הראפר מקלמור מציג: חברת וויקס הישראלית משיקה את Wix Music

חברת Wix הישראלית נכנסת לעסקי המוזיקה ומציעה פלטפורמה חדשה שתהווה מענה כולל עבור מוזיקאים הרוצים לקדם עצמם אונליין

Wix Music
Wix Music
22 באוקטובר 2015

חברת בניית האתרים הישראלית המצליחה, Wix, משיקה השבוע פלטפורמת ניהול והפצת מוזיקה בקמפיין בכיכובו של הראפר מקלמור. על פי החברה, שירות Wix Music החדש יהווה פתרון כולל עבור מוזיקאים וישים דגש על מכירה והפצה של מוזיקה ברשת – ללא עמלות.

השירות החדש יכלול את היכולות של בניית אתר למוזיקאי (או להקה) ודרכו למכור את המוזיקה בפורמט mp3 או flac, בדומה לאתר Bandcamp. לבנייה פשוטה של אתר אינטרנט ייעודי פיתחה החברה תבניות מיוחדות עבור מוזיקאים ולהקות. כמו כן, הפלטפורמה החדשה תתממשק עם מעל ל-120 חנויות אונליין ושירותי סטרימינג ובהם Spotify, Google Play, Deezer, Rdio ויתאפשרו בה גם קידום הופעות ומכירת כרטיסים באמצעות אינטגרציה בין אתרי Wix לאפליקציות BandsInTown ו-Songkick. בנוסף, הפלטפורמה תאפשר מעקב אחרי מכירות, שיתופים וצפיות, בניית תיק עיתונות אלקטרוני ושליחת ניוזלטרים.

לרגל ההשקה של Wix Music, בחרה החברה לשתף פעולה עם המוזיקאים המפורסמים מקלמור וראיין לואיס. הצמד, שמתכונן בימים אלו להשקת האלבום החדש שלו, יצרו לצורך השקת Wix Music, סדרת סרטונים ייעודיים למוזיקאים בהם יחלקו טיפים והדרכה מניסיונם על הדרך להצלחה כאמן עצמאי. "מה שהופך את הפלטפורמה הזו למגניבה כל כך היא העובדה שהאמן נמצא בשליטה מלאה. נוכחות אינטרנטית מקצועית היא קריטית עבור אמנים בימנו ו-Wix Music הוא הכלי המושלם כדי למקסם אותה. אתה יכול להקים אתר אינטרנט, למכור מוזיקה, לשמור על קשר עם המעריצים, למכור מוצרים, והכל ממקום אחד, ותוך כדי זה שאתה נשאר נאמן לעצמך ולאמנות שלך".

נוסף על היות מקלמור ושותפו רייאן לואיס הפרזנטורים של Wix Music, תשיק החברה את קמפיין OpeningAct#, שיתוף פעולה פרסומי עם YouTube, שנועד לקדם את המוזיקאים של Wix באתר הוידאו של גוגל. במשך שבוע Wix תציג סרטוני וידאו של משתמשי Wix Music כפרסומת שתופיע לפני צפייה בסרטוני המוזיקה של מוזיקאים מפורסמים.

וויקס נחשבת לאחת מפלטפורמת בניית האתרים הפופולריות בעולם. היא מאפשרת למשתמשים עצמאיים ובתי עסק קטנים ובינוניים לבנות אתרי רשת ומובייל שכוללים תכנים עשירים ומגוונים מבלי להידרש לידע בתכנות או עיצוב גרפי. לאחרונה השיקה את הגרסה החדשה שלה כוללת מגוון רחב של שיפורים, אפקטים חדשים ועיצוב מחודש של כל מערכת עריכת התוכן. החברה נסחרת בנאסד"ק, ושווי השוק שלה גבוה מ-760 מיליון דולר.