Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

הקול המפתיע: סמפל משיקות קולקציית חורף עם חזון

קולקציית החורף של סמפל ממשיכה למצב את האחיות שעומדות מאחוריו כמעצבות שרצות למרחקים

סאמפל. צילום: רחל רביבו
סאמפל. צילום: רחל רביבו

בשבוע האופנה האחרון של גינדי שהתקיים במרץ בחרו האחיות עינב זיני ונופר מכלוף, העומדות מאחורי המותג סמפל, להציג את הקולקציה שלהן לחורף 2014־2015. הבחירה בלטה על רקע המותגים האחרים שהשתתפו באירוע וביקשו להשתמש בו כפלטפורמה להצגת הקולקציה החזקה בלוח השנה הישראלי והחם – זו של עונת הקיץ – שלמעשה נחשפת לעיתונאים ומתחילה לטפטף לחנויות באותה תקופה של השנה.

האחיות לבית סמפל אמנם עובדות בישראל, אך לוח הזמנים והסטנדרטים שהן לוקחות על עצמן הם לחלוטין בינלאומיים – והדבר מורגש בראש ובראשונה בבגדים המתבלטים בקוהרנטיות שלהם ובהגזמה המדודה מאוד שהם מביאים עמם. מאחר שסיני ומכלוף רצות למרחקים ארוכים תוך הבנת הרגע, אפשר להבין מדוע אחד מהענפים שמעניינים אותן ביצירה שלהן הוא בגדי הספורט, המתערבבים בקולקציה הזו עם אחיהם לזירת החופש והנונשלנט – בגדי האופנוענים. החורף הוא עונה טובה להתעמק בהם. ראויים לציון שמלת מעיל בעלת דשים עצומים המכסים את הכתפיים – הפריט היפה בקולקציה שעוצב בפרופורציות מוזרות ההופכות אותו לבגד בעל עוצמה רבה. פריטים המשלבים עורות כמו שמלת מעטפת שחלקה העליון מורכב מאריג או חצאית קפלים שנראית כמו חצאית טניס שנתפרה מעור בוהק בגוון כחול חצות (Midnight Blue), וקיבלה טוויסט רציני, וכן הסריגים המפתים – הן בגזרתם והן באיכות העשייה שלהם – הם מקור להתלהבות והישג של ממש עבור מותג מקומי. ההדפסים, שאותם יצרו המעצבות בעצמן, הם החלק החלש יותר באוסף, בעיקר על חולצות סריג המודפסות באופן היתולי כאילו שידכו אליהן גוזייה ספורטיבית – רעיון שנראה משומש ביחס לרעננות של מיטב הקולקציה. כשזיני ומכלוף במיטבן, המותג שלהן "מעניק אינטרפרטציה אישית לטרנדים עולמיים", כפי שנכתב בהצהרת העיתונות המלווה את הגעת הקולקציה לחנויות. כשהקול הזה מגיע באמת מבפנים הוא מצליח ליצור את התמהיל הנכון והנדיר בין המוכר לבין המפתיע והזר.

צילום: רחל רביבו
צילום: רחל רביבו

300־5,200 ש"ח, להשיג בחנות המותג, מרכז שוסטר, אחימאיר 25

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!