אחוות הג'ינס: קולקציית הקפסולה שלוקחת את הג'ינס ברצינות

קולקציית הקפסולה החדשה של Belle&Sue תשנה כל מה שאתם חושבים על ישן, חדש, גבוה ונמוך. יש סיכוי שהיא אפילו תרגש אתכם

דנים עם כבוד! צילום: מרב בן לולו
דנים עם כבוד! צילום: מרב בן לולו
27 במרץ 2019

שיתופי פעולה בין מותגים ומעצבים אינם דבר מה חדש, ועם כל הכבוד לתעשיית האופנה, לעתים מדובר באקט לא פחות ממטרחן. לרוב מדובר בהזדמנות פז שניתנת לצרכני מותגים הנחשבים עממיים: לואי ויטון חוברים לנייק, בלמיין ל־H&M, סטלה מקרטני לאדידס, יו ניים איט. הנה, העם יכול לקבל מותגי על במחיר נגיש ולהתהדר בנשיאת שמם. שיחקתם אותה.

עוד כתבות מעניינות:

אימת הדנים: הג'ינס הא-סימטריים שמעוררים בהלה ברשת
מעצב החולצות הכי בועט שעבר לכם מתחת לרדאר
בשעה טובה: הגלימות חוזרות לאופנה

עם זאת מדובר לעתים בשיתוף פעולה שתופס אתכם בבטן. הבוטיק התל אביבי Belle&Sue בבעלותן של עדי וענבל בוסיבא, עושה בדיוק את זה ומשיק קולקציית חדשה ועצמאית שתגרום לארון שלכם לחייך. קולקציית הז'קטים העונה לשם Transformed מכילה בתוכה מכנסי ג'ינס מודרניים של המותג השבדי צ'יפ מאנדיי ומכנסי ג'ינס של מותגי על שיוצרו ונמכרו בשנות ה־90, כגון טומי הילפיגר, קלווין קליין וליווייס. כל אחד מהפריטים בקולקציה שתושק בסוף השבוע הקרוב, הוא יצירה חד פעמית שנתפרה בעבודת יד דקדקנית, יחיד ומיוחד.

"מיוחד, שונה ולא צפוי". קולקציית הדנים החדשה של בל אנד סו. צילום: מרב בן לולו
"מיוחד, שונה ולא צפוי". קולקציית הדנים החדשה של בל אנד סו. צילום: מרב בן לולו

על ההלחם אמונה מעצבת האופנה האמריקאית ובעלת המותג Foreign Denim, כריסטינה דיקנס, המתמחה בשימור פריטי וינטג'. האחיות בוסיבא, שעקבו אחר עבודתה, פנו לדיקנס כדי לבנות קולקציית קפסולה של המשלבת בין ישן, חדש, גבוה ונמוך. "את צ'יפ מאנדיי אנחנו מייבאות כבר קרוב לעשור, אבל הוא לא הכוכב הראשי של הקולקצייה הזאת", מספרת ענבל בוסיבא. "כריסטינה הביאה איתה פריטי וינטג' משנות ה־90, ואנחנו אצרנו סמפלים ובגדים בלעדיים לצ'יפ מאנדיי. בעצם מה שכריסטינה עשתה היה לפרק את כל מכנסי הג'ינס ויצרה מהם ז'קטים בטכניקת קולאז', שא אפשר לשייך לסטייל סקנדינבי או לחוף המערבי בארצות הברית".

"אין מקום למחשבה שנייה על הסט", הצלמת מרב בן לולו צילמה את הקמפיין בפילם
"אין מקום למחשבה שנייה על הסט", הצלמת מרב בן לולו צילמה את הקמפיין בפילם

"שם הקולקציה אומר הכל על תהליך העבודה שלנו", מספרת דיקנס. "רצינו ליצור דבר שיהיה מיוחד, שונה ולא צפוי, ועם זאת פרקטי ולביש". לדבריה של דיקנס, הקולקציה מצומצמת למדי בגלל תשומת הלב האישית לכל פריט. "לא רצינו להתפזר", היא מוסיפה.

Transformed של בל אנד סו. צילום: מרב בן לולו
Transformed של בל אנד סו. צילום: מרב בן לולו

אווירת הניינטיז וינטג' של הפרויקט יוצאת גם החוצה מגבולות פריטי הלבוש וממשיכה בקמפיין האופנה המתלווה אליה. הצלמת מרב בן לולו נתבקשה לצלם את הקולקצייה כולה בפילם כדי לשמר את רוח התקופה. "אין מקום למחשבה שנייה על הסט", מוסיפה בוסיבא, "כשמצלמים בפילם פוגשים את התוצאה רק למחרת". במקרה הזה, אנחנו לא צריכים לחשוב פעמיים על הפיסים האלה.

View this post on Instagram

TRANSFORMED /// 29.3 @foreign_denim X @belleandsue

A post shared by Belle & Sue (@belleandsue) on

שינקין 41 תל אביב, 299־699 ש"ח