ירושלים עד הבית: אביתר בנאי וקוקטיילים מהבירה אצלכם בסלון

מוזיאון מגדל דוד משיק את מיזם "תו השעה": שורת הופעות אונליין של מיטב האמנים (שלומי שבן, שי צברי, מריאנה מקסימיליאן) לצד משלוח של דברים טעימים מהבירה

אביתר בנאי שיחתום את שורת ההופעות. צילום: מאיר כהן
אביתר בנאי שיחתום את שורת ההופעות. צילום: מאיר כהן

למי מכם שלא ביקר בתקופה האחרונה בירושלים בשל הקורונה או כל סיבה אחרת, מוזיאון מגדל דוד החליט להביא מעט מעיר הבירה לסלון ביתכם כולל בונוס רציני: הופעה אונליין של מוזיקאים מהשורה הראשונה. אנחנו מדברים על אביתר בנאי, שלומי שבן, מארינה מקסימיליאן ועוד.

במסגרת מיזם "תו השעה" שמשיק המוזיאון בשיתוף עיריית ירושלים והקרן לירושלים מוצעים לכם מגוון חבילות שכוללות כמובן את ההופעה, לצד קוקטיילים איכותיים ונשנושים טעימים הישר מבעלי עסק ירושלמיים. ההופעות יערכו בטרקלין המוזיאון בשעה 20:00 החל מה-10 לדצמבר ועד ל-17. החבילה עם הגודיז תגיע אליכם עד לעיר או לכל מקום אחר שתרצו, כך שתוכלו ליהנות מכל העולמות וגם לתמוך בדרך בעסקים ירושלמיים.

קוקטיילים וקצת היסטוריה. מה רע? צילום: מוזיאון מגדל דוד
קוקטיילים וקצת היסטוריה. מה רע? צילום: מוזיאון מגדל דוד

אז ככה, לפרטים: ישנן שתי חבילות שמוצעות, הראשונה נקראת "מארז לזוג המיקסולוגים המתחיל" בעלות של 220 ש"ח ותמצאו בה קוקטייל נגרוני לשניים של בר "הגטסבי" בבירה, שני צ'ייסרים נוספים, שלל אביזרים להכנת הקוקטיילים וגם מלוחים משוק מחנה יהודה כמו גם שוקולד מקומי. השנייה נקראת "פותחים בר בסלון" בעלות של 330 ש"ח והיא כוללת שני סוגים של קוקטיילים, צ'ייסרים, מאפים ושוקולדים מירושלים וגם כמובן מלוחים, כי אי אפשר בלי.

סדר ההופעות: ב-10 יופיעו עידן אלתרמן וילדיו, ב-12 מארינה מקסימיליאן, ב-13 שי צברי, ב-14 שלומי שבן והפסנתר, ב-15 עדן דרסו במופע פסנתר, ב-16 מארק אליהו וב-17 אביתר בנאי. אגב המופיע האחרון בסדרה, במוזיאון נערכת בימים אלה תערוכה על משפחת בנאי תחת השם "הבנאים – זאת המנגינה שלנו", שעוקבת אחר יצירתם.

לפרטים נוספים והזמנה