יורד ביוקר: 25 מבצעי ההאפי האוור הכי משתלמים בתל אביב

שעות שמחות לכיס. וינונה פוראבר (צילום: רן בירן)
שעות שמחות לכיס. וינונה פוראבר (צילום: רן בירן)

אם הימים כל כך לא שמחים, אז שלפחות יהיו כמה שעות שמחות ביום. אתם יודעים, שעות בין ערביים בהן המסעדות קוצצות את המחירים באחוזים נאים, ואנחנו מרוויחים את הזכות לשלם רק טיפה פחות יקר עבור האוכל שלנו. היי, שמענו שפחות זה יותר

9 במאי 2024

תקראו לזה האפי האוור (או הגרסה המעוברתת, שעה שמחה), תקראו לזה אפרטיבו, תקראו לזה הנחות סוף יום או מבצעי סוף עונה. לא אכפת לנו – העיקר שנשלם פחות. מסעדות רבות בתל אביב פוצחות במהלך חודשי האביב והקיץ הבאים עלינו לזיעה בהנחות על התפריט הקבוע שנקראים בשמות שונים. אבל איך אמר שייקספיר? ורד, בכל שם אחר, עדיין יריח יותר טוב אחרי הנחה. מוקדש לתשומת ליבו של השר סמוטריץ', כי יש מי שדווקא כן דואג לטפל ביוקר המחיה.

>> קפצנו לבית קפה תל אביבי שמנוהל על ידי, ולטובת, תושבי העוטף

תריסר

המסעדה של שף ענר בן רפאל פורמן כבר זכתה לשבחים אודות הבישול הנהדר והחכם שלו, שמיטיב לשלב את הצומח והתוצרת המקומית עם טכניקות ייחודיות. החל משבוע הבא החליטו לנצל בתריסר את הלוקיישן המנצח מול הגלים, ולעשות אפרטיבו שקיעה, איזה יופי. בתכנית – 20 אחוז הנחה על הקוקטיילים, לצד תפריט מדויק של ארבע מנות שכל אחת מהן מתומחרת ב-58 ש"ח. למשל, פניני בורגול עם תרד וגבינת לשם מקומית, פטה רותחת מצופה בגרעיני חמנייה בציר אבטיח עם סלט קליפות אבטיח, אספרגוס בגבינה מעושנת ועוד.
מתי: ב'-ה' בין 18:00-19:00
האנגר 12 נמל תל אביב, 074-7585-353 

בונג'ורנו פרינצ'יפסה. תריסר (צילום חיים יוסף)
בונג'ורנו פרינצ'יפסה. תריסר (צילום חיים יוסף)

קפה אירופה

במרפסת הכי יפה של תל אביב יש האפי אוור שווה במיוחד. המסעדה, בהובלתה של השפית המוכשרת ירדן שי, היא מקום שכיף לאכו, לשתות ולהיראות בו – מה שבעידן האינסטגרם של ימינו, לא פחות חשוב. זאת ועוד, אם תרצו להיראות בימי השבוע, ועוד בשעות אור יום, תקבלו 30 אחוז הנחה על התפריט. ככה פשוט, ככה טעים. יש את קרודו הדגים המפורסם בעיר, וגם שווארמה ספריבס, רביולו ארטישוק ירושלמי, מעורב דגים, שרימפס וקלמארי בהדרים ועוד ועוד. פששש, אירופה.
מתי: א'-ה' בין 17:00-19:00
רוטשילד 9, 03-525-9987

קפה אירופה (צילום: אור איתמר גינזבורג)
קפה אירופה (צילום: אור איתמר גינזבורג)

