איך להתמודד עם מטרידנים ברשת? השחורה מייעצת

איך הופכים מקורבן למקרבן בדרך ראויה? כיצד נלחמים בתופעת זבלוני הרשת שצפים להם במרחב הפייסבוקי? ואיך גורמים לסוטי מין להיבהל ממך? טור היחסים של השחורה עם עצות שימושיות לכל עת. אשך אחרי אשך, בסוף נכין אחלה חביתה

7 במאי 2018

הרשת שורצת גברים מרשימים ומהווה מקום נוח למציאת זוגיות, אבל מה לעשות, הרשת גם שופעת דושים שמרשים לעצמם לשלוח לנשים, ללא התראה, את איבריהם המוצנעים, או מציעים הצעות מגונות, בין אם זה יחסי-מין בחלק האחורי או במהלך הופעה של יהודית רביץ.

עוד כתבות של השחורה: 

קראה לי 'אחי', משתמש ב'לובלו': כל הסיבות לפסול דייט פוטנציאלי
זכר לפורקן: 6 טעויות של גברים שרואים יותר מדי פורנו

כאמור, אני מומחית להתמודדות עם סוטים ברשת ואף הוצאתי ספר העוסק בנושא. התכנסנו פה היום כי אני הולכת להראות לך איך אפשר, בעזרת כמה כללים פשוטים, להפוך הטרדות מחוויה משפילה – לחווייה מהנה. ממש ככה. האם אני סתם משוויצה? האם אני גורו וסמל מין? כן וכן.

לפני שנתחיל, עליך להבין שאיני מנסה לעצור את התופעה. במחשבה ראשונה זה אולי נשמע קצת מבאס, אבל אי-אפשר לחנך את הסוטים, ומדובר בהוצאת אנרגיה מיותרת – הם פשוט ימשיכו.

סליחה על הקלישאה – השינוי מתחיל בך. הדבר היחיד שאת כן יכולה לשלוט בו הוא היחס שלך אליהם. את פשוט צריכה לפעול מתוך ידיעה שגבר זר ששולח לך "דיק-פיק" או מציע הצעות זימה הוא אפס/מעפ-עפן/גוש קקי ואת לא צריכה להרגיש מושפלת או קטנה בשום אופן. כשזאת נקודת המוצא, אפשר להתחיל לעשות כיף. הנה 8 הכללים להתמודדות נאה וראויה עם זיבלוני הרשת שמסתובבים להם במרחב האון ליין.

כלל 1: רילקסביץ'

לא משנה מה הוא אומר, את שומרת על קור רוח. גס ומשפיל ככל שיהיה, את לא מתעצבנת. חבל, זה יעשה לך אולקוס.

כלל 2: תהיי סתומה

פשוט היכנסי לראש ולדמות של סתומה. תחשבי מה פורמייקה הייתה חושבת ואז תעני. אל דאגה, הוא ימשיך לדבר איתך גם אם יש לך אינטליגנציה של בזנ"ט.

כלל 3: אל תתביישי לדבר איתו על העתיד

הוא כמובן הסוס על האביר שחיכית לו כל חייך, התייחסי אליו בהתאם ואל תתביישי לדבר איתו על חתונה, ארנונה, ילדים או כפר-סבא. הוא לא יילחץ.

כלל 4: דברי בז'רגון שלו

תכונה מאד אופיינית לסוטים ברשת היא עילגות, ולפעמים נראה שהם מקלידים עם הזין. במקרה כזה, את פשוט תשתפי פעולה עם השפה והדקדוק שלהם, אני מבטיחה שזה רק "יעשיר" את אוצר המילים בלקסיקון שלך.

 

אולם, אם הטעות שלו צורמת מדי לאוזנך, אל תהססי להעמיד אותו על מקומו.

 

 

כלל 5: גם אם אין לך מושג מה הוא אומר, תזרמי

כיוון שאת בחורה נחשקת, יגיעו אליך מחזרים גם מארצות מרוחקות ואקזוטיות, שעקב המחסום בשפה, יתכתבו איתך באמצעות הגוגל-טרנסלייט. כידוע לכל, לגוגל-טרנסלייט ישנה נטייה לשבש את התרגום, כפי שנשים רבות בשם מיכל (Container) וודאי יודעות. לעניינינו, אם אין לך מושג מה לעזאזל הוא כתב לך, את לא שואלת אותו לכוונת המשורר, את פשוט זורמת, מבטיחה לך שזה יותר כיף.


יותר מזה, הגוגל-טרנסלייט הוא כלי נהדר ואין סיבה שלא תנצלי אותו ואת הסוטה בשביל להנעים את זמנך. מיטב הפואמות נכתבו על-ידי סוטים מהרשת.

כלל 6: תהיי קשה להשגה

אל תהיי קלה, כחלק ממשחק החיזור עליך להחיש את המרדף שלו אחריך. לעיתים מוטב שתגידי שאת עסוקה, ואם הוא מתקשר – סנני.

כלל 7: תפרגני לו

מפעם לפעם, זרקי לו כמה מילים טובות, החמיאי לו. נכון שאמרנו שצריך להגיב בקור-רוח? אם בא לך להוציא עליו קיטור עוקצני, זאת הזדמנות לעשות את זה באלגנטיות.

כלל 8: כשצריך, תשלפי את התותחים הכבדים

בסופו של דבר, הוא יחשוב שאת משוגעת וסביר שהוא יחסום אותך. כמובן שאת יכולה להבריח אותו בשלב יותר מוקדם, אבל אני ממליצה לבנות את זה בהדרגה. אשך, אשך. נכין יופי של חביתה בסוף.

אני יכולה להמשיך עם זה עוד דורות, אבל אני על עמלה פה, וחוץ מזה אני מעדיפה שתשלמי כסף על הספר שלי. בכל אופן, אני מקווה שהעברתי את הרעיון של להפוך מקורבן למקרבנת. מובן שאינך חייבת לענות להם, יש דרכים אחרות ואת יכולה גם לחסום. אבל זה לא כיף. בכללי, אל תקשיבי לי.