ביצים בחזית: מעדניית יום טוב פותחת חנות חדשה לממכר ביצי דגים

אחרי שסימנו וי על מעדנייה, סנדוויצ'יה וגלידרייה - אנשי מעדניית יום טוב שמים את ביצי הדגים בפרונט. שוק לוינסקי כבר לא יהיה אותו הדבר

מעדניית יום טוב.בקרוב הקוויאר.  צילום: רוני חבר
מעדניית יום טוב.בקרוב הקוויאר. צילום: רוני חבר
18 בפברואר 2018

אנשי מעדניית יום טוב לא עוצרים. אחרי שהפגיזו במיטב מעדני המזווה הבלקני במעדנייה  בלוינסקי (מאז 1947), ופתחו סנדוויצ'ייה מפנקת באותו הרחוב ממש, החליטו בני משפחת לוי להעתיק את הגלידרייה שלהם, שגם היא שכנה עד לאחרונה בלוינסקי, למיקום חדש, ובמקומה לפתוח את יום טוב בוטרגה. חנות המתמחה בממכר קוויאר ומעבר לו.

הכירו את הבוטרגה, פסקדו. צילום: רן בירן
הכירו את הבוטרגה, פסקדו. צילום: רן בירן

החל מעוד שבועיים, עם ההשקה, תוכלו לרכוש פה בוטרגה קלאסית של ביצי בורי בשעווה, ביצי טונה מיובשות בשעווה, מבחר ביצי דגים בווקום, ביצי סלמון טריות מהסוג הכתום היפה שמתפקע בפה ואתם מכירים מהסושיות, וכן קוויאר שחור אמיתי. המחירים לא הולכים להיות זולים כלל או כהגדרתו של לוי: "500 ש"ח לק"ג וצפונה".

יום טוב, הסנדוויצ'יה. עכשיו גם עם ביצי דגים. צילום: יולי גורודינסקי
יום טוב, הסנדוויצ'יה. עכשיו גם עם ביצי דגים. צילום: יולי גורודינסקי

מלבד ביצים דגים ימכרו כאן גבינות לבנות כמו מסקרפונה, גבינה גרוזינית וגבינת אורדה, וכן חמוצים וזיתים. במידה ואתם רוצים לרכוש משקאות ים תיכוניים משלימים, התואמים לארוחה עם ביצי דגים תאלצו לצעוד למרחק של כמה עשרות מטרים ולרכוש מהמעדנייה של יום טוב ערק, פרנו, פסטיס, גראפה או בוחא, כי כרגע עדיין אין ללוי רישוי מתאים לאלכוהול בבוטרגה פלייס. לחלופין הצטיידו מבעוד מועד במבעבעים, שהם השידוך האופטימלי לקוויאר.

גבינות וקוויאר, מה רע? מעדניית יום טוב. צילום: מרב סריג
גבינות וקוויאר, מה רע? מעדניית יום טוב. צילום: מרב סריג

בכל מה שנוגע לרצון לטעום או לזלול ביצי דגים במקום, במידה ואתם מפתחים תאווה כזאת עם קריאת הטקסט, קפצו אל בית הסנדוויצ'ים של יום טוב בלוינסקי, שם כבר יגישו עכשיו לכם כריכים עם מגוון ביצי דגים.

יום טוב בוטרגה, לוינסקי 47 פינת נחלת בנימין תל אביב, ראשון-חמישי 11:00־19:00 שישי 7:30־15:30