Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

הקולקציה של נעמה בצלאל מחזירה את הצבע לחורף

השיבה ללונדון: קולקציית החורף של נעמה בצלאל מחזירה את הצבע לחורף ועושה חשק לחזור לסיקסטיז

מתוך קולקציית החורף של נעמה בצלאל
מתוך קולקציית החורף של נעמה בצלאל

נעמה בצלאל היא מסוג המעצבות שפועלות בתוך סיפור מסגרת שהן יצרו לעצמן. היא לא מסתכלת ימינה ושמאלה, ובעיקר לא מבפנים החוצה, בכל מה שנוגע לתנודות ולטרנדים עונתיים. המראה שלה נוסטלגי ומעוגן בקביעות בעשורים שבין ה־50 ל־70, הקול שלה הוא מוגדר וקל לזיהוי, דבר שמעורר הערכה אבל יכול להרגיש גם מעט סטטי. ובכל זאת – אי אפשר לטעות ולחשוב שמה שבצלאל עושה זו הלבשה ולא אופנה, שכן המראה שהיא מציעה ללקוחות שלה מדי עונה הוא בהכרח "לוק" וכזה שתמיד נושא איתו סוג של פנטזיה ששואפת להפוך את היום־יום למעט פחות אפרורי באמצעות אקט ההתלבשות.

זה מה שהיא מציעה גם בקולקציית החורף החדשה שבצלאל מכנה "לונדון קולינג" על שם יעד התיירות המועדף עליה. קשה להגיד אם היא מוצלחת רק במושגים של העולם הפנימי של המעצבת או בקונטקסט אופנתי רחב, שכן העונה המראה שעליו היא מתבססת יושב בול על הטרנד, דבר שקורה אחת לכמה שנים כשתעשיית האופנה חוזרת אחורה להביט על העשורים שבצלאל נעה בתוכם. העונה מדובר בסיקסטיז, והמעצבת בחרה בחוכמה בלוק גרפי ונקי יחסית שלנצח ייראה מסוגנן. עם חצאיות A קצרות, שמלות טוויל ישרות, קרדיגנים וחולצות מכופתרות שמזכירות את ההיצע של מארי קוואנט ששיגע את הלונדוניות באותה התקופה – קטלוג החורף החדש שלה נראה מזמין מתמיד (וזאת גם הודות לרעמת השיער הסוריאליסטית שיצרה שרה אשנטי, שנותן לכל החבילה קיק טוב של הגזמה). מעבר לכך, שווה לזכור ולהזכיר שבצלאל היא אחת המעצבות היחידות בזירה המקומית שממש לא מפחדת משילוב של הרבה צבע, גם בימי החורף, וגם העונה היא בוחרת בגוונים עשירים של ירוק יער ודובדבן לצד קשת של פסטלים חורפיים שאי אפשר לזלזל בכוח שלהם לייצר אצל הלובשת הרגשה טובה.

מתוך קולקציית החורף של נעמה בצלאל

249־1249 ש"ח, להשיג בחנויות המעצבת

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!