כהנת הקינוחים ליאור קוקה גורמת לכם לאכול לגלידה בחורף

בין התור של הסוסו אנד סאנס לברקפסט משתרך לו תור חדש וטרי. ליאור קוקה, יוצאת בייק-אוף ויצרנית קינוחי האינסטה המרהיבים, פותחת גלידריה בלוקיישן לוהט

גלידה עם רוטב לימון וקרמבל הדרים. צילום: ליאור קוקה
גלידה עם רוטב לימון וקרמבל הדרים. צילום: ליאור קוקה
27 בדצמבר 2018

ללוקיישן המבוקש בין שדרות רוטשילד לרחוב הרצל, הצטרף קיוסק חדש ולוהט במיוחד. בבוטקה נאה ומלבני, שהיה במקור הקיוסק הראשון בתל אביב, נפתח קיוסק הגלידות החדש מבית היוצר של ליאור קוקה, אקסית בייק אוף ישראל.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
סינית, יפנית: נפתחה היורשת של דה-באן
שישה מאפי קינמון מעולים בתל אביב
מתכוני המרקים המנצחים של מסעדת נאם

קוקה כבר יצאה במיזמי פופ אפ מלהיבים והכירה לנו עוגות קרפ גבוהות ועוגות מספרים צבעוניות. כעת היא משחררת אל העולם כדורי גלידה אמריקאית עם גביעים מגולגלים ופריכים, רטבים ייחודים וטופינגס חלומיים (דקואז' שקדים, פופקורן מקורמל, מיני מרשמלו ועוד). הגלידה מגיעה על מגש עם גביע והיא גלידה אמריקאית בטעם מעודן ונפלא, בצבע לבן קלאסי ובאפור כהה שמתקבל מתוספת אבץ אך לא משפיע על הטעם. הקיק האמיתי נמצא ברטבים המשובחים שמתקשים על הגלידה הצוננת כציפוי פריך.

גלידת מסטיק. צילום: ליאור קוקה
גלידת מסטיק. צילום: ליאור קוקה

מומלץ במיוחד לטעום את רוטב המסטיק שניחן בטעם מסטיק אמיתי, מזוקק ועוצמתי ולא בטעם הסינתטי המוכר שראינו בגלידריות בעבר. רצוי להוסיף מרשמלו קטנים או קרמבל חמאה, כי אם כבר שחיתות – אז עד הסוף. מי שרגישה למתיקות-יתר תיהנה מרוטב הלימון הריחני עם קרמבל ההדרים ושבבי הפסיטוק הקלוי. 

טרחנים יגידו שלא אוכלים גלידה בחורף. אבל מזל שאנחנו בתל אביבו הטמפרטורה לא יורדת מתחת לחמש עשרה מעלות, וגם שגלידה אוכלים בכל עונה כי אין דברים מנחמים ממנה. ואם בכל זאת מקנן בכם החשש לקפוא, התפנקו על אפוגטו: כדור גלידה רך ומבורך בתוספת אספרסו לוהט. עוד קינוח חורפי ונפלא הוא הקרפ המגולגל המוגש במקום ומגיע במגוון תוספות כגון קרם נוטלה, גלידת וניל, חלבה, סילאן, קראנץ' קורנפלקס של ילדות או שברי אוריאו משמחים.

כמה יעלה לכם כל הטוב הזה? 34 ש"ח לגלידה במגש בתוספת רוטב, טופינג וגביע, 28 ש"ח לגלידה עם תוספות בכוס, 14 ש"ח לאפוגטו, ו-28 לקרפ מגולגל.

בשורה התחתונה: לוקיישן לוהט, גלידה מצוינת, מחיר מופקע, חוויה מושחתת וסטורי מעורר קנאה לאינסטוש.

גלידה טובה של ליאור קוקה בקיוסק הראשון בתל אביב, שדרות רוטשילד 8. כשר, פתוח בימים א-ה בין השעות 8:00- 00:00, שישי בין 07:00-15:00 ובמוצ"ש