מילר על החוף: קליפסו של עומר מילר הולכת לחמם לכם את הקיץ

אחרי חדר האוכל, שולחן וסוסו אנד סאנס, עומר מילר ממשיך לפסגה הבאה והפעם: קליפסו, מסעדת החוף החדשה שעתידה להיפתח ממש בקרוב. אז איך נשמע לכם סיגר לוקוס על חוף הים?

עומר מילר. קיץ על החוף. צילום: אוהד רומנו
עומר מילר. קיץ על החוף. צילום: אוהד רומנו
16 במאי 2017

כשעומר מילר סגר באפריל 2016 את מסעדת שולחן בלב שדרות רוטשילד הוא דיבר על אופק של הקמת מסעדה בניו יורק ועוד אחת בדרך על חוף הים בתל אביב. אז ניו יורק בינתיים עוד לא, אבל השף המכור למגע הבלתי אמצעי עם הסועדים שלו באינסטוש, לא נותר לבד בחושך והבייבי החדש נולד לו בקול תרועה רמה: מילר פיזר אבקת קסמים בהשראה ניו יורקית על דוכן אוכל הרחוב סוסו אנד סאנס שפתח יחד עם דוד טור בקצה שדרות רוטשילד בואך הרצל (היוש קריספי צ'יקן שבהשראת דיוויד צ'אנג), דוכן מושחת שגרם לתור משתרך בלתי פוסק בצומת הרחובות המדובר. ההצלחה עשתה את הצמד מילר-טור רעבים ומרוטשילד הרצל יצאה הבשורה, והחלו שיפוצים קדחתניים כדי שעד סוף מאי ייפתחו למזללת ההמבורגרים היצירתית עוד שני סניפים: האחד ברחוב החשמונאים, מתחת לפרויקט גינדי שעל חורבות השוק הסיטונאי; השני בדיזנגוף פינת בן גוריון. שני הסניפים מרווחים יותר בהשוואה לדוכן ויכולים לתת חווית בר־דיינר לבליינים.

סוסו אנד סאנס, מתרחבת. צילום: אנטולי מיכאלו
סוסו אנד סאנס, מתרחבת. צילום: אנטולי מיכאלו

ומה עם החלום על מסעדת חוף? החלום אמנם התמסמס בשנה שעברה וכשעבר המומנטום של הקיץ, לא בדיוק היה ברור האם הרעיון של טור לפתוח נקודה בליינית לילית על החוף בכלל אפשרי, עד שבשבועות האחרונים החל מילר להציף את האינסטגרם שלו בצילומי מנות מחוף הים וכולנו נעשנו רעבים יותר. הרבה יותר.

https://www.instagram.com/p/BUBm3KejipZ/

אז מה בתפריט?

קרוקטים של קישואים וגבינת טולום, סיגר לוקוס, קובה טלה, קציצות סרטנים, יאקיטורי טורו בגריל פחם ועוד כל מיני מנות ים תיכוניות בגודל בינוני, שעד היום לא מצאתם על החוף, לצד מבחר טבעוני מושקע (מחכים להבין מה זה פיש אנד צ'יפס טבעוני).

https://www.instagram.com/p/BUHsRR1DQ5i/

פור פליי קולינרי

כמו בכל פור פליי ממושך הציפיות גבוהות. בתחילת יוני אמורה להיפתח מסעדת החוף הכל כך מדוסקסת בפרישמן. אלף אנשים רעבים על החוף יקבלו לוק אנד פיל של טברנה עדכנית ומתוחכמת עם קריצה מיתוגית לאבטיח עם גיפים שכבר עלו לרשת. ירוק בחוץ, אדום בפנים ויש לו טעם של הבטחה מתממשת. שאפו טור מילר.

Calypso.tlv, חוף פרישמן תל אביב, פתוח 24/7. החל מחודש יוני.