מה ראינו בלילה: 6 סדרות חדשות שהחזיקו אותנו ערות אפילו השבוע

סבא, למה יש לך עיניים מוזרות כל כך. "ריאיון עם הערפד" (צילום: יחסי ציבור/AMC)
סבא, למה יש לך עיניים מוזרות כל כך. "ריאיון עם הערפד" (צילום: יחסי ציבור/AMC)

סדרת הערפדים הכי טובה שאתם לא רואים, אופרת הסבון הוויקטוריאנית הכי מוגזמת על המסך, הסדרה הקומית הישראלית הכי קורעת. כן, זה היה שבוע טלוויזיוני קצר, אבל גם במהלכו ראינו יותר מדי טלוויזיה, ואנחנו כאן כדי לסכם, למיין ולדאוג שלא תבזבזו זמן מסך מיותר

מדי ערב אנחנו מפרסמים כאן באתר "טיים אאוט" את המלצת הצפייה הלילית שלנו. מראש אנחנו לא מכוונים גבוה: דברים שאפשר לצפות בהם בלילה בלי לשרוף את המוח במנת יתר של טפשת – את זה אתם יכולים לעשות לבד – גם אם אינם יצירות מופת על-זמניות. ההמלצות מבוססות לפעמים על צפייה בפרקים בודדים שמראים פוטנציאל, אבל אתם בהחלט מוזמנים להתלונן עלינו להנהלה אם לא אהבתם את אחת ההמלצות. לכבוד תחילת השבוע ולנוחותכן אנחנו מקבצים את כל ההמלצות במקום אחד לטובת הלילות המתים בשבוע שלפנינו, מדורגות על פי מידת התעופה שלנו עליהן. גם השבוע לא הולכים לישון.

>> יש לנו: 10 הרגעים הכי טובים בעונת המלחמה של ארץ נהדרת
>> מה קורה דוק? 7 סרטים שאסור להחמיץ בפסטיבל דוקאביב

