הזדמנות אחרונה להציל את מפגש האושר ואת סטודיו ארקדיה

סיור בהרי יהודה עם עזרא קדם וארוחת חברים של מפגש אושר: שני הדסטארטים שמסתיימים היום מנסים להושיע את עסקי האוכל האהובים

סטודיו ארקדיה
סטודיו ארקדיה
30 באפריל 2020

זוכרים שסיפרנו על יוזמות גיוס ההמונים של בר הקוקטיילים דאבל סטנדרט ומסעדת מונא בירושלים? מה שהתחיל כטפטוף מסתמן כנחשול שאולי יסייע לבעלי העסקים לצלוח את התקופה הקשה. אם NOMA רחוקה ובלתי מושגת (למרות שתכניות לעתיד הן מקור לתקווה), מסעדות וברים בעיר ובכל הארץ מגייסים כספים תמורת צ'ופרים שווים ליום שאחרי המגפה

מפגש האושר

אם יש בית אוכל שחייב לשרוד את הקורונה זהו הדוכן של השף בנצי ארבל. זו אולי נשמעת קלישאה שחוקה אבל ביס אחד מהפלאפל והלב באמת נמלא אושר.

דבר המפרסם "המפגש הוקם מתוך צורך שלנו להיות מאושרים והבנה שאושרנו תלוי באושר של הלקוחות וביכולתנו לעשות אנשים מאושרים יותר. החזון שלנו הוא להיות משמעותיים ולייצר ערך לקהילה, ולמטרה זו הקמנו את ההד סטארט. כל מי שתומך בנו תומך ברעיון לגרום אושר. מעבר לכך צריך לזכור שהמקום מעסיק עשרה מאושרים שמשלמים שכר דירה ועושים קניות בסופר מהמשכורת הזו. אנשים תמיד מחפשים אושר ובימים שאחרי הקורונה יחפשו אותו אפילו יותר".

שווה להשקיע ״אושר עד אליכם למשרד״ – כל הרפרטואר של האושר לחגוג את החזל"ש עם החבר'ה בעבודה: פיתות, ירקות, טחינה, עמבה, חריף, זיתים, חצילים, ביצים חומות, כרובית מטוגנת, בטטה, מפיות ושקיות, וכדורי פלאפל כמובן. 1,600 ש"ח ל־20 איש.
לתמיכה בהדסטארט של מפגש אושר

סלט אושר (צילום: רן בירן)
סלט אושר (צילום: רן בירן)

סטודיו ארקדיה

כבר שלושה עשורים שעזרא קדם וארקדיה הם שמות נרדפים לירושלים השורשית ולמטבח הישראלי החדש, הרבה לפני שף־סלבים שחורכים את האינסטה. אם חלמתם להכיר מקרוב את פיסת גן העדן שהוא מטפח בהרי ירושלים, זו ההזדמנות.

דבר המפרסם "בשל המצב נקלענו למצוקה תזרימית לא פשוטה שלמעשה משתקת את הפעילות הקהילתית, המסחרית והתרבותית. כמו שתמיד ידענו והאמנו ביצירתיות ובאקטיביזם וצלחנו משברים רבים – כך גם נעשה הפעם יחד איתכם. הפרויקט מציע מגוון פעילויות קולינאריות לילדים ולמבוגרים, אירוח פרטי במחיר מוזל משמעותית ליום שאחרי ומוצרים חדשים שישלחו מיד כשהפרויקט יצליח להגיע ליעדו. אנו מאמינים ומקווים שנצליח יחד אתכם ובתמיכתכם לצלוח את המשבר".

שווה להשקיע סיור קולינארי בהרי יהודה עם שף עזרא קדם – ביקור ביקב סוסון ים, הרצאה ופגישה עם היינן זאב דוניה כולל טעימות יין ,שמן זית ולחם, סדנת ליקוט של עשבי בר ושימושם באוכל ושתיה, הכנת תה עשבים, ביקור במשק ירוקל'ה, המתמחה בעשבים וירקות האופייניים לאזור, וטעימת סלט מהאדמה. 220 ש"ח.
לתמיכה בהדסטארט של סטודיו ארקדיה

סטודיו ארקדיה
סטודיו ארקדיה