בייקרי, אקסבוקס ונוף לים: יצאנו ליום כיף בעולם ההייטק

חדר כושר מאובזר, סניף מפנק של הבייקרי, עיצוב מוקפד, ערב קוקטיילים ופרודוקטיביות מעוררת השראה הם רק ההתחלה. עולם העבודה כבר לגמרי מאוהב בקונספט המתחמים המשותפים – ובצדק. שלחנו ארבע חברות מערכת לעבוד במשרדים של LABS – ואפשר להגיד שכמעט וסיימנו עם ארבעה מכתבי התפטרות נחושים

לא רק פאן. צילום: שיר רוזנטל
לא רק פאן. צילום: שיר רוזנטל
18 במרץ 2019

תוכן שיווקי

בשביל רובנו, יום נחמד בעבודה הוא מה שקורה כשמפרגנים לנו בצנצנצת עם חבילת ביסקוויט פתי-בר עבש שאפשר להרטיב בכוס קפה סבירה מחלב סויה חמצמץ להחשיד. בין אם אתם עובדים באופן ספייס צפוף ורועש ובין אם התמזל מזלכם להיות ספונים במשרד פרטי בניחוח רטיבות, אפשר להגיד שחיי המשרד ידועים לשמצה ודי בצדק.

ולמרות הקושי לוותר על חדוות הביסקוויטים והרעש, שוק העבודה צועד בצעדי ענק אל עבר עתיד משודרג יותר, עם חללי העבודה המשותפים והמפנקים לעילא ולעילא. לא מדובר בקונספט חדשני במיוחד, אך בשנים האחרונות מי שדווקא החליט לא לאכזב את ההורים ולפנות לעולמות הסטארט-אפ הנחשקים, נהנה מאזורי עבודה שקטים, מעוצבים ועמוסי פריבילגיות מעולם הלייף סטייל. ולמרות הפיתוי הגדול להישאר במשרדינו הצנועים, החלטנו לשלוח ארבע חברות מערכת לעבוד במתחם העבודה המתקדם של LABS.

בקיצור, היינו בשוק. צילום: שיר רוזנטל
בקיצור, היינו בשוק. צילום: שיר רוזנטל

הזוללת/ דורין אליהו

"קשב וריכוז הם לא ממש הצדדים החזקים שלי, בשילוב שיטת העינויים הדחוסה שנקראת 'אופן ספייס', אפשר להגיד שמצטיינת החודש זה פחות הדיבור. (וזה לא שאני לא צריכה את הבונוס הזה אם הוא היה קיים). בקיצור, מעט מאוד לובשי חליפות הצליחו לפספס את הפרצוף ההמום שלי, כשיד אחת אחזה בקפה הכי מעולה, יד שנייה בכריך הכי נכון, העיניים צפו בנוף התל אביבי הכי יפה, האוזניים נהנו מהשקט הכי נעים, הקולגות הכי מצליחים שזרקו לי בוסט של מוטיבציה והריח הלימוני האלוהי שהתפזר מדפיוזרים משוכללים לאורך כל היום. כך יצא שבין נשנוש פרופיטרול ולגימת קוקטייל, הצלחתי בשעות בודדות להגיע להספק כפול. בלי לשים לב השמש שקעה והמשרד האינטימי והנעים התחיל להחשיך. ואתם יודעים מה זה אומר אם הזמן עבר לכם מהר מדי. כן, היה לי כיף. פאקינג נהנתי לעבוד. זו לא באמת הפחזנייה הארטיזנלית, אלא הידיעה שמישהו עושה את מיטב המאמצים כדי לוודא שטוב לי. וכשטוב לי – אני עובדת טוב יותר. הצעת ייעול: מסאז' ברגליים תוך כדי הקלדה יכול להיות נייס, אבל אני לא גרידית".

מסתבר שפאן ועבודה כן משתלבים. צילום: שיר רוזנטל
מסתבר שפאן ועבודה כן משתלבים. צילום: שיר רוזנטל

המנהלת/ דנה נקר-פוגל

"מודה שאני פחות התלהבתי מחדרי המשחקים והכושר. הם מגניבים והכל, אבל חללי העבודה, האקוסטיקה והשקט הם מה שבאמת הצליחו לרגש אותי. העובדה שכולנו ישבנו יחד כמחלקה במשרד נעים ורגוע הפכה את ניהול משימות היום לאשכרה כיפי. אחת הבנות יכלה לצאת לשעה להתאמן, להתקלח ולחזור מרוצה ואנרגטית יותר. ושתינו מרוויחות מזה. העובדים מרגישים כמו ילדים מפונקים בגן שעשועים לגדולים וזה משפיע ישירות על התפוקה שלהם ועל הדינימקה בינינו. בפן העסקי, השמות הגדולים על הדלתות עושים לי חשק לרצות להיות חלק ממשהו היסטרי. וזה לא שאני לא מתה על העבודה שלי בטיים אאוט, אבל הקהילתיות היא ערך נורא מרכזי ב-LABS וכשהגענו נראינו שיא הפעורות, אבל עד סוף היום כבר היו לנו בדיחות פרטיות עם החבר'ה מהמשרדים ליד. הקסם נמצא בפרטים הקטנים, בשקט ובכבוד ההדדי לפרטיות. כולם רוצים שיהיה לי נוח ואני רוצה את זה בשבילם. גם חדרי הישיבות הם פיצ'ר היסטרי למי שצריכה להעביר פרזנטציות. אני מספקת שואו. וזה הכי משמעותי מול לקוח חיצוני. תופסים ממני מישהי רצינית, רגועה ומקצועית. זה ממש משפיע".

הכי פרודוקטיביות. צילום: שיר רוזנטל
הכי פרודוקטיביות. צילום: שיר רוזנטל

הספורטאית/ גל זיסקין

"אני מאוד אוהבת לעשות ספורט, כך שהקליק עם חדר הכושר היה מיידי. אחרי מקלחת מפנקת ואזור התארגנות מושלם, אפשר להגיד שחוויתי איזה סיפור אהבה קטן. האתנחתא באמצע העבודה גרמה לי לחזור הרבה יותר מרוכזת ואנרגטית, נטענתי בכוחות מחודשים להמשיך לעבוד ולהיות טובה יותר. באופן כללי, העיצוב, הניקיון, תאי הטלפון שמבודדים רעש (ובתור מפיקה אפשר להגיד שביליתי שם את רוב היום), המטבחון המאובזר ופשוט הידיעה שמישהו דואג לצרכים שלי בשיא הנגישות ובשפע – זה משהו שכל כך חסר ברוב מקומות העבודה. הידיעה שמישהו מבין אותי ואת הרווחה שלי וההבנה שזה חלק בלתי נפרד מסוד ההצלחה של העסק. לא סתם יושבים שם מותגים מטורפים ומצליחים. גם המסיבה שסגרה את היום ועזרה לי להכיר אנשים, להתחבר לקולגות וכן, גם לאכול משהו טעים – גרמה לי להרגיש שאני לא רק באה לעבוד, אני גם ממש יכולה ליהנות מזה".

אימון, סקוואט והיא חזרה אלינו. צילום: שיר רוזנטל
אימון, סקוואט והיא חזרה אלינו. צילום: שיר רוזנטל

המתפנקת/ דונה ויינברג

"בכניסה לבניין, לא ידעתי למה לצפות. מהמעלית שמרגישה כמו הכניסה לאמפייר סטייט בילדינג ועד לעיצוב החלל עצמו. הרגשתי לרגעים כמו אליסה בארץ הפלאות שנפלה למחילת הארנב. עד היום, רוב חללי העבודה שהכרתי הרגישו דחוסים. עם שולחנות קטנים להשכרה, אפס פרטיות ועם הרבה הסחות דעת. ב-LABS תחושת המרחב והשקט גרמה לי להרגיש חלק ממערך מאוד יוקרתי, לא מתנשא אך עם סטנדרטים מאוד גבוהים. ותראו, אני לא בחורה שקופצת על ההליכון אחרי העבודה או מפנקת את עצמי בשתיית מיצים ירוקים. אז כן, חדר הכושר פחות קרץ לי. לעומת זאת, אני מאבדת ריכוז די מהר וצריכה הפסקות פעילות או ביס סוכר, כך שחדרי המשחקים וצנצנות העוגיות שקיימות בכל מטבחון במתחם, הרגישו כאילו הם קיימים במיוחד עבורי. חמש קומות שמכילות כל מה שאני יכולה לרצות במהלך היום. ולמרות ההליכה המרובה שעשיתי במתחם, למעלה ולמטה, יצאתי מיום העבודה מלאה באנרגיות והאמת, גם מלאה בקנאה, למי שבאמת עובד פה בדרך כלל".

5 מיזמים תל אביביים שמשתלטים על העולם
פרילנסרים: תשכחו מהקפה השכונתי