לקראת הפתיחה: סוסו אנד סאנס סניף דיזנגוף מחלק לכם המבורגר חינם

הסניף השני של סוסו אנד סאנס, רשת ההמבורגרים של עומר מילר, ייפתח ככל הנראה בעוד שבוע אבל אל דאגה, את הטעימות תוכלו להתחיל כבר מחר. כל הפרטים בפנים

עומר מילר עם המבורגר מפלצתי . סוסו אנד סאנס. צילום: נועה רוזין
עומר מילר עם המבורגר מפלצתי . סוסו אנד סאנס. צילום: נועה רוזין

פחות מחודשיים אחרי שדיווחנו שעומר מילר משכפל את סוסו אנד סאנס לרשת, סניף דיזנגוף נפתח. מה שהסתמן בשבועות האחרונים כהרצה בשיטת הסלאמי עם טסטים שגורמים לכם לרייר מעל גלי האינסטגרם, מבשיל מחר לפתיחה כמעט רשמית של הצאצא החדש לבית סוסו אנד סאנס. אצל מילר כמו מילר, השיטה מקורית: המקום ייפתח למשך שעה אחת בלבד. בסטטוס באינסטגרם מהיום בצהריים מילר כותב: "אחרי חודשיים של הכנות מחר נבדוק לראשונה אם הכל עובד כשורה. בדיוק בשמונה בערב נתחיל להגיש את סוסו למשך שישים דקות בלבד. בחינם כמובן. ואז בתשע כיבוי אורות כי אנחנו הולכים לצפות ביובנטוס קורעת את ריאל בגמר".

 

למי שידחפו מחר בערב – ובטוח יהיו לא מעט כאלה – צפויים סליידרים וצ'יפס, טבעות בצל ומק אנד צ'יז. "ואין מילקשייקים כי לא מתאים מחר", אז בשביל פצצת הסוכר הצבעונית הזו שכבר גרפה תועפות לייקים תצטרכו להגיע בפעם אחרת ולשלם: "הגולגולת הזו לדוגמא לא תהיה מחר בין שמונה לתשע בדיזנגוף בן גוריון. רוצים מילקשייק? תקנו במקום אחר ותביאו לנו גם" כותב מילר.

מילקשייק נוסח עומר מילר, סוסו אנד סאנס סניף דיזנגוף. צילום: עומר מילר
מילקשייק נוסח עומר מילר, סוסו אנד סאנס סניף דיזנגוף. צילום: עומר מילר

סניף דיזינגוף הוא האח הקטן של הבוטק'ה מרוטשילד, אבל רק בגיל. במציאות הוא הרבה יותר גדול ויש בו בר ענק ותפריט מוגדל שכולל את טבעות הבצל שהזכרנו, ריבת בייקון ותוספות מקוריות שרק בשבילן שווה להגיע כמו מק אנד צ'יז, סלט קיסר וצ'אטני מנגו. במחלקת האלכוהול צפוי מבחר ענק של בירות בוטיק שיעזור להחליק את הסליידרים, אם זה לא יעזור, תוכלו תמיד ללכת על מילקשייק במבה מוגזם עמוס בעוגיות, בייגלה, סוכריות ושלל קצפות. אף מילה על כולסטרול.

View this post on Instagram

סוסו. מק אנד צ׳יז.

A post shared by Omer Miller (@omermiller) on

הפתיחה הרשמית של סוסו אנד סאנס סניף דיזנגוף צפויה להיות בשבוע הבא, במקביל נמשכות העבודות על הסניף השלישי בקניון גינדי בחשמונאים. אנחנו בעד כי כמה שיותר סוסו יותר טוב, רק שלא יקחו לנו את המינגלינג בתור.

סוסו אנד סאנססוסו אנד סאנס דיזנגוף