ויקי כריסטינה

מסעדת ויקי כריסטינה פתחה שוב את שעריה אחרי חצי שנה, וכאילו לא מספיק שקיבלנו אותה שוב, היא מציעה גם אחלה האפי אוור שכולל 25% הנחה על האוכל וגם על האלכוהול. מדבר אלינו. השף ברק אביטל מבשל אוכל עם ניחוח ספרדי-מקומי שובבי, על כן תמצאו בו כמה קלאסיקות ספרדיות במיוחד דוגמת פטאטס ברווס, פלפלי פדרון מטוגנים עם מלח אטלנטי וליים, וגם שרימפס ג'מבו גדולי מימדים נוסח ולנסיה, שמוגשים עם חמאת עגבניות, לצד מגוון דגים נאים בהחלט. גם האלכוהול ב-25% הנחה, לחוויה האולטימטיבית שלא תזכרו כי בטח תשתכרו.
מתי: א'-ה' בין 17:00
מתחם התחנה 17 ב, 03-736-7272

ויקי כריסטינה (צילום: אמיר מנחם)
ויקי כריסטינה (צילום: אמיר מנחם)

צ'יקטי

אפרטיבו בצ'יקטי זה כבר מוסד, ויש אנשים שזה הפך לבילוי הקבוע שלהם (היי, אפשר להצטרף אליכם?). המסעדה של אבי קאשי, ובניצוחו של שף מיכאל גרטופסקי, מציעה בימי השבוע 30 אחוז הנחה על כלללל התפריט, בלי אותיות קטנות. התפריט כולל ארנצ'יני מנצח, לינגוויני סיציליאני לחלום עליו בלילה, ניוקי ורדה עם אספרגוס ופסטו וביתי, לב ארטישוק כמו ברומא, ועוד שלל קלסיקות מהמטבח האיטלקי האהוב עלינו, עם טוויסט מקומי מדויק. צ'או בלה, אנחנו ממש בדרך.
מתי: א'-ה' בין 17:00-19:00
יהודה הלוי 59, 03-6853-499

צ'יקטי. צילום: איליה מלניקוב
צ'יקטי. צילום: איליה מלניקוב

לונל

לונל הוא המקום הכי שמח ברביעיית פלורנטין (לא שזה ממש קשה, אבל זה כבר לסיפור אחר). את התפריט בנה השף יינון אלעל, שמציע חיבור מסקרן ועמוס טעמים וניחוחות בין המטבח הצרפתי, לזה המקומי עם ניחוח תימני של בית אמו. למשל, טארטלט של טרטר דג עם יוגורט סחוג, או תמנון צלוי עם חמאת שאטה ועגבניות שרי, וגם ניוקי עננים מבצק רבוך שמרגש אותנו. וכל זאת, ב-30 אחוז הנחה בימי השבוע לשעה אחת, אז כדאי שתצאו מהעבודה מוקדם מתוקים. גם הקוקטיילים ב-30%, אז אל תבנו על להשלים עבודה אחר כך.
מתי: א'-ה' בין 18:00-19:00
אברבנאל 72, 077-9800339

שולחן של אושר. לונל (צילום איתמר גינזבורג)
שולחן של אושר. לונל (צילום איתמר גינזבורג)

רומנו

האם ידעתם שברומנו של אייל שני יש 30% על התפריט בכל ימי השבוע? אם זה איכשהו חמק מעינכם, אנחנו כאן ואנחנו שמחים להזכיר. אתם בטח כבר מכירים את הרומנו היטב, אז לא נחפור שוב על זה שאין על הרומנו. להביט מלמעלה על התור הארוך מדי לפיצה, להתחכך בבאי התדר (אבל רק לרגע), ליהנות מהמוזיקה המתנגנת ובעיקר לאכול אוכל ישראלי אמיתי. אוכל כזה שעשוי עם חומרי גלם משובחים וטריים במיוחד, ואולי בתפריט הוא כבר פוייט למוות, אבל בבטן שלנו אין מדויק ממנו.
מתי: א'-ה' בין 18:00-20:00
דרך יפו 9, 077-275-9605

