בון אפטיט: אביב הגיע

השף אביב משה וקבוצת מסה יפתחו בעוד כחמישה חודשים מסעדה איטלקית עדכנית ברחוב הארבעה

צילום: איליה מלניקוב
צילום: איליה מלניקוב
13 במרץ 2014

בתוך כל גל הפתיחות המתוקשרות ששוטף את הסצנה הקולינרית בתל אביב, יפתח בעוד כחמישה חודשים השף אביב משה, מבעלי מסעדת מסה, מסעדה איטלקית חדשה. המסעדה החדשה תמוקם ברחוב הארבעה, לא רחוק ממסעדת מסה. שותפיו של משה יהיו קבוצת מסה, המונה את המסעדן איציק המל, היהלומן גבי ארבוב ואיש העסקים מור אשכנזי.

החוזים נחתמו רק לאחרונה, ובעוד זמן קצר יחלו השיפוצים במקום. למערכת טיים אאוט נודע כי השותפים עדיין אינם מגובשים על הקונספט, אך ברור שזאת עומדת להיות מסעדה איטלקית עדכנית.

המסעדה החדשה נמצאת בסמוך למתחם שרונה, בו עומדות להיפתח בשבועות הקרובים לא מעט מסעדות ובהן מסעדת קלארו של השף רן שמואלי, מסעדת ברנז'ה של המסעדן הראל בלו מסיטארה ומסעדה נוספת מבית ז'אז'ו וינו מנווה צדק של המסעדן עובד זיתון. לפני כשבועיים נפתחה ברחוב הארבעה גם מסעדת מינה טומיי מרקט, סניף של המסעדה האסייתית החיפאית.

מיליון דולר, מסעדת מסה. צילום: יובל ויסיד
מיליון דולר, מסעדת מסה. צילום: יובל ויסיד

בחודש נובמבר הקרוב ימלאו עשר שנים מסעדת מסה. המסעדה, שנפתחה ברחוב הארבעה בשנת 2005, הייתה המסעדה הראשונה בארץ בה הושקע בהקמתה סכום של מיליון דולר. מסה, בעיצובו של האדריכל אלכס מייטליס, נחשבת לאחת המסעדות היפות בארץ, וזכתה במהלך השנים לתשומת לב מיוחדת בנושא העיצוב, והמגזין Wall Paper בחר בה כאחת מחמישים המסעדות היפות בעולם.

המסעדן איציק המל סירב להגיב לדברים.