Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

נדידת האופות

המקימות של מאפיית לחמנינה המשובחת, דגנית ונינה הלוי, עוזבות את המקום

דגנית ונינה הלוי. צילום: אביעד הרמן
דגנית ונינה הלוי. צילום: אביעד הרמן

מאפיית לחמנינה התפרסמה בזכות הידיים הכשרוניות שמאחוריה, וגם בגלל הסיפור המיוחד של הזוג שהקים אותה: דגנית ונינה הלוי, שנשארו יחדיו גם כאשר נינה בחרה, בגיל מתקדם, להפוך מגבר לאישה. כעת, באופן בלתי צפוי, החליטו המייסדות למכור את חלקן בעסק לשתי השותפות הנוספות, רוני קדר ומזלי דוש, בעלות בתי הקפה "שפר" ו"נוף ים".

דגנית ונינה נכנסו לעולם המאפים לפני כחמש שנים, כשנינה החלה לאפות בבית לחם והשתיים מכרו את התוצרת לחברים ולשכנים. הן ראו כי טוב, והתחביב הפך למקצוע. לנינה ולדגנית הצטרפו שתי השותפות שכעת רכשו את המאפיה, ולבסוף התמקמה לחמנינה (הלחם של המילים "לחם" ו"נינה") בשכונת ביצרון, והפכה למוסד משגשג, שבו נמכרים גם סנדוויצ'ים ומיני מאפים. התוצרת נמכרת גם לחנויות ולבתי קפה ברחבי העיר.

סיבת העזיבה של נינה ודגנית לא ברורה. ארבע השותפות לשעבר מפזרות ערפל סמיך על כל הנושא. "היינו שותפות במשך שנתיים ובעצה אחת החלטנו להמשיך לדרכים שונות", משתפת דגנית בתמציתיות. "רצינו דברים שונים, והמשכנו הלאה. אנחנו מאחלות להן בהצלחה". לשאלה על התוכניות שלה ושל נינה להמשך השיבה דגנית כי יש כאלה, "אבל כרגע הן לא מוגדרות. נשמח לעדכן כשיהיה משהו ברור".

האם צריך לחשוש שהמאפיה, שכבר הפכה למוסד מקומי של ממש, תשנה את פניה? דוש מבקשת להרגיע: "עסקים מתפתחים, אבל בגדול הכל יישאר כאן אותו דבר. לא יהיו שינויים דרמטיים בתפריט ובמקום".

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה! https://shop.timeout.co.il/timeout_special/?utm_source=website&utm_medium=popup