Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

קיץ על הגולף: העתיד של המותג נראה מבטיח

בגולף הציגו בתחילת השבוע מתיחת פנים, ואנחנו מחכים כבר לקיץ

תצוגת אביב-קיץ 2015 של גולף. צילום: אבי ולדמן
תצוגת אביב-קיץ 2015 של גולף. צילום: אבי ולדמן

מותג האופנה GOLF עובר בשנה האחרונה סוג של מתיחת פנים, ולפי קולקציית הקיץ שהוצגה השבוע באוהל שהוקם במתחם החברה בתל אביב נראה שהצליח לו. התצוגה התקיימה על מסלול לבן מעוטר בתפרחות לבנות שנראו כמו חיתוכי נייר ענקיים – מעין סמל להתחדשות המותג. כיאה לנושא, סגנונם של הפריטים הראשונים והמרשימים שנחשפו תמים וכפרי: לובן, תחרה, חיתוכי לייזר והרבה שקיפות, כמו בשמלת כותונת קצרה, שקופה ובעלת שרוולים ארוכים, שהעניקה לדוגמנית מראה מלאכי. בהמשך יצאה קבוצת פריטי קז'ואל על טהרת הג'ינס והזמש ושמלות מחויטות לצד פריטים מרשימים פחות כמו וסטים מלאי פרנזים.

תצוגת אביב-קיץ 2015 של גולף. צילום: אבי ולדמן
תצוגת אביב-קיץ 2015 של גולף. צילום: אבי ולדמן

הפריטים הטרנדיים, כמו וסטים מחויטים באורך הירך ושמלת מיני לבנה עם הדפסים בגווני ורוד וכתום, נועדו ללבישה במשרד ובערב ומפגינים את השינוי התפיסתי שנעשה בחברה. קולקציית הגברים שהוצגה חדשנית פחות. אמנם הורגש ניסיון להציג קו צעיר ומגניב, אך אפילו בגזרת החליפות הבדים מבריקים מדי והפרופורציות מיושנות. אבל אנחנו אופטימיים: העתיד של המותג נראה מבטיח, וכל שצריך עכשיו הוא לגרום לחנויות שלו להיראות כמו בוטיקים נחשקים ופחות כמו בתי כלבו משנות ה־90.

GOLF, להשיג בחנויות המותג

[tmwdfpad]

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!