לשאוף לחלל: הבית המושלם לסטארטאפיסטים

במגדל עזריאלי שרונה שוכן הספייס שמאפשר לכם לעבוד בצורה פרודוקטיבית יותר, להתמנגל עם דמויות מפתח ומשקיעים בעולם ההייטק וגם ליהנות מסביבת עבודה מפנקת. LABS מוכיחים שהם לא רק משרד, אלא גם המותג שכל סטארטאפיסט צעיר עם חזון חייב להכיר

חשיבה בין לאומית. צילום: שי אזולאי
חשיבה בין לאומית. צילום: שי אזולאי
18 במרץ 2019

תוכן שיווקי

האמת היא, שעד שכף רגלכם לא תדרוך שם – שום דבר לא יכין אתכם לשוק (כן, אפילו לא הכתבה הזו). עד כדי כך שתיאלצו לחשוב מחדש על הפעם האחרונה שפסלתם את הקונספט של עבודה משרדית. בעיקר כשתל אביב הופכת מיום ליום לעמק הסיליקון של המזרח התיכון, מתחם העבודה LABS, שהוקם לפני כשנה בחמש הקומות העליונות של מגדי עזריאלי שרונה, הצליח לשנות את כל מה שחשבתם על שולחן, מחשב והפסקת קפה במטבחון.

לאחר שהקימה מספר מתחמים מצליחים בלונדון (וכן, לגמרי יוצא לכם מזה משהו), קבוצת טדי שגיא החליטה לעשות עלייה למתחמי העבודה של LABS, בידיעה שכל סטארטאפ צעיר מתחיל אותו דבר: צעירים עם חלומות גדולים להצליח בעולם, לצד המון פגישות עבודה על שולחן דביק בבית הקפה השכונתי. וכשהזכות לעבוד בשקט ובאינטימיות היא כבר לא סיבה מספיק טובה לשלם על חלל להשכרה, המשרדים המפנקים של LABS יספקו כל גחמה בוויש ליסט ההייטקיסטי שלכם. "השקענו המון מחשבה במוצר שלנו כדי שיהיה הכי איכותי ויוקרתי בתחום הוורק ספייס בארץ עם סטנדרטים עולמיים. אנחנו לא מנסים לדחוס כמה שיותר אנשים ולמקסם את השטח, אנחנו באים עם חשיבה אחרת", מסביר מנכ"ל LABS ישראל, אלעד אלון.

העיצוב

כיאה למוצר פרימיום, גם עיצוב החלל יורד לפרטים הקטנים תוך התעקשות על איכות. הספייס עצמו מעוצב באופן פתוח, מוקף כולו בחלונות המשקיפים לכל העיר ממרומים. מה שמעניק נוף שונה וייחודי לכל אחד מאזורי העבודה, תוך שילוב צבעים מרגיעים ואור טבעי ושמשי. הפלוס הנוסף, הוא המודולריות שהחברה מספקת על ידי התאמת השטח לחברה השוכרת את הספייס, בהתאם לכמות העובדים והצרכים הרלוונטיים. גם חדרי הטלפון הפרטיים שקיימים בכל קומה, מאפשרים לנהל שיחות אישיות בתא פרטי. והאמת היא, שלפעמים לא צריך להכביר במילים: בספייס של LABS פשוט כיף לעבוד.

התאמת חדרי ישיבות לכל צורך. צילום שי אזולאי
התאמת חדרי ישיבות לכל צורך. צילום שי אזולאי

סביבה תומכת

לעבוד ב-LABS אומר שאתם נכנסים למשפחה מפנקת. כזו שעושה מסיבות קוקטיילים, יש לה דודים מגניבים מחו"ל והיא מאפשרת לצמוח בתוך הבית. באופן קבוע מסתובבים במתחם לובשי חליפות חשובים ונציגים מטעם חברות בינלאומיות ומשקיעים. כאלו שכל סטארטאפיסט צעיר ישמח להכיר. בקיצור, זה המקום הכי נכון להיות בו. המשפחה מציעה גם את שירות LABS Enterprise, שמאפשר גם לחברות גדולות ובינלאומיות ליהנות מחוויית העבודה במתחם המשותף, עם התאמה אישית לצרכי החלל והתנאים האידיאליים עבורן.

כי מגיע לכם ללגום בירה בהפסקת הצהריים. צילום: שי אזולאי
כי מגיע לכם ללגום בירה בהפסקת הצהריים. צילום: שי אזולאי

יוקרה להשכרה

אי אפשר להתעלם מהפסיליטיז במתחם של LABS, שיאפשרו לכם לעבוד באופן פרודוקטיבי ובמקביל ליהנות מלייף סטייל ברמה גבוהה שעונה על כל הצרכים שלכם מבלי לצאת מהעבודה: חדר כושר מאובזר, חדרי משחקים עם שולחנות פינג פונג ופלייסטיישן, שיעורי יוגה ופילאטיס, קפה מהקפסולות הכי איכותיות שיש, סניף של הבייקרי של R2M שנפתח בחודש שעברבקומת הגג ועוד. אז נכון שצריך לשלם על החברות במקום (בכל זאת, סמל סטטוס) אך האפשרות להשכיר חדרי ישיבות לטווח קצר או באופן חד פעמי כדי להרשים את החבר'ה עם הצ'קים השמנמנים – בהחלט אפשרית וניתן למצוא דילים שיתאימו גם לתקציבים צפופים יותר. הנוכחות במקום בהחלט תעביר את הרושם הנכון למשקיע פוטנציאלי מבלי לבזבז זמן יקר על מקרן מסורבל או טכנולוגיה מיושנת. הכי קל ופשוט.

אי אפשר שלא להיות יצירתיים. צילום: שי אזולאי
אי אפשר שלא להיות יצירתיים. צילום: שי אזולאי

חשיבה בינלאומית

קבוצת LABS מודעת לנסיעות הרבות הכרוכות בעבודה בתחומי הסטארטאפ. כך שהקשר עם לונדון בהחלט משתלם כאן. החברות ב-LABS תסייע לכם להתארגן על חבילות נסיעה אטרקטיביות עם שירות איתור טיסות, סרוויס אפרטמנט בלונדון, משרד, אוכל ושתייה – כדי שלא תצטרו להתעסק בבירוקרטיה ברגעים הכי חשובים של צמיחת העסק שלכם.

5 מיזמים תל אביביים שמשתלטים על העולם

בייקרי, אקסבוקס ונוף לים: יצאנו ליום כיף בעולם ההייטק