אייל שני זומם על אירופה: מתכוון לפתוח עשרות מסעדות

אייל שני בטבע. צילום: אריאל עפרון
אייל שני בטבע. צילום: אריאל עפרון

"כלכליסט" מדווח ששני ושותפו שחר סגל חתמו על הסכם עם רשת מלונות בבעלות ישראלית לפתיחת 48 מסעדות של "המזנון" ו-"הסלון" במרכז ובמערב היבשת. רק שלא יישכח אותנו כאן בלבנט

אנחנו מודים, לפעמים כבר קצת קשה לנו לעקוב אחר הרומן (שלעתים רק חצי ממומש) בין השפים הגדולים לרשתות מלונות הבוטיק בבעלות ישראלית שמתפרסות בארץ ובאירופה. בפעם הקודמת שעקבנו אחרי מעלליו של מיודעינו אייל שני באירופה, הוא סיפר כיצד הוא מקרר אבטיחים במי הים באיביזה.

הבוקר מתפרסם ב"כלכליסט" דיווח של גולן חזני לפיו שני ושותפו שחר סגל חתמו על הסכם עם המלונאי ויזם הנדל"ן לירן ויצמן, כשבכוונתם לפתוח 150 מסעדות ב-5 השנים הקרובות. מדובר בסניפים נוספים של המזנון והסלון – וזה יקרה לפי התכנון במרכז ובמערב אירופה.

בבעלותו של ויצמן קבוצה בשם SMB Capital הפועלת בהולנד, והיא מנהלת יותר מ-120 בתי מלון ברחבי אירופה. שני וסגל כבר עתה מפעילים תחת השם "החברה הטובים" עשרות מסעדות ברחבי העולם, בין השאר בארה"ב, צרפת וסינגפור.

מזנון צ'לסי. צילום: משה פינס
מזנון צ'לסי. צילום: משה פינס

לפי הדיווח ב"כלכליסט", במסגרת ההסכם ייפתחו מסעדות ב-48 ערים שונות באירופה, כשני שליש מהם יהיו סניפים של המזנון – משמע דוכנים של פיתות. השליש הנותר יהיה בפורמט של הסלון היותר יוקרתי. נציין שהחברה שבבעלותו של ויצמן מחזיקה כבר בשת"פ עם שף חיים כהן במסעדת The Duchess הממושלנת באמסטרדם.