כל הנוצץ: חשבון האינסטגרם שאתן חייבות להכיר

שרה שאקיל היתה רופאת שיניים עד שהיא החליטה לצפות את המציאות האפורה שלה בנצנצים ולהפוך לסנסציית אינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים

בניגוד למה שחשבתם, כל הנוצץ הוא אכן זהב! ואם לא זהב, אז הוא לפחות אינספור נצנצים מודבקים לעילא על תמונות אינסטגרם מהממות שעושות לנו חשק לבהות בהן כל היום. שיטוט בנבכי האינסטגרם הוביל אותנו לחשבון המהמם הזה שקשה להסיר ממנו את המבט וקל להבין למה.

עוד כתבות מגניבות:
הצצה לדירת הסטודנטים הכי מגניבה בעיר
כך תנתבו את נזקי החורף למקום חיובי
כתבי טיים אאוט חוזרים לפשעי האופנה שלהם

https://www.instagram.com/p/BrneiqlFXj0/

מי שעומדת מאחורי המיזם המנצנץ היא שרה שאקיל, ועם יותר מחצי מיליון עוקבים היא הופכת את העולם למקום טוב יותר, או לפחות למנצנץ יותר. אגב, היא יודעת משהו אחד או שניים על הפיכת חיים אפורים לנוצצים יותר, זאת כיוון שהיא עשתה הסבה לאושיית אינסטוש ממקצועה הקודם – רופאת שיניים.

https://www.instagram.com/p/Br3Oq1Hljva/

https://www.instagram.com/p/BryfIC6lNvh/

"מאז הפעם הראשונה שראיתי צבעים, טושים, דבק, מוזיקה או כל צורה אחרת של אמנות, נהייתי סקרנית", אמרה שאקיל לאתר פורבס. אין לי רקע באמנות, אף אחד ממשפחתי לא אינו אמן – כולם מהנדסים, טייסים ומורים. מגיל צעיר אמרו לי שאין סיכוי שאתקבל לבית ספר לאמנויות אז הלכתי להיות רופאת שיניים, שזה משהו שאהבתי במידה שווה כמו אמנות".

https://www.instagram.com/p/BriguNxlpw2/

https://www.instagram.com/p/BrdRQbnlYq-/

מפה לשם, שאקיל החלה להפוך לסנסציה דיגיטלית נוצצת ואומרת שההשראה שלה הוא "כל דבר שעיניי נתקלות בו. האמנות שלי היא סיפור שאני רוצה לספר לעצמי, או החיים שאני רוצה לחיות, או הרגשות שאני מרגישה ורוצה להרגיש. האישיות שלי נמצאת בכל דבר שאני יוצרת".