Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

חוצים את הקווים: האופנה הבין מגדרית מגיעה גם לישראל

טרנד האופנה הבין מגדרית מגיע גם אלינו, עם שלושה מעצבים שיוצרים פריטים שמפלרטטים עם שני המינים

Northern Star
Northern Star

ה"ג'נדר בלנדר" הוא טרנד שסוחף את תעשיית האופנה הבינלאומית בעונות האחרונות: נשים קונות במחלקות של בגדי גברים, מעצבי אופנת נשים גוזרים ז'קטים ומחויטים על בסיסי גזרה שנבנו לגופם של גברים, ואילו הגברים מתהדרים בפרינטים. העובדה שהטרנד הבין מגדרי הזה חלחל במהירות לתל אביב נראית על פניה מפתיעה, אך כשחושבים על תנאי השטח יש בו היגיון מעשי גם עבור הלקוחות, שמעדיפות ומעדיפים את המראה הקולי וחסר המאמץ שמספקת גזרת האוברסייז – הצללית המובילה של הטרנד – וגם עבור המעצבים המקומיים, שפועלים בשוק לא יציב.

לכן לא מפתיע שהמעצב נדב רוזנברג, שיוצר תחת המותג Northern Star אופנת נשים עם פיתוחי טקסטיל המתיישבים על גזרות ספורטיביות יוניסקסיות למדי, בחר מראש להגדיל את טווח המידות וייעד פלח מובהק מקולקציית החורף החדשה שלו לשני המינים, בעקבות "בקשות של גברים שממש חשקו בפריטי הנשים", לדבריו. במקביל אליו, מעצב מותג הגברים העצמאי המוביל יוסי קצב ל־Sketch, שנשים רבות שמחפשות חולצה מחויטת גזורה כהלכה מגיעות לחנויותיו, החל לעבוד על קו נשי למותג שיושק בשנה הקרובה. בעונה הנוכחית מצטרף לתחרות על לבה של הצרכנית הקרוס־ג'נדרית המעצב המבטיח הד מיינר, שקולקציית הבכורה שלו, המורכבת ממחויטים רכים, ממשחקי אורכים ומנפילות בד וחקר של פריטי לבוש ארכיטיפיים מהסוג שהגדירו בעבר את המלתחה הגברית אך היום מדברים לשני המינים בווליום שווה. "נשים בהחלט מתעניינות ורוכשות", מספר המעצב; "אני אוהב לראות את ההבדלים שנוצרים בשינוי הפרופורציות. ומצד שני – לו הייתי מעצב את הקולקציה בחשיבה על נשים כנראה שהייתי מעצב קולקציה אחרת".

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!