Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

מליסה בארץ הפלאות: המותג הברזילאי משיק קולקציית קיץ חדשה

קולקציות הנעליים של מליסה ממשיכות להתחדש ולרגש. והריח, הו הריח

מליסה לסטורי. קולקציית קיץ 2015. צילום: יח"צ
מליסה לסטורי. קולקציית קיץ 2015. צילום: יח"צ
6 באפריל 2015

הנעליים של מליסה נודעו בעיקר בגלל הריח העז הנודף מהן, שעושה שם טוב לפלסטיק באופן כללי ולארומת נעליים בפרט, שיצאו לה מוניטין די מסריחים ברבות השנים. אבל חוץ מהניחוח המתוק והממכר שמכה באף ועלול לגרום לסקרנים לנסות לנגוס בהן בשעת רעב, הן משמחות גם את יתר החושים.

החוש המוסרי, למשל. מאז הקמתו בשלהי שנות ה־70, הפך המותג הברזילאי לשם דבר בתחום הגומי הממוחזר תוך הבטחה ששום דבר בתהליך הייצור לא מושלך לפח. יש מי שהיה קורא לזה קיימות. אנחנו קוראים לזה על הכיפאק.

אבל הכי חשוב הוא החוש האופנתי. המותג מקפיד לשתף פעולה מדי עונה עם מעצבי על כמו קארל לגרפלד הגדול (שאנל), ויויאן ווסטווד והמעצבים התעשייתיים האחים קמפנה, וגם עם מעצבים עולים כמו ג'ייסון וו וגארת' פיו. לא מדובר בסטוצים, אלא במערכות יחסים מתמשכות ומוצלחות שמקבלות גרסאות חדשות בכל עונה. העונה למשל, החיבור עם לגרפלד הניב דגם חדש של נעלי סירה עם חתלתול שובב מלפנים. ג'ייסון וו תרם מכישרונו בסנדלי רצועות מעוטרים ניטים וגברת ווסטווד מספקת שלל דגמים עם לב מקומט בחרטום או כפכפי אצבע עם פרח ענק. חוץ מזה, כרגיל, תמצאו פה הרבה פפיונים לצד דגם קלאסי של שקפקפים בשם Aranha, ששב לפס הייצור אחרי כמעט שלושה עשורים.

מליסה לסטורי. קולקצית קיץ 2015. צילום: יח"צ
מליסה לסטורי. קולקצית קיץ 2015. צילום: יח"צ

אבל החידוש הבאמת מגניב של העונה הוא סדרת נעלי סירה בשם one by one, שהפנימה שכמו הגבות שלנו, כך גם הנעליים הן אחיות, לא תאומות. הנעליים מופצות בצבעי שחור־שמנת ובטקסטורות שונות – חלק, פסים, נקודות וכו'. הדגם עוצב במיוחד כדי שיהיה אפשר לנעול כל נעל גם ברגל ימין וגם בשמאל ללא הבחנה. הנעליים נמכרות בנפרד ב־199 ש"ח לנעל בודדת, כך שאפשר לערבב ולנעול אותן ב־81 שילובים שונים. סינדרלה, שומעת?

מליסה לסטורי קולקצית קיץ 2015. צילום: יח"צ
מליסה לסטורי קולקצית קיץ 2015. צילום: יח"צ

מליסה, להשיג ברשת סטורי ובשינקין 64

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!