העמדה האהובה על הדי.ג'ייאים בעיר. רומנו (צילום: אריאל עפרון)
העמדה האהובה על הדי.ג'ייאים בעיר. רומנו (צילום: אריאל עפרון)

סנטה קתרינה

במסעדת סנטה קתרינה יש אווירה שמחה וקז'ואלית במידה, אוכל מצוין שנוגע ישר בלב וטאבון גדול ממנו יוצאים הדברים הכי טעימים בעולם. פיצות מופלאות חרוכות במידה הנכונה, בייגל ירושלמי נוסטלגי ופריך, מגוון מאפים מנחמים בנוסח ערבי ים תיכוני – וגם שישברק אחד במילוי זנב שור, רוטב בר בלאן ויוגורט – שהוא לא מהטאבון אבל הוא תמיד סיבה נהדרת לחזור לסנטה. עוד לא דיברנו על הבסבוסה ועל הפנקוטה, ועל זה שיש בימי השבוע ישנם 20% על התפריט והקוקטיילים.
מתי: ב'-ה' בין 17:30-19:00
סמטת הר סיני 2, 05-878-20292

שובו של הטאבון. תומר אגאי בסנטה קתרינה. צילום: שרון בן דוד
שובו של הטאבון. תומר אגאי בסנטה קתרינה. צילום: שרון בן דוד

ורמוטריה

גם בורמוטריה, כמו באחותה הגדולה והאיטלקית צ'יקטי, יש שעות שמחות במיוחד, שמכונות בשפת המקום ורמוטריבו. שם קליט, זה בטח יתפוס. התפריט שמציע דרינקים מופלאים מבוססי ורמוט ומנות טאפאס מדליקות, צבעוניות וערבות לחיך- עושה לכם הנחה בימי השבוע של 30 אחוז. היופי שהמנות במקום, קטנות כיאה לטאפאס, על כן אם תשכילו לצאת מוקדם מהבית, לפתוח שולחן, לטעום מנות רבות ומגוונות ולא לצאת בקנס. קיצר, אם לא התחלתם לגלגל על הלשון ורמוטריבו, עדיין, זה הזמן להתחיל.
מתי: ראשון-חמישי 17:00-19:00
נחלת בנימין 25, 03-615-2232

אנחנו עוד נחזור. גם לשירותים. ורמוטריה (צילום: פייסבוק/@vermuteria.tlv)
אנחנו עוד נחזור. גם לשירותים. ורמוטריה (צילום: פייסבוק/@vermuteria.tlv)

הכוסית

ואם כבר ורמוטריות, מצאנו עוד ורמוטריבו (אנחנו ממש נחושים שזה יתפוס) – והפעם בכוסית שבכיכר רבין. שם תקבלו על כל מנה שהזמנתם מכל התפריט, גם כוסית אלכוהול של יין הבית\וורמוט הבית\בירה (של הבית). ואם תרצו קודם כל דרינק, על כל דרינק תקבלו מנה אחת מזירת הקטנות של התפריט, הכוללת ברוסקטה, חילדה, תפוצ'יפס. נשמע מסובך? בכל מקרה תהיו כנראה שיכורים מדי בעקבות השעה השמחה הזו, והמסר המרכזי הוא שתוכלו לשתות ולאכול לא ביקר. ואם אתם שואלים אותנו, זה מספיק.
מתי: א'-ה' בין 17:00-19:00
מלכי ישראל 5, 03-5223244

קח שיפוד ותהיה לי חמוד. "הכוסית". צילום: ירדן גולדנברג
קח שיפוד ותהיה לי חמוד. "הכוסית". צילום: ירדן גולדנברג

