לייף סטייל

מעצב השיער, הקוסמטיקאית, המאפרת והסטייליסטית הכי טובים בתל אביב. ההמלצות שיחסכו מכם חיפושים מתישים

אתם מסודרים
אתם מסודרים
15 ביוני 2017

מעצב שיער

עמית לוינגר

איפה: בביתו שבלוינסקי 85 תל אביב או בבית הלקוח (תל אביב-יפו)
שעות עבודה: גמיש
ליצירת קשר: 054-4316047 או levinger.amit@gmail.com

בלי מספרה נוצצת או קליינטורה ממדורי הרכילות, המספריים של עמית לוינגר אחראים לכמה מהראשים המעוצבים והמעניינים בעיר. הזוויות המקוריות, הגישה הפאנקיסטית והטאץ' האמנותי מובנים בהחלט בהתחשב בכך שלוינגר הוא אמן פעיל. הבונוס הוא שהאמנות הזו בת השגה ומאופיינת במחירים נוחים עד נמוכים.

[tmwdfpad]

מעצב גבות

לב "טייגר" אבשלום

איפה: תש"ח 2א' תל אביב
שעות עבודה: ראשון-חמישי 20:00-09:00, שישי 14:00-10:00
ליצירת קשר: 03-6411055

בשנת 2000 הוא היגר מחיפה לתל אביב כשבכיסו פינצטה וחוט בלבד. מאז הפך לב אבשלום הידוע בכינויו טייגר לאושיה מובילה בתחום עיצוב הגבות, ולמוקד עלייה לרגל לסלבריטאיות כגון שלומית מלכה, דורית בר אור, נטלי דדון ואורנה דץ.

כתבות נוספות:
השיפוצניקים והאינסטלטורים הכי טובים
המקומות הכי טובים לתקן את האוטו או את המחשב
חנויות האוכל והמשלוחים הכי טובים

צביעת שיער

ארז עיואן

איפה: מישל מרסייה, בן יהודה 209 תל אביב
שעות עבודה: ראשון-חמישי 19:00-09:00
ליצירת קשר: 03-6048135

"בראש ובראשונה אני ספר, אבל בשנה האחרונה נכנס טרנד חדש, צבעוני ומאוד יצירתי שגרם לי להיכנס חזק יותר לתחום של הצבע. כל צבעי הפסטל ותוספות השיער שהפכו לאופנתיים מאוד מאפשרים לי ליצור כמעט כל דבר שעולה לי בדמיון. כמובן אני עושה גם דברים 'שמרניים' יותר. העיקר שהשיער נראה טוב".

כבר שמונה שנים שארז עיואן מכהן כמנהל הסניף התל אביבי של רשת מספרות מישל מרסייה, ובשנתיים האחרונות הוא התמקצע בצביעת שיער לנוכח עליית הביקוש לרעמה בגוני חד קרן. התוצאות לא פחחות ממרהיבות, על סף האמנותיות, והמלאכה מתבצעת באווירה נעימה, ולשם שינוי, נטולת מניירות.

ארז עיואן (צילום: בן קלמר)
ארז עיואן (צילום: בן קלמר)

סטיילינג אישי

אנה קרפונוב

איפה: תל אביב-יפו והסביבה
שעות עבודה: גמיש
ליצירת קשר: fairy12_com@yahoo.com

"הרבה פעמים אנשים מתייחסים לאופנה כאל משהו שטחי ואל האנשים שעוסקים בתחום כרדודים. חושבים שאנחנו רק מצלמים דוגמניות ושותים קוקטיילים כל היום וזה ממש לא ככה. בעיניי יש לאופנה היבטים עמוקים ומהמקום שלי אני מנסה לכוון את הלקוחות שלי לבטא את הפנימיות שלהם דרך הבגדים.

"יש לי תואר בפסיכולוגיה ואני משתמשת בידע שלי ובהבנה שלי בשביל לתת ערך מוסף רגשי לליווי הסטיילינג שלי, להיות קשובה ומבינה יותר".

עם רזומה הכולל צילומי קליפים, תצוגות מסלול, הפקות אופנה וקמפיינים למותגים ומעצבים כגון קסטרו, דלתא, שני בר ונטע שדה, כמו גם סגנון עדכני אך נטול מאמץ – אנה קרפונוב (36) היא מי שתרצו שתוביל אתכם למסע שופינג מודרך. קרפונוב, שמכריזה על עצמה כמכורה לאסתטיקה, ניחנה בטעם מדויק ובסבלנות אין קץ. היא אוחזת בתואר בפסיכולוגיה, כך שנקודת המוצא שלה היא שסטיילינג הוא הזדמנות לביטוי אישי ולחיבור לעולם הפנימי, או כפי שהיא מגדירה זאת: "תרפיה דרך הבגד".

אנה קרפונוב (צילום: דין אהרוני)
אנה קרפונוב (צילום: דין אהרוני)

קוסמטיקאית

יהודית דרדיק

איפה: לוי אשכול 40 תל אביב
שעות עבודה: "כל יום, כל היום"
ליצירת קשר: 050-3522000

את המוטו הקלישאתי "כל לקוחה מלכה" מיישמת דרדיק הלכה למעשה באווירה ביתית וחמימה, נשית ואישית. דרדיק, החמושה ב-28 שנות ניסיון, מתמחה בעיקר בפילינג וחידוש העור, בעיות פיגמנטציה, שיקום העור וטיפולי אנטי אייג'ינג. במטופלות הקבועות שלה תמצאו את המעושרת לאה שנירר, שככל הנראה בהשראתה הומצא המונח האחרון.

מאפרת

לימור חייל

איפה: סלון קוקטה אקספרס, בעלי מלאכה 3 תל אביב
שעות עבודה: ראשון ושלישי-חמישי 20:00-10:00, שישי 16:00-09:00
ליצירת קשר: 052-4797699 או 03-6053033

אם יש מישהי שמסוגלת להפוך בזמן קצר עלמה תל אביבית אפרורית לנסיכה ברבורית זוהי המאפרת המנוסה לימור חייל. כל זה קורה בסלון היופי הקולי שבבעלותה, קוקטה, שם היא מחוללת נסים תוך 20 עד 30 דקות.

הסרת שיער מהמפשעה

אדית אנושי

איפה: מספרת סיזרס, המלך ג'ורג' 68 תל אביב
שעות עבודה: ראשון, שלישי-חמישי 19:30-12:00, שישי 15:00-11:00
ליצירת קשר: 050-6997744

המעוניינות בקו ביקיני עשוי למשעי עם אופציה למיני עיצובים משעשעים כיד הדמיון הטובה, מוזמנות להפקיר את מפשעתן בידיה האמונות והמקצועיות של אדית אנושי. מלאכת הגיזום מתבצעת בתוך חדרון אינטימי, תוך שימוש ברצועות שעווה ומספריים לפיינל טאץ'. אנושי ממליצה לקבוע תור לימים שאחרי המחזור החודשי.