כוכב האינדי פרפיום ג'יניוס יופיע בישראל

נסיך האינדי והקוויר־פופ יגיע לראשונה להופעה בארץ, שתתקיים ב-23 ביוני במועדון הבארבי

פרפיום ג'יניוס. צילום: יח"צ
פרפיום ג'יניוס. צילום: יח"צ

החדשות הטובות ממשיכות להפתיע ומסתמן שהקיץ הקרוב הולך להיות נהדר לאוהבי מוזיקה. הרכש החדש לעונה הוא כוכב האינדי הקווירי פרפיום ג'יניוס, שיופיע במועדון הבארבי ב-23 ביוני. פרפיום ג'יניוס, הוא מייקל הדראס (33), הוציא בשנה שעברה את אלבומו השלישי, "Too Bright", שזכה לתשבוחות ולביקורות מעולות. פרפיום ג'יניוס מצטרף לרשימה הארוכה של מוזיקאים שחברת נרנג'ה צפויה להנחית כאן בקרוב ובהם אריאל פינק, טווין שאדו ומאק דמארקו. מחיר כרטיס יעמוד על 159 ש"ח.

[tmwdfpad]פרפיום ג'יניוס החל את דרכו המוזיקלית אחרי שעזב את ניו יורק בכדי לגור עם אמו בסיאטל. את אלבומו הראשון, "Learning", הוציא ב-2010 ושנתיים אחריו הגיע האלבום "Put Your Back N 2 It". את האחרון ליווה קליפ שלאחר מכן הוסר מיוטיוב, מכיוון שהציג את המוזיקאי מתחבק ומתלטף בעירום חלקי עם כוכב הפורנו הגאה ארפד מיקלוס.

שני האלבומים של ג'יניוס אופיינו בבלדות לואו-פיי קוויריות מבוססות פסנתר ושוברות לב, ובהתאם לכך גררו השוואות למוזיקאים כמו אנתוני הגרטי וסופיאן סטיבנס. אלבומו השלישי, שהופק על ידי אדריאן אוטלי (לשעבר מפורטיסהד), מציג צד פופי, מגוון ומופק יותר של ג'יניוס. עם זאת, מדובר באלבום אפילו יותר פרובוקטיבי ודרמטי מקודמיו, שנע בין הבעת פחד לביטחון עצמי, תוך שהוא מלא ביופי ובכאב לב.