Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

עדינות קשוחה: הקולקציה של המותג HANNAH מעדיפה לאתגר

HANNAH משתייך לדור חדש של מותגים תל אביביים, שמעדיפים לאתגר את הלקוחה מאשר להתחנף אליה

HANNAH. (צילום: מירב בן לולו)
HANNAH. (צילום: מירב בן לולו)

מבט ראשון בקולקציית הקיץ של המותג המקומיHANNAHעלול לבלבל. לא, לא מדובר בחברת אופנה סקנדינבית, למרות השם הלועזי ותכונות הבגדים: הקווים הנקיים שבהם נגזרו, ההעדפה של סגנון מחויט־נינוח על פני מרושל־זרוק, התחושה שכל פריט עוצב בתהליך של אלימינציה והפרטים הקטנים מוצדקים ולא מהווים רק עוד קישוט. מאחורי המותג הצעיר עומד זוג נשוי, ניר גואטה ורותם גואטה־מיץ, שניהם בוגרי שנקר שפנו למסלולים שונים מאז סיום לימודיהם. רותם נשארה לצבור ניסיון כמעצבת בגדי נשים בתל אביב, בעוד ניר המשיך לקריירה באירופה, ואחרי שהשתתף בתחרות עיצוב של דיזל עבד כמעצב בקו הגברים של בית האופנה מרג'יאלה.

המשחק בין הגברי לנשי ובין נקודת המבט שלו לשלה ניכר בקולקציה, שיש בה הרבה מהעולם המחויט הגברי ומגישת הלבוש הפרגמטית־קשוחה, אך גם עדינות, שמתבטאת בשימוש בקפלי פליסה ובבדים שקפקפים בעלי נפילה רכה. הדיאלוג בין השניים היווה השראה לקולקציה עצמה, שנולדה לאחר שביקרו בתערוכה "אובייקטיב" במוזיאון תל אביב, שהפגישה בין עבודותיהם של יוזף אלברס ואורן הופמן. היחס בין עבודותיהם של אלברס והופמן, יוצרים ממקומות, זמנים ומוצאים שונים, גרם לזוג המעצבים לחשוב על הבדל והשלמה ועל מה שהם יכולים לייצר, והעניק להם השראה לדפוסים הגרפיים, הפשוטים לכאורה, שמופיעים על כמה מהפריטים ותוחמים חללים על פני הבגד על ידי שימוש בקווים ישרים.

HANNAHמשתייך לדור חדש של מותגים תל אביביים, שמעדיפים לאתגר את הלקוחה מאשר להתחנף אליה ויודעים שהיא צמאה ליצירה מהסוג הזה. כמו מותגים צעירים נוספים מאותו גל, גם הם מעדיפים להעביר את המכירה לחנות המקוונת שלהם, שבה מוצהר כבר בעמוד הנחיתה, באנגלית, על משלוחים חובקי עולם. ובכל זאת, מסקרן לראות את התמורות שהם וחבריהם ייצרו בשוק המקומי בשנים הקרובות.

360-1,090

להשיג ב־hannah-studio.comוברשת רזילי

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!