קראה לי 'אחי', משתמש ב'לובלו': כל הסיבות לפסול דייט פוטנציאלי

"היא לא האמינה בתורת האבולוציה", "הוא מנקה לכלב שלו את התחת", "היא קראה לי 'אחי'" במהלך דייט רומנטי". העולם מלא בסיבות לפסילת בני זוג פוטנציאלים. טור היחסים החדש של "השחורה" עושה לכם סדר: מה נחשב לגיטימי ומה כבר הופך אתכם לסוטים?

פסילת דייטים. צילום: שאטרסטוק
פסילת דייטים. צילום: שאטרסטוק
19 במרץ 2018

באהבה, כמו במלחמה, אין חוקים. אבל כן יש תתי-סעיפים. ותתי-תתי סעיפים, על פיהם נבחנים יחידי הסגולה שזכו לצאת איתנו לדייט. אלו הם הניואנסים בגינם אנשים יישארו לנצח או יעופו על טיל.

מעריב לנוער שלום: כך תדעי אם יש לך חבר
בחנו את עצמכם: מה אתם יודעים על ציצים?
10 דברים שאסור לעשות כשיורדים לאישה

 

פסילת דייטים. צילום: שאטרסטוק
פסילת דייטים. צילום: שאטרסטוק

רבים מכירים את המבחנים הפשוטים – אם הוא לא אוהב את החתול שלי ו/או את ביונסה – שלום ולהתראות יא אפס. אם היא מזמינה תוספת תירס על הפיצה – יאללה עופי ביי. עוד דוגמאות נפוצות: גבר בוגר שמשתמש ב"לובלו" לשפתיים, בחורה שקוראת לדייט שלה "אחי", אדם שמקנח את האף עם ממחטה ומייד מחזיר אותה לכיס וכן הלאה.

האם אנחנו אנשים קטנוניים הנתונים בתסמונת משיחית עצמונית המשוכנעים שאף אחד לא מספיק טוב בשבילנו? או שבעצם אנחנו פשוט באמת יודעים מה נכון לנו? התשובה היא איפשהו באמצע.

מספר אנשים שמחפשים את האמצע הזה פנו אלי עם הסיבות הכי טיפשיות שהביאו אותם לפסול דייט אופציונלי. ניסיתי להדריך אותם עם ניסיוני העשיר ואולי גם לכם ייצא מזה משהו.

נ', בת 31:

"הוא אמר 'הצלחה מסחררת' כל משפט שלישי"

אלוהים ישמור, איזה פוץ. מה שכן, השאלה האמיתית היא אחרי כל איזה משפט הוא אמר 'הצלחה מסחררת'. אם זה 'רכשתי 100 ביטקויין בתקופה שזה עלה שמונה יורו, הצלחה מסחררת' אז אש עליו, מוצדק. אם זה 'גירדתי גלד ואז הוא פשוט נשר, ככה לבד, הנה תראי, הצלחה מסחררת' תברחי כמו הרוח.

י', בן 26:

"היא חיכתה עד המלצר יגיע ורק אז הסתכלה בתפריט והתלבטה מה להזמין"

וואו. איזו כלבה. לא מאמינה שהיא אשכרה עשתה את זה. היא בטח גם מאלה שעולים לאוטובוס ורק אז שואלים את הנהג לאן הוא מגיע. כמאמר אושיק לוי: חוזה לך ברח, חוזה לך ברח.

ל', בת 24:

"הוא היה מנגב לכלבים שלו את התחת אחרי הטיול. כאילו, רבאק!"

לא רוצה להיות הפארטיפופר כאן, אבל כשזה נוגע להיגיינה, כלבים מעדיפים ללקק לעצמם את התחת. למעשה, אני מכירה באופן אישי לברדור שאוכל קקי, ככה סתם לכיף. בעצם, זה גם לא כזה רעיון רע לנגב לכלב את הרקטום. לא שיש לי משהו נגד ליקוק רקטום עצמי, להיפך. האמת, פתאום זה נשמע לי אפילו רעיון טוב.

נ', בת 34:

"הוא השווה את עצמו לאריה ואת שאר העולם לכבשה. הוא היה האריה כיוון שהוא אמיץ ועומד על שלו והוא לא הולך עם העדר, שזה הכבשה"

תגידי, יש מצב שיצאת עם טראמפ? אולי עם אחד מהבנים שלו, טראמפ ג'וניור 1 או טראמפ ג'וניור 2? אני מקווה שמחאת לו מחיאות כפיים איטיות ונחושות ולאט לאט הגברת את הקצב, הבטת בו ביראה ואמרת בעיניים נוצצות שלפעמים את מרגישה כמו אבוקדו בחורף. תמיד התביישת להגיד את זה, ורק ליד זכר האלפא הזה את סופסוף מרגישה בטוחה. בדרך החוצה אני מקווה שהזכרת לו להביט ימינה ושמאלה לפני שחוצים וכביש ושנפרדת בברכת "הבט בקנקן, בני, לפני שאתה דוחף אותו לתחת".

ג'ניס וצ'נדלר מתוך "חברים". צילום מסך
ג'ניס וצ'נדלר מתוך "חברים". צילום מסך

ע', בן 35:

"היא היתה מנסה להשלים את המשפטים שלי כל הזמן. לפעמים סתם כשלא צריך. למשל:

אני: "הייתי ממש רעב, אז הכנתי סנד – 
היא: – וויץ'".

בואנה, רק עכשיו עליתי על זה שסנדוויץ' בתרגום מאנגלית זה גם 'מכשפת חול'. קחו שניה. אין על מה. בכל מקרה, אני תוהה אם אתה קצת מגזים. מה, ממש כל משפט? אני לא יכולה שלא לתהות אם היא סברה שאתה עילג, או אידיוט חלילה, ורצתה לעזור לך במילים קשות כמו אקווריום או בריטניקה לנוער.

ג', בן 37:

"היא לא האמינה בתורת האבולוציה, אבל היא גם לא האמינה באלוהים. היא פשוט לא האמינה באבולוציה, היא אמרה שפשוט תמיד היו אנשים, חיות, צמחים וזהו"

הכי יהרוג אותי אם יש לה אייפון 6 והיא עדיין לא מאמינה באבולוציה. שאלוהים ייקח אותי עכשיו, הבחורה באמת סתומה, אתה ממש לא קטנוני. גם אין טעם להתווכח עם אנשים כאלה, עדיף לשתוק ולקרוע לעצמך את השיערות בבית אחר כך. קשה לי להאמין שיש אנשים כל כך סתומים, אני מקווה שאתה משקר או שהיא מתה.

י', בת 21:

"הוא דיבר איתי מלא על חתונה וילדים וכל הזמן שאל מתי כבר נשכב. היינו בני 13"

תמיד אומרים שנשים הן מניפולטיביות. אני לא אומרת שזה לא נכון, אבל גם גברים מניפולטיבים, הם פשוט גרועים בזה, ולהגיד לאישה שאתה אוהב אותה בשביל להשכיב אותה זה הכי רע והכי נמוך. מזל שהמניפולציות האלה לא עבדו עלי עד גיל שבע עשרה.

ג', בת 38

"הוא לא האמין בנחיתה על הירח" 

האמת, לא שעבדתי בנאס"א, אבל אני רק אומרת שאני לא יודעת. אולי כן, אולי לא. אני גם לא שוללת את השמועה (או עובדה) ששלמה ארצי הוא איש לטאה.

ג', בן 42

"היא משתמשת רק בדפדפן של אקספלורר"

בתול?