קאב קם

תמיד נעים וטעים בקאב קם, אבל מה נגיד לכם, 20% הנחה על כל התפריט מצליח לעשות את האוכל אפילו טעים יותר. ובמילים אחרות, השלוחה הצעירה והשובבה של בית תאילנדי, שכולה על טהרת המטבח התאילנדי המסורתי והנפלא, מפרגנת לנו בהאפי אוור שווה של 20% הנחה על כל האוכל וגם על כל המשקאות במשך שעתיים שלמות. זה הזמן לנשנש מנות פיקנטיות , נעימות וטעימות שכמעט בלתי אפשרי להגות, אבל אלוהיי – כמה שקל לאכול. ולשתות גם.
מתי: ראשון-חמישי 17:00-19:00
לינקולן 11, 0737-576-830

קאב קם (צילום: יהונתן בן חיים)
קאב קם (צילום: יהונתן בן חיים)

סנטי

מסעדת סנטי של גיא אריש היא מסעדה שמבקשת לא ליפול להגדרות. היא לא בר יין, אבל גם לא ממש מסעדה. יש בה נגיעות יפניות לצד מקומיות, ובעיקר אוכל יצירתי ומקורי שניכר כי יד מיומנת עומדת מאחוריו. אם אתם ממש זקוקים להגדרות, אז איזאקייה מערבית תתאים אולי, מקום אינטימי בו שותים ואוכלים נפלא. למשך שעה בימי השבוע יש 15% הנחה על תפריט אוכל מצומצם, על קוקטיילים, בירה ומגוון יינות מהתפריט. הזדמנות מצוינת למי שסקרן לנסות את האוכל המצוין של אריש.
מתי: ב'-ה' בין 17:00-18:00
גורדון 17, 073-386-1622

שייטל של סנטי. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם santi_gordon.17
שייטל של סנטי. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם santi_gordon.17

אואזיס

מסעדת אואזיס של רימה אוליברה היא מסעדה אחרת ושונה בנוף, בה השפית מיטיבה להביא ביטוי של מטבחים רבים בעולם. התפריט מתחלף כל העת ויביא לכם נגיעה כמעט מכל מטבח בעולם. יש איטליה, מקסיקו, יפן, סין, צרפת, ארצות הברית ועוד ועוד. למשל לובסטר צ'אוון מושי, שהיא מנה יפנית מסורתית, ברנארד – מנה שאופיינת לנורמנדי עם גרטן תפוחי אדמה ודג קוד, סקלאופ נוסח סן פרנסיסקו עם אפונת שלג ונוספים. ועוד לא סיפרנו לכם שיש 15% על כל התפריט בין 19:00 ל-20:00. וגם 250 לייבלים שונים של יין.
מתי: ג'-ו' בין 19:00-20:00.
מונטיפיורי 17, 03-620-6022

אואזיס של רומנטיקה במדבר של ימי חג. אואזיס (צילום: אנטולי מיכאלו)
אואזיס של רומנטיקה במדבר של ימי חג. אואזיס (צילום: אנטולי מיכאלו)

מנזר

ההאפי אוור במנזר הוא מהמשתלמים בעיר, וגם מתקיים במשך ארבע שעות ,שזה שיא שלעצמו. במהלך הארבע שעות הללו אתם מוזמנים ליהנות מ-1+1 על האלכוהול, שזה אומר במילים אחרות – להשתכר. ואם אתם גם רעבים, כי בכל זאת עם האלכוהול באחד פלוס אחד בא התאבון, יש בין 20-30% על תפריט האוכל. אנחנו כבר יודעים מה בא לנו – נקניקייה עם כרוב כבוש. או אולי סלט קיסר עם אנשובי. או אולי גם וגם, כי יוצא די זול אחרי הכל. לא יודעים, השתכרנו. תביאו אוכל.
מתי: א'-ה' בין 12:00-16:00
אלנבי 60, 03-517-3015

המנזר. צילום: עדי פועה וענבל קורמן
המנזר. צילום: עדי פועה וענבל קורמן

גליאנו

גליאנו, שנפתחה בפלורנטין בתחילת המלחמה, הבטיחה לנו נחמה מיידית בדמות פחמימה טובה מאיטליה. על כן יש פסטות טריות ונהדרות שמוכנות במקום עם רטבים משתנים ומיוחדים, פיצות פריכות וחלומיות, טירמיסו כמובן וגם מגוון מוצרי מדף ומעדנייה מיובאים מאיטליה שאפשר לקנות הביתה כדי שתהפכו לשפים שנועדתם להיות. חוץ מזה, יש מגוון בקבוקי יינות במחירים נוחים על אמת (בין 79-100 ש"ח לבקבוק). בימי השבוע, מציעים בגליאנו 10% הנחה על כל התפריט. פסטה, יין, טירמיסו, חכו לנו.
מתי: א'-ה' בין 17:00-19:00
אברנבאל 17, 054-470-4555

ברור שיש פיצה. גליאנו. צילום: אסף קרלה/וולט
ברור שיש פיצה. גליאנו. צילום: אסף קרלה/וולט

דיינר איטלו אמריקנו

דיינר איטלו אמריקנו מציע שלוש שעות של הנחה שמשמחות אותנו, ומרפדות לנו את הבטן היטב, בשילוב של מטבח איטלקי אמריקאי נוסח טוני סופרנו. מה רע. אז יש פרגית במחבת, צ'יקן פארם עם תועפות פרמזן, כריך פילדלפיה, סלט קיסר, פיש אנד צ'יפס ועוד וגם מבחר המבורגרים ופיצות הישר מהטאבון. לקינוח גלידות סאנדיי שרואים בסרטים של אמריקה. בקיצור, מומלץ מאוד למי שרוצה ארוחת ערב דשנה ומוקדמת, למה לא בעצם?
מתי: ב'-ה' בין 16:00-19:00
אבן גבירול 14, 03-691-1603

זה חתיכת כדורי בשר. דיינר איטלו אמריקנו (צלם אמיר מנחם)
זה חתיכת כדורי בשר. דיינר איטלו אמריקנו (צלם אמיר מנחם)

וינונה פוראבר

וינונה פוראבר מציעים אפרטיבו לוהט הכולל 20% הנחה על תפריט האוכל. על התפריט מנצח שף אביתר מלכה, שמבשל אוכל נפלא המשלב טכניקות בישול מסורתיות לצד שימוש בחומרי גלם עכשוויים ומקומיים. למשל, ניוקי אלה רומנה עם תרד שחור, אנילוטי שורש סלרי בחמאת מרווה, פריטו מיסטו שרימפס, מליטו וקלמרי עם איולי לימוני ועוד ועוד. אגב, האפרטיבו כולל גם 20% על היינות שאצר איש היין אלעד שהם, ומציע תפריט יינות ייחודי ומסקרן של יינות (בדגש של יינות טבעיים) מהארץ ומהעולם.
מתי: ב'-ה' בין 17:30-19:00
שלמה המלך 2, 03-6777-211

וינונה פוראבר (צילום: ספיר קוסה)
וינונה פוראבר (צילום: ספיר קוסה)

מרלוזה

חמארת הדגים שינתה לאחרונה מיקום משוק הכרמל ללוקיישן רחב ידיים בלילינבלום, וגם הוסיפה אפרטיבו על הדרך. זו כבר התפתחות שאהבנו, כי הטעמים הנעימים והאווירה השמחה נשמרו גם בחלל החדש. נזכיר כי המסעדה, בניצוחו של שף דור אבן, מתמקדת בדגים טריים מתוצרת הדגה הימית של ארצנו, לצד סלטים  במנות קלילות וערבות לחיך. לא פחות חשוב לציין שמרלוזה מציעה בימי השבוע 20 אחוז על כל החשבון, כולל היין והקוקטיילים.
מתי: א'-ה' בין 17:00-19:00
לילינבלום 24, 077-230-2430

לא נגיד תודה, כי הדגים עוד פה. מרלוזה החדשה. צילום: Peoplephotography‏
לא נגיד תודה, כי הדגים עוד פה. מרלוזה החדשה. צילום: Peoplephotography‏

בנדיקט R&D

רק לא מזמן סיפרנו לכם על מסעדת Rַַ&D – שהיא לא פחות ממעבדת המחקר והפיתוח של בנדיקט, מקום לחלומות הפחמימתיים הכי גדולים שלנו (היי פנקייק קורנפלקס, אתה עדיין במחשבות שלנו). עכשיו אנחנו גם שמחים לספר שהמסעדה מציעה 50% הנחה בשעות הערב על כל מה שבויטרינה (שזה מאפים מושחתים, עוגיות, עוגות מפתות וכריכים), וגם 50% על אלכוהול וקוקטיילים.
מתי: ימים א'-ה' בין 17:00-19:00
בן יהודה 171, 03-6347203

מוכנים להשתתף בניסוי? בנדיקט R&D. צילום: יהונתן בן חיים
מוכנים להשתתף בניסוי? בנדיקט R&D. צילום: יהונתן בן חיים

Chez vivie

הבראסרי שה ויוי של גיא גמזו מציע מנות קלאסיות, טעימות ונעימות מהמטבח הצרפתי, לצד קלאסיות אירופאיות נוספות. אויסטרים במחיר נמוך (4 ש"ח ליחידה! וזה אפילו לפני ההאפי אוור), ברוסקטות עם טרטר בקר או דגים נאים, ניוקי קרם ארטישוק ירושלמי ועוד דברים מסקרנים שמתחלפים כל העת. בשעה ה-apero, כמו שקוראים לזה בצרפתית, יש 50 אחוז הנחה על האלכוהול, ו-20% הנחה על התפריט.
מתי: ב'-ה' בין 17:00-19:00
דיזינגוף 166, 053-540-09272

ריב גוש פינת דיזינגוף. Chez Vivie (צילום אנטולי מיכאלו)
ריב גוש פינת דיזינגוף. Chez Vivie (צילום אנטולי מיכאלו)

פימפנלה

פיפמנלה היא מסעדה כיפית על טהרת האוזו, האניס, הדגים ופירות הים שנמצאת בשוק לוינסקי. מדובר מעין חמארה יוונית שמחה, עם שירות נעים ופמיליארי ואוכל נהדר ומשמח. מה שעוד נחמד בה, זה ששמח גם לא בשעות שמחות, שכן המחירים די נוחים באופן כללי. על כן תארו לעצמכם מה זה כשיש 30 אחוז על כל התפריט. מה שנקרא, יאסו ברמות, וערימת דגי רשת מטוגנים עם איולי – גם ברמות.
מתי: א'-ד' בין 17:30-19:30
נחלת בנימין 115. 054-709-4407

פימפנלה. צילום: מתוך אינסטגרם
פימפנלה. צילום: מתוך אינסטגרם

סושי אוקינאווה

האמת היא שכיף לאכול סושי, אבל כולנו יכולים להסכים שזה לא הכי משביע, ותמיד אנחנו רוצים לאכול ממנו עוד ועוד. אז מזל שבאוקינוואה שבגן החשמל יש בימי השבוע 20% על כל התפריט (שזה גם נודלס, מרקים וסלטים – ממש לא רק סושי). להשלמת המלאכה ופתיחת השולחן האידאלית, ההנחה חלה גם על הטיפה המרה, וכוללת גם 20% על האלכוהול – בירות, קוקטיילים ובקבוקי יין. נראה לנו שמצאנו לכם אחלה בילוי לשבוע הקרוב.
מתי: א'-ה' בין 17:00-19:00
לבונטין 11. 03-510-1099

בלי טריקים ובלי שטיקים, רק סושי והרבה. סושי באוקינאווה (צילום: אמיר מנחם)
בלי טריקים ובלי שטיקים, רק סושי והרבה. סושי באוקינאווה (צילום: אמיר מנחם)

