מהדורת ברודו מיוחדת: סניף חדש לדליקטסן בלוקיישן של הבראסרי

לא צריכים עלי חסה שטופים ואורז בלי כלום, תודה. דליקטסן בראסרי (צילום: עידית בן עוליאל)
לא צריכים עלי חסה שטופים ואורז בלי כלום, תודה. דליקטסן בראסרי (צילום: עידית בן עוליאל)

בתום שיפוץ שארך מספר חודשים נפתחות כעת הדלתות האיקוניות שוב, בווריאנט שונה מעט (אבל הבר האיקוני נשאר). לכל הפרטים על הפתיחה החדשה-ישנה-חדשה של קבוצת R2M

27 בספטמבר 2021

אבן גבירול 70 לובש חג: בכתובת המיתולוגית בכיכר רבין שבה פעל הבראסרי המיתולוגי ייפתח מחרתיים (רביעי) סניף רחב וחדש של הדליקטסן.

במשך 19 שנים היה הבראסרי עצם מעצמותיה של תל אביב. השראה מביסטרואים פריזאים ומבלת'זאר הניו יורקי תורגמה על ידי רותי ומתי ברודו מקבוצת R2M לתפריט קלאסי בביצוע מדויק, יום אחר יום, שנה אחר שנה. גם בשעות הקטנות של הלילה, כשבמקומות אחרים הפכו כיסאות וכיבו אורות, הבראסרי האכיל, השקה וניחם לבבות פצועים.

באמצע חודש מרץ 2020 המקום נסגר ומאז לא נפתח שוב. בקבוצה העבירו את מרכז הכובד למעדניות מתוך הבנת התמורות בעולם של סגרים וקורונה, ושקלו מה לעשות בנדל"ן השומם.

האישה שראתה הכל. רותי ברודו (צילום: עידית בן עוליאל)
האישה שראתה הכל. רותי ברודו (צילום: עידית בן עוליאל)

שגשוג סניפי הדליקטסן בשנה וחצי האחרונות נתנו את החותמת הסופית להפיכת הבראסרי למעדנייה. בתום שיפוץ שארך מספר חודשים נפתחות כעת הדלתות האיקוניות שוב, בווריאנט שונה מעט. על רקע הבר האהוב (שפתוח לישיבה!) ואלמנטים עיצוביים נוספים שנשמרו, תוכלו לקנות מאפים ולחמים, מוצרי מעדנייה וחומרי גלם שמשמשים בסיס לאוכל המוגש במסעדות הקבוצה R2M ובחנויות הבייקרי.

מה עוד? גבינות מהארץ ומהעולם, פסטה, יינות מתפריטי היין של הוטל מונטיפיורי ושאר מקומות הקבוצה וגם רוטב השמפניה החלומי מהבראסרי, פטה כבד מהקופיבר ועוד, שישדרגו את המטבח לאין ערוך.

דה בר איז אופן. דליקטסן כיכר רבין (צילום עידית בן עוליאל)
דה בר איז אופן. דליקטסן כיכר רבין (צילום עידית בן עוליאל)

כמקובל בסניפי הדליקטסן מוקדש חלק מהחלל למוצרי הום סטיילינג כגון כלי אוכל ומפיות בד וכוסות יין כמו אלו שבהוטל מונטיפיורי. תפריט האוכל המוכן עדיין לוט בערפל אך בוודאות תמצאו בו מנות בראנץ' ומרק בצל כמו פעם.

אין פזמון. תרקדו.
הדליקטסן, אבן גבירול 70, תל אביב,  03-9681010, מ־29.9, ראשון – חמישי 7:00-20:00, שישי 7:00-16:00, שבת 8:00-14:00