Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

מגה שיק: תצוגת קסטרו לקיץ 2015 חשפה את ה"שנטי היפסטר"

פאשניסטות, סלבס ואייקונות מקומיות התעוררו מוקדם והגיעו להיכל הספורט בתל אביב על מנת לצפות בתצוגת האופנה של קסטרו לקיץ הקרוב. אז האם יהיה חם ומגניב?

גל גדות בתצוגה של קולקציית אביב 2015 של קסטרו. צילום: אבי ולדמן
גל גדות בתצוגה של קולקציית אביב 2015 של קסטרו. צילום: אבי ולדמן

תצוגת האופנה של קסטרו לעונת הקיץ הקרובה הייתה כמו משב רוח מרענן: אחרי עונת חורף פושרת הצליחו להפגין בחברה פשטות מתוחכמת שעונה על הצרכים של האישה הישראלית מבלי להתפשר על נוחות, על צבעוניות ובעיקר על סטייל. התצוגה התקיימה בהיכל הספורט החדש של תל אביב שהוקם על חורבות הדרייב-אין המיתולוגי בו ילדים תל אביבים רבים נוצרו, הבמה הייתה לבנה, על הקירות הוקרן צל מעץ ענק שהוצב במרכז ואת הצועדים והצועדות ליוותה הזמרת דיקלה ולהקתה בהופעה מסחררת חושים.

גל גדות. צילום: אבי ולדמן
גל גדות. צילום: אבי ולדמן
נעם פרוסט. צילום: אבי ולדמן
נעם פרוסט. צילום: אבי ולדמן

הלוק הראשון שנראה על פרזנטורית המותג גל גדות נראה כמעין שילוב בין כפריות לים תיכוניות – שמלה מודפסת עם מחשוף וי עמוק מעוטר קרושה וסנדלים על עקב עץ גבוה שנרכסו בחבל בהיר שטיפס עד הברך. הסגנון הנינוח שהפגינה גדות נשמר לאורך כל התצוגה, שחשפה לא מעט פריטים שכל אישה חייבת בארונה הקיץ, כמו שמלות דקיקות ורחבות מבדים נשפכים, הדפסים קלילים על גבי רקע לבן ובעיקר הדפס המדמה בקבוקי חול מהמדבר בגווני חום, חמרה ותכלת שהופיע על גבי בגד ים שלם מקסים, חולצה מכופתרת ושמלה רחבה. קבוצת הג'ינס העונה לא הצליחה ליצור עניין רב, אך קבוצת הערב הציגה דמות ישראלית נונשלאנטית בגוונים של שחור ולבן בגזרות רחוקות מהגוף.

נטלי אילדמן. צילום: אבי ולדמן
נטלי אילדמן. צילום: אבי ולדמן

גם העונה הורגש הבדל עצום בין הגברים לנשים, בעיקר בגיל ההכוונה ללקוח צעיר למדי. נראה שבקסטרו החליטו להכתיר סגנון מקומי חדש לגברים – ה"שנטי היפסטר" – שילוב של מכנסיים רחבים מלאי כפלים, חולצות רחבות מבדי משי, סנדלים בסגנונות שונים ומשקפי ראיה עגולים וכסופים.

התחושה הכללית היא שבקסטרו לא ניסו להרשים עם פריטים מפתיעים וגרנדיוזיים, אלא ביקשו לרגש בעזרת דיוק מופלא של בגדים נחשקים לקיץ הקרוב. השאלה היחידה שנשאלת היא למה קולקציה זו, שאינה קיצונית למראה, תמכר רק במהדורה מוגבלת ולא תיחשף לקהל בכלל סניפי הרשת.

להשיג באתרcastro.com http://www.castro.com/ובחנות המותג בדיזינגוף סנטר, תל אביב

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה! https://shop.timeout.co.il/timeout_special/?utm_source=website&utm_medium=popup