על קירות תל אביב: שבוע המורשת נפתח

פסטיבל שבוע המורשת שיתקיים בחנוכה יפתח במיצג VIDEO Mapping על קירות בנייני העיר. לצד המייצג הענק תוכלו לבלות בחג סביב דוכנים, משחקי אש ומוזיקה

שבוע מורשת בישראל. צילום: יח"צ
שבוע מורשת בישראל. צילום: יח"צ
26 בנובמבר 2015

לקראת חג החנוכה ייפתח ב-8 בדצמבר שבוע המורשת של ישראל, המתקיים זו השנה השנייה בתל-אביב-יפו. מטרת שבוע המורשת היא להעלות את המודעות למורשת הלאומית ומי שעומד מאחוריה אלו גורמים רבים התומכים בפעילות זו: משרד ירושלים ומורשת, רשות הטבע והגנים, רשות העתיקות, המועצה לשימור אתרי מורשת, המשרד להגנת הסביבה וכן עיריית תל-אביב-­יפו. את השבוע יפתח אירוע חגיגי שיתקיים במקביל במתחם ביאליק ובגן מאיר, ובמרכזו מיצג Video Mapping מרהיב שיוקרן על ארבעה בניינים במתחם ביאליק, ביניהם בית העיר (בית העירייה הישן) של תל-אביב-יפו. המיצג ייקח את הצופים למסע בזמן ובשבילי ההיסטוריה והמורשת של ישראל.

במסגרת האירוע יהפכו ארבעת הבניינים במתחם לזירה מרכזית של התרחשויות ציוריות ומוסיקליות, שיכללו מיצג Video Mapping שיביא את אתרי המורשת בישראל לתל אביב. את המיצג ירכיבו חמישה קטעים מרכזיים, בהם מוטיב חוזר בדמות מנורת שבעת הקנים. בכל קטע ישולבו דימויי טיפוגרפיה, פסיפסים, ארכיטקטורה, תבליטים, סמלים ואלמנטים מאתרי המורשת השונים, ובמיוחד מהגן הלאומי בית שערים שהוכרז השנה כאתר מורשת עולמית על ידי אונסקו. במיצג ישולבו מעברי מוסיקה חיה שתנוגן על ידי ­­­­­­­­­­­­­­­מארש דונדורמה.

במקביל ייערך בגן מאיר פסטיבל חגיגי ובו דוכני אמנים העוסקים בנושאים הקשורים בחנוכה, חנוכיית ענק של משחקי אש ומוסיקה, סדנאות יצירה ומופעי רחוב.

המיצג יתקיים בין התאריכים 10-8/12/15 בשעות 22:30-18:30
הכניסה חופשית. בתאריך 9/12 ובהצגת כרטיס דיגיתל תינתן אפשרות כניסה למתחם VIP הכולל סנגריה ושלל פינוקים (הכניסה למתחם מרחוב שניאור)