור, עם שש מוזיקאיות שמבצעות קאברים קצביים ומקפיצים ללהיטים הגדולים של הפיפטיז וקצת אחריהן. בין הזמרים והלהקות שיבוצעו שיריהם: ארית'ה פרנקלין, ביץ' בויז, אלביס, ביטלס, החלונות הגבוהים, הנשמות הטה​ורות ועוד. מובטחת חווייה שלמה, כולל תלבושות ושאר הפיסיליטיז שעושים חשק לחיות במד-מן.

מתחם שרונה תל אביב, 20:30, כניסה חופשית

שוק אוכל עולם

טיול קולינרי הוא סוג הטיול האהוב עלינו, במיוחד כשהוא עובר בערך בין כל הארצות בעולם. יהיו שם תאילנד, קולומביה, גרמניה, ארה"ב, יפן, הונג קונג ועוד המון טובות וטעימות, במחירים נוחים לכיס. כדי לתת לכם גם קצת מטעמים לעיניים, יוצגו במקום מיצגי המידברן הידועים בטירופיותם.

נווה שאנן מתחם הרציפים, סלומון 10 תל אביב, 18:00-02:00, כניסה חופשית

איך הגלגל מסתובב

מחווה לשיריו האלמותיים של שמוליק קראוס ז"ל, ביניהם אינך יכולה, זמר נוגה, ימים של קולנוע, כל השבוע לך, לוח וגיר, מה איתי ועוד כל כך הרבה שאי אפשר בלעדיהם ומצד שני אין מקום להזכיר את כולם. ניהול מוזיקלי: אילן וירצברג.

רחבת המשכן לאמנויות הבימה, שאול המלך 21 תל אביב, 21:00, כניסה חופשית

הדוד חיים

כוכב הילדים מופיע עם שיריו האהובים והמערכונים שיחזיקו אותם עסוקים וערים בזמן שאתם קופצים לראות סטנדאפ שני מטר משם.

גן מאיר טשרניחובסקי 22 תל אביב, 20:00, כניסה חופשית

נשי ותהני

חגית גינזבורג, נועה מנור ונגה ד'אנג'לי הן שלוש נשים שמצחיקות קהל. איזה טרלול.

גן מאיר טשרניחובסקי 22 תל אביב, 20:00, כניסה חופשית

תמרדה

ההרכב אפוף הגרוב של תמר רדה חוזר העירה להפיח בעיר מעט קסם קאריבי ובנשמה מעט רית'ם אנד בלוז.

גן מאיר טשרניחובסקי 22 תל אביב, 20:00, כניסה חופשית

ערב מחווה לסצנת השוליים הישראלית

העיר תוצף הופעות של שמות מפוצצים, אבל גם למי שרוצה מוזיקה קצת אחרת יש לאן ללכת. להקות שוליים מקומיות וביניהן Tangerine Sunrise ושדיים למעלה, יתארחו בלבונטין ויבצעו קאברים ללהקות השוליים הישראליות של פעם.

לבונטין 7 תל אביב, 22:00, 10 ש"ח

ישראל 2030

לילה של הרצאות על כל מה שמעסיק בימים אלה את המדינה, אם זה תחום אתיקה של העיתונות, יחסים בין העמים, קולנוע  או החלטות פינססיות. הדוברים בנושאים השונים ידברו על הקיים, החסר, שימור הטוב ושיפור מה שפחות, בתקווה שעד שנת 2,030 נהיה במקום טוב יותר.

מוזיאון תל אביב שאול המלך 27 תל אביב, 20:00, 30 ש"ח, 20 דרך אפליקציית ביט

ביטלס לילדים

להקת מג'יקל מיסטרי טור לוקחת את כל המשפחה למסע אל הלהיטים הגדולים של להקת הלהקות. המופע, שיזמין את הצופים הצעירים לקחת בו חלק פעיל, יציג עיבודים חדשים לשירים האלמותיים, סרטונים וקטעי אנימציה.

הרחבה המרכזית במתחם שרונה תל אביב, 20:30, כניסה חופשית

על זמני

האירוע המסורתי לתל אביבים עורך סיור לילי במוזיאון שמבטיח חוויה רב חושית. בין האטרקציות תראו מופעים של ציפורלה, מכירת פרינטים על חולצות ותיקים, מופעי מחול ואופרה, מיצגי וידאו ארט, אקרובטיקה ותקלוטים של מוזיקה מכל הזמנים. הלו שם בחוץ, אין לכם מה לקנא, אנחנו משלמים בשביל הטוב הזה שכ"ד של מישכון איברים פנימיים.

מוזיאון תל אביב לאמנות שאול המלך 27 תל אביב, 21:00, רכישת כרטיסים באתר דיגיתל

לילה לבן בדאנג'ן

לקינקיים שבינינו מחכה בדאנג'ן חווייה שללא ספק תשאיר אתכם ערים כל הלילה. במועדון יצפו לכם הופעות, ריקודים על עמוד, פיצות, מוזיקה סקסית על שלל סוגיה, הקרנות של סרטי פאטישים ומבוך אינטימי חשוך שבתקווה מוביל אל אורגזמה פראית.

דאנג'ן רחוב הארבעה 10 תל אביב, 23:30, כניסה חינמית אך מיועדת לזוגות או ללקוחות המועדון בלבד ובהתאם לשיקולי הסלקטור

[interaction id="5b27d031dd430f1719d6b8f7"]

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד