מכה נוספת לחיי הלילה: הבוילר רום מצטרף לחרם על ישראל

ליין המסיבות הגלובלי שכבש את יוטיוב הכריז בפוסט אינסטגרם לוחמני על הצטרפותו לחרם על ישראל בגלל כוונות הסיפוח של הממשלה הנוכחית. ביטולים ראשונים של תקליטנים ישראלים כבר נרשמו

יאללה יאללה, אנחנו נרקוד כאן לבד בחושך (צילום מסך : בוילר רום)
יאללה יאללה, אנחנו נרקוד כאן לבד בחושך (צילום מסך : בוילר רום)

חיי הלילה של תל אביב לא התאוששו ממשבר הקורונה, המועדונים ורחבות הריקודים בהקפאה עמוקה, ועכשיו נוחתת על הסצינה מכה נוספת: הסיפוח. הבוקר הכריז הבוילר רום, ליין המסיבות ופלטפורמת המוזיקה הגלובלית והפופולרית שכבשה את עולם הדאנס דרך יוטיוב, על הצטרפותו לחרם על ישראל בגלל כוונתה של הממשלה להכריז על סיפוח שטחים כבושים עוד החודש.

בפוסט באינסטגרם שזכה לכ-20 אלף לייקים כתבו אנשי הבוילר רום ש"החל מהיום, ישראל נעה קדימה עם הסיפוח הלא חוקי של אדמות פלסטיניות כבושות, כולל חלקים גדולים מהגדה המערבית. אנחנו עומדים בנחישות נגד האקט התוקפני הזה, כחלק מקריאה בינלאומית גוברת למעשים אפקטיביים בזירה הבינלאומית שמטרתם לעצור כל סיפוח. אנחנו מפצירים בקהל שלנו לתמוך באנשים של פלסטין באמצעות תרומות, עצומות ותמיכה ב-bds".

ליין הבוילר רום ביקר בתל אביב שלוש פעמים בשש השנים האחרונות והיה חלק מגל בינלאומי של תקשורת אוהדת ומלאת התפעלות מחיי הלילה של תל אביב, ובמסגרתו הופיעו די.ג'ייאים ישראלים רבים בארץ ובעולם. על פי דיווחים שהגיעו למערכת, מספר תקליטנים מישראל שהיו אמורים להתארח בערבי בוילר רום בחו"ל בחודשים הקרובים קיבלו כבר הודעת ביטול על רקע הצטרפות הליין לחרם.

הרזידנט טל כהן מרים את ערב הבוילר רום בבלוק, 2016:

בשנים האחרונות הפעילו פעילי bds לחץ מסיבי על תקליטנים שמגיעים להופיע בתל אביב, ברוב המקרים ללא תוצאות. מוזיקאים בכירים מעטים בסצינה הכריזו בשנים האחרונות על הצטרפותם לחרם, ביניהם פור טט, בלאק מדונה, בלאק קופי ובן UFO. גורם דומיננטי בחיי הלילה של תל אביב אמר בתגובה להכרזת הבוילר רום ש"מפתיע שזה קרה רק עכשיו, הדיבור על החרם מתחזק מאוד בשנתיים האחרונות. עד עכשיו זה היה על אש קטנה, אבל אני חושש שההצטרפות של גורם חשוב כמו הבוילר רום יכולה להיות נקודת מפנה לרעתנו ולהצית גל של הכרזות חרם. אבל כמו שהממשלה שלנו מתנהלת מול הקורונה, עוד מעט גם ככה לא יהיו פה מועדונים".