סיריאל קילר: בר דגני בוקר חדש בעיר

כולנו חושבים שאנחנו פתיתי קורנפלקס מיוחדים, אבל ביקור בלולו אנד קו החדש בשדרות רוטשילד מוכיח שיש עוד מלא (אבל ממש מלא!) כאלה, ושאפשר לאכול אותם בעוד דרכים חוץ מאשר בקערת חלב

לולו אנד קו (צילום: יהונתן בן חיים)
לולו אנד קו (צילום: יהונתן בן חיים)
10 באוגוסט 2020

מי שזוכר את הימים שבהם חרשנו את רחובות לונדון, ניו יורק וברצלונה בוודאי זוכר את אחת האטרקציות התיירותיות החביבות ביותר בערים הללו – ברים של דגני בוקר. אלו הם מקומות המוקדשים כל כולם לפלא הפריך במבחר וריאציות, המוגשים בצורתם הקלאסית (בקערת חלב) או גם מגוון תוספות. מבחינתנו, אפשר לאכול בברים הללו ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ערב.

כעת, למרבה השמחה, הקונספט מתאזרח בארץ עם היכל דגני בוקר שנפתח ממש היום בעיר. לולו אנד קו שיפתחו את הדלתות בשעה 17:00 בדיוק מציעים מבחר ענק של דגני בוקר שחלק ניכר מהם אפשר היה להשיג עד כה רק בחו"ל, ככה שמזומנת לכם כאן גם טעימה מהניכר עד שיפתחו השמיים. תמצאו כאן את כל האהובים הרגילים – פרוסטיס, פופ טארטס בכל הטעמים, טריקס, קפטן קראנץ', אפל ג'ק ולאקי צ'רמס ועוד רבים רבים אחרים בכל הצורות, המרקמים וצבעי המאכל הקיימים.

לולו אנד קו (צילום: יהונתן בן חיים)
לולו אנד קו (צילום: יהונתן בן חיים)

מלבד קורנפלקס עם חלב (16 ש"ח) מציעים בלולו אנד קו גם גלידת ג'לטו איטלקית בטעמי וניל או בצק עוגיות (28-24 ש"ח), שגם לה אפשר (ורצוי!) להוסיף דגני בוקר, רוטב לבחירתכם (קרמל מלוח, קרם אגוזי לוז, דבש ועוד) וטופינגס שונים (בייגלה מצופה, במבה וסוכריות גומי למשל). כאילו זה לא מספיק, תוכלו להזמין גם שלגוני מגנום המיוצרים במקום בטעמים מפתיעים כגון מגנום כריות נוגט או מגנום סיני מיניס, שהוא החיים עצמם ומעבר להם (16 ש"ח). מי שמתעקש גם כאן לשמור על הבריאות יוכל להסתפק בגלידת יוגורט עם פיטנס ופירות העונה.

לולו אנד קו (צילום: יהונתן בן חיים)
לולו אנד קו (צילום: יהונתן בן חיים)

לולו אנד קו הגיעה לעולם בעקבות חודשיים של עבודה מאומצת של השף קונדיטור ערן שוורצברד והשף גלסייר חיים חן. יחד עם השותפים העסקיים (בהם עמרי בר נתן המוכר לצופי האח הגדול) מכריזים השלושה כי על אף הקורונה ההצגה המתוקה חייבת להמשך.
רוטשילד 37 תל אביב, טלפון 035528282