Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

Vans X Lazy Oaf: פריטים מושלמים להיפסטרים, צפונים ואימא שלכם

שני מותגי רחוב משתפים פעולה והצהלה גדולה. ההצהרות על אינדיבידואליזם לא קנו אותנו, אבל הוורוד והמשבצות כן

VANS X LAZY OAF. צילום: יח"צ חו"ל
VANS X LAZY OAF. צילום: יח"צ חו"ל

מה קורה כשמותג סטריט שסקייטרים והיפסטרים אבל גם צפונים אוהבים משתף פעולה עם מותג נחשק שהיפסטרים ופאשניסטים אבל גם צפונים אוהבים? רעידת אדמה, כמובן. בניסוח מעצבן פחות, Vans (אין צורך להכביר בתיאורים) משיקים שיתוף פעולה עם Lazy Oaf, המותג הלונדוני שכבר קנה לו מעריצים ברחבי העולם בזכות הטמעה של סמלי תרבות כמו פיצה וחתולים בבגדים באיכות גבוהה במיוחד.

VANS X LAZY OAF. צילום: יח"צ חו"ל
VANS X LAZY OAF. צילום: יח"צ חו"ל
VANS X LAZY OAF. צילום: יח"צ חו"ל
VANS X LAZY OAF. צילום: יח"צ חו"ל

ורוד פסטל ומשבצות שחור־לבן – זאת הצבעוניות שמאפיינת את ההיצע של הזיווג השמימי הזה, והיא מופיעה על גבי דגמים כמו נעלי אולד סקול של Vans עם סוליית פלטפורמה ולבבות, נעלי סליפ און עם משבצות דמקה ועיטורים של עיניים (הלוגו של Lazy Oaf), טי שירטס ורודות בגרסת אוברסייז ודיטייל רקמה על החזה, שמלה, תיק עם אוזני דובי, גרביים ועוד ועוד ועוד. מתוך ההיצע הלא מבוטל יחסית לקולקציית קפסולה נראה שהפריט שמביא לידי ביטוי את החזון העיצובי של שני המותגים באופן מושלם הוא קפוצ'ון המכונה Off The Wall Lazy Hoodie, עם לוגו הסמיילי על החזה והגב וגימור משבצות על השרוולים.

VANS X LAZY OAF. צילום: יח"צ חו"ל
VANS X LAZY OAF. צילום: יח"צ חו"ל
VANS X LAZY OAF. צילום: יח"צ חו"ל
VANS X LAZY OAF. צילום: יח"צ חו"ל
VANS X LAZY OAF. צילום: יח"צ חו"ל
VANS X LAZY OAF. צילום: יח"צ חו"ל

לג'מה שיל, המייסדת והמנהלת הקריאייטיבית של Lazy Oaf, יש הסבר כמעט מדעי להצלחה של שיתוף הפעולה הזה. לדבריה, היצירתיות הצעירה, הצבעונית והאדג'ית של המותג שבראשותה משלימה את האסתטיקה של Vans ומזקקת את המסר האינדיבידואלי ששני המותגים מבקשים להעביר. "בעיניי מי שלובש את שני המותגים האלה הוא לא קונבנציונלי", היא אומרת. לא בטוח שזה לגמרי מדויק, אם חושבים על קהל היעד הרחב שלו מיועדת הקולקציה, אבל אנחנו סאקרים של דברים יפים ולא של הצהרות, אז למי אכפת.

VANS X LAZY OAF. צילום: יח"צ חו"ל
VANS X LAZY OAF. צילום: יח"צ חו"ל

Vans X Lazy Oaf
70־430 ש"ח
להשיג בסניפים נבחרים ברשתות Vans ו־ Story

***

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!