Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

אזהרת צפייה: זה הריאליטי שכולנו נתמכר אליו החודש

"המסלול הבוער" מבוסס על משחק הילדים שבו הרצפה היא לבה, ומציע מסלול מכשולים שמוצב מעל אלפי ליטרים של מים אדומים מבעבעים. כן, זה מפגר. צפייה נעימה

"המסלול הבוער" בנטפליקס
"המסלול הבוער" בנטפליקס

מצעד הטופ טן של נטפליקס בארה"ב התחדש בכוכב חדש: אל המקום הראשון השתחלה בסוף השבוע האחרון תוכנית הריאליטי האתגרי "המסלול הבוער" (Floor Is Lava), שהגארדיאן כבר תהה אם היא הולכת להפוך ללהיט של הקיץ בטלוויזיה. בישראל, אגב, היא נמצאת במקום השביעי, אבל תנו לזה זמן.

התוכנית מבוססת על משחק הילדים המוכר, והחוקים בה פשוטים: על המתמודדים לחצות חדר באמצעות קפיצות וטיפוסים קירות, קופסאות, חבלים, וילונות, מתלי סירים וכל מיני מכשולים, ואסור להם בשום אופן לגעת ברצפה. זאת תוכנית ריאליטי, ולכן הרצפה במקרה הזה היא כ-300 אלף ליטרים של מים אדומים מבעבעים. נפלת – נפסלת. בכל פעם מתחרים שלושה צוותים של שלושה אנשים, ונושאי החדרים משתנים – אולי כדי שלא נמות מהרפטיטיביות.

זאת תוכנית די מפגרת, ועל כן היא לא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות. הפרס למנצחים מגוחך להפליא, לפחות במונחים של ריאליטי אמריקאי: 10 אלף דולר שמתחלקים בין שלושת המנצחים, ומנורת לבה עלובה שנזרקת לעברם על ידי המנחה, ראטלדג' ווד.

נטפליקס כבר הוכיחה שהיא אשפית הריאליטי החדשה, עם המגה להיטים "Love is Blind" (שנמצאת במקום הרביעי בדירוג המצטבר, מאז שהוכנס הפיצ'ר לשימוש), "Too Hot to Handle", "Back with the Ex", "שוגר ראש" וגם רכישות כמו "משחקי הטיטאנים" עם דה רוק. "המסלול הבוער" הוא לא יצירת מופת בשום קנה מידה, אבל היא עשויה בדיוק לצרכים של הקהל – האמריקאי וגם זה הישראלי – שמותש מהחדשות הקשות בחוץ ורק רוצה לכבות את המוח. שאלוהים יעזור לנו.

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!