סקר הסקס הגדול: התוצאות

איפה עושים הכי הרבה סקס, מי מסיר שיער ערווה באדיקות והאם הגולדן שאוורס נפוצות גם בישראל? נברנו בתוצאות סקר הסקס הגדול של Time Out וחזרנו הרבה מאוד מידע וכמה תבונות על חיי המין המלוכלכים שלכם

משחק מקדים. צילום: Shutterstock
משחק מקדים. צילום: Shutterstock
9 בפברואר 2017

על סקר הסקס של Time Out תל אביב ענו בשבועות האחרונים 4,986 אנשים, מחצית מהם תל אביבים. כ־80% מהעונים הגדירו את עצמם סטרייטים, 8.6% ביסקסואלים, 8.3% הומואים ו־2.3% לסביות. 0.5% מהעונים (23 אנשים) הצהירו כי הם א־מיניים. גילינו שאלו שאינם תל אביבים בוגדים קצת פחות (כלומר פחות מודים בבגידה) והצהירו על פחות פרטנרים מיניים (23 בממוצע לתל אביבים ורק 13 בממוצע ללא תל אביבים). גם בגבולות תל אביב הפערים גדולים: תושבי דרום תל אביב ויפו שכבו עם 27 פרטנרים שונים בממוצע, בעוד שבצפון השמרני דיווחו על 17 בלבד.

שמחנו לגלות שאף שהצעירים היום אכן עושים פחות סקס – כמו שאומרים עליהם – רבים מהם עדיין נהנים מחיי מין מספקים: 60.5% מהצעירים בני 16־25 ענו כי הם מקיימים יחסי מין לפחות פעם בשבוע. שמחנו לראות גם שלסביות מרוצות יותר (26% מהן ענו כי הן מרוצות מאוד מחיי המין שלהן), שאנשים במערכות יחסים לא שוכחים לעשות סקס (88% אפילו עושים את זה יותר מפעם בשבוע) ושאתם לא שוכחים להתבולל (53% מהגברים ו־35% מהנשים שכבו עם מישהו מדת אחרת). הגברים הסטרייטים עדיין רואים יותר מדי פורנו, יורדים פחות לבנות הזוג שלהם ומוזמנים פחות לשלישיות, אבל היי, לפחות 28% מהם כבר מוכנים להודות שאצבע בישבן זה נעים.

לפני שאתם מתחילים לקרוא, זה קצת משונה שצריך להזכיר את זה שוב ושוב, אבל השנה החולפת הוכיחה שהעניין עוד לא לגמרי נקלט, גם בסביבתנו הקרובה, אז רצינו להזכיר: סקס עושים רק בהסכמה. בניגוד למה שמטרידנים נוהגים לומר, הגבול בין הסכמה לאי הסכמה אינו דק כלל. מי שטוען כך פועל מתוך חוסר אכפתיות קיצוני כלפי האחר. בכל שלב בדרך, מהרגע של החיזור הראשון ועד שלב הגמירה (וגם אחריו), חשוב לוודא שהאישה או הגבר שנמצאים מולכם אכן מעוניינים במגע מיני כלשהו. הם לא חייבים לצעוק "לא, לא, לא", לבכות ולהכות באגרופים כדי לשדר שהם לא בעניין, מספיק שהם פשוט לא נלהבים מהאופציה לשכב איתכם. סקס זה כיף, כך שאם מישהו לא כל כך נרגש מהאפשרות לעשות איתכם סקס – כנראה מדובר באי הסכמה. אתם יכולים לגלול עכשיו.

וכעת, לתוצאות האמת:

0272_P2
027_P
028_P
0288_P
0282_P
029_P
030_P
headers
0345_P032_P
headers2
034_P
0344_P
headers3
035_P
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם:
הכוכבות ההריוניות שכבשו את שערי המגזינים
מצעד הנשיקות הלוהטות בשידור חי
האם זה כבר לא מגניב לעבוד בחיי הלילה?