בושוויק

בבושוויק יש שעות שמחות של הישמור, וגם אוכל של אמאל'ה, שמבשל השף עינב אזגורי. פולד ביף בריסקט בבישול ארוך עגבניות, סיידר, פפריקה מעושנת וקייג'ן בלחמניה צלויה וקולסלאו פיקנטי, למשל, או קריספי טופו בציפוי טמפורה שיפונד כרוב, "סאטא" בוטנים ורוטב תמרהינדי חמצמץ, וגם איך אפשר בלי – דג מטוגן בציפוי פריך ברוטב לימון, שמן צ'ילי ועלי תבלין. היופי כאן הוא שמדובר בשעה השמחה היחידה שגם מוצעת בסופ"ש, ומציעה 20% על תפריט האוכל למשך שעה, בכל יום.
מתי: א'-ש' בין 18:00-19:00
נחלת בנימין 28, 02-567-8006

בונא, אחרי הנחה זה ממש לא נורא. בושוויק (צילום: גלעד לבנת)
בונא, אחרי הנחה זה ממש לא נורא. בושוויק (צילום: גלעד לבנת)

רומיה

רומיה בשוק הכרמל הולמת בדיוק את סביבתה, כמקום שמיטיב לשלב בין ניחוחות, תבלינים, טעמים ומטבחים שונים. היא מתחילה ביוון (עם סקורדליה שומר), ממשיכה בתימן (עם לחוח וטרטר דג ים עם עגבניות מרוסקות), ובדרך אוספת עוד משם ומשם, ומגישה מגוון מנות מסקרנות כגון פסטה קישואים, שווארמה יובה ואחרות. בימי השבוע מציעים ברומיה 25% הנחה על האוכל והיין, ולא נשקר אם נגיד שזה אשכרה משמח אותנו.
מתי: א'-ה' בין 18:00-19:30
הכרמל 15, 054-392-9299 

רומיה (צילום עוז צחובוי)
רומיה (צילום עוז צחובוי)

יאסו

היוונית של שף אבי ביטון היא טברנה לכל דבר ועניין – היא ממוקמת מול הגלים, ואפשר לשבת במרפסת, לפתוח שולחן של מזאטים ושאר נשנושים, ולחוש בבריזה על צווארכם. במסעדה מתקיימות, כיאה למסורת, גם הופעות חיות מדי פעם, וגם תשמחו לדעת שבאופן קבוע מתקיימות שעות שמחות, הכוללות 30% הנחה על תפריט האוכל והאלכוהול. איך אומרים כן בבקשה ביוונית? אפרקיסטו? משהו כזה. בכל מקרה אנחנו בפנים ,ורוצים דג צלוי שלם, תודה.
מתי: א'-ה' בין 18:00-20:00
הירקון 105, 03-603-1719

הכל בזול, יאסו (צילום: אפיק גבאי)
הכל בזול, יאסו (צילום: אפיק גבאי)

בורגר מרלן

האפי אוור שידוע ללא מעטים מכם, ועל כך יעיד התור הארוך שמשתרך בכל יום ראשון. השמועה אודות הבורגר 1+1 של מרלן נפוצה, ואנחנו כאן כדי להבהיר שאין זו אגדה. בימי ראשון, כשתגיעו לבורגר מרלן, תשלמו על המבורגר אחד ותקבלו שניים. אין אותיות קטנות, אין דאווינים ואין התחכמויות. רק צרבת מתבקשת וכיף גדול.
מתי: כל יום א', החל מהשעה 19:00
שדרות בן ציון 2, 051-500-8717

למה שלא תאכלו עוד אחד? מה אתם, בדיאטה? ההמבורגר של מרלן (צילום נועם פריסמן)
למה שלא תאכלו עוד אחד? מה אתם, בדיאטה? ההמבורגר של מרלן (צילום נועם פריסמן)