מרקס אנד ספנסר מכריזים כי על שירות משלוחים לישראל

אפקט אסוס בכל הכוח: רשת האופנה ומוצרי הבית "מרקס אנד ספנסר" הודיעה כי תפתח שירות משלוחים לישראל שיהיה בחינם לקונים במעל 250 שקלים, ועם תשלום לקונים בפחות. האם הרשת הוותיקה תכניס לסיחרור את הרשתות המקומיות?

מרקס אנד ספנסר. צילום מסך מתוך האתר
מרקס אנד ספנסר. צילום מסך מתוך האתר

בשורה משמחת למעריצי הרשת הבריטית מרקס אנד ספנסר (M&S): הרשת הוותיקה הודיעה כי מעתה תפעיל שירות משלוחים לישראל. בין הישרותים המוצעים: משלוח אקספרס שיגיע תוך 3 ימים, ואופציה של משלוח חינם להזמנות בסכום שעולה על 250 שקלים.

איוונקה היתה מתחברת: הקיץ של אמריקן וינטג' צפוי ויקר
בנסימון וקוקטית מציגים: הנעל המושלמת לקיץ
קראה לי 'אחי', משתמש ב'לובלו': כל הסיבות לפסול דייט פוטנציאלי

חיפוש זריז של הרשת בגוגל מוביל את המשתמש לאתר החברה שמכריז בחגיגיות כי מעתה מתבצעים משלוחים לישראל. יצויין כי השירות יחול לא רק על בגדים, אלא גם על מוצרים אחרים שמציעים במרקס אנד ספנסר כמו אביזרים לבית, מוצרי טקסטיל, ומוצרי לייף סטייל דקורטיביים. הרשת מתאפיינת במחירים נוחים לכל כיס כך שמדובר בכניסה של מתחרה חזקה מאוד לשוק הישראלי ומעניין לראות איך ישפיע המהלך על רשתות מקומיות כמו גולף ופוקס הום, כמו גם על מתחרות מחו"ל כמו זארה הום.

https://www.instagram.com/p/Bgjlv9cl3TY/

במחלקת הבגדים, החברה מציעה פריטי בייסיק באיכות מעולה לצד פריטים יותר מהודרים כמו שמלות, מכנסיים, טרנינגים, מעילים, ז'קטים ועוד.

ולא רק האימהות שלכן ימצאו מה לקנות במרקס אנד ספנסר – בעבר הרשת שיתפה פעולה עם אושיית האופנה אלכסה צ'אנג, כך שלא נותר לנו אלא לקוות ששיתופי פעולה נוספים יכללו גם הם במשלוח לישראל.