אולה טאפאצ'ולה: מקסיקנית חדשה עם וייב בלייני בהרצל

עוד לא הספקנו לנגב את הדמעות על סגירתה של לוס ברנינג טאקוס, וכבר הצטרפה דיירת מקסיקנית חדשה למתחם הרצל אלנבי. היפסטרים היכונו, הטאפאצ'ולה הולכת להרים לכם את הקיץ

תרימו לטאפאצ'ולה. צילום: נועה גוטמן
תרימו לטאפאצ'ולה. צילום: נועה גוטמן
20 ביוני 2017

טאפצ'ולה, המקסיקנית החדשה בהרצל נראית כמו הפסקה לפיאסטה באמצע העיר. המסעדן ואיש חיי הלילה דן נורדמן, הבעלים של המקום (שהיה קודם מסעדת הבשר ריו גרנדה) יצר מסעדה בעיצוב מקסיקני ססגוני אופייני, באווירה שמייצרת חשק לפצוח בריקוד ועם וויב של בליינות לילית במשך כל שעות היום: כל המשקאות נמכרים בליטרים, כך ששולחנות יכולים להזמין קוקטיילים משותפים וללגום ביחד (מרגריטה פסיפלורה מלון או קוקוס אננס 35 ש״ח לשליש או 99 ש״ח לליטר), הבירות נמכרות בבקבוקים, (קורונה 28 ש״ח, סן מיגל 26 ש״ח) וגם בכוסות של ליטר מהחבית (ליטר גולדסטאר 49 ש״ח).

הכירו את המקסיקנית החדשה בהרצל, טאפאצ'ולה. צילום: נועה גוטמן
הכירו את המקסיקנית החדשה בהרצל, טאפאצ'ולה. צילום: נועה גוטמן

תפריט האוכל נפתח בנאצ'וס ובסלטים קלילים ומתקדם לטאקוס מקמח חיטה או מקמח תירס במילוי פסקאדו פריטו (רצועות דג מטוגנות בבלילה), ג'יטריאנו (פטריות יער וגואקמולה) או ברבקואה (צלי בקר בבישול ארוך, 39 ש״ח לשתי יחידות). תוכלו למצוא כאן גם טוסטדס של טורטיה קריספית ומעליה תוספות כמו נקניק ברזואלה עגל איטלקי עם גבינה מותכת או עם שעועית שחורה, חלפניו, שמנת וכוסברה (39ש״ח), או בוריטו של טורטיה חיטה מגולגלת עם מבחר תוספות אופייניות (44 ש״ח). טאפצ'ולה מרמזת לעיר בדרום מקסיקו, ורוצה להכניס אתכם לסטייט אוף מיינד של להכנס לבלות ולהשאיר את המציאות בחוץ.

המקסיקנית החדשה של הרצל. צילום: נועה גוטמן
המקסיקנית החדשה של הרצל. צילום: נועה גוטמן

טאפאצ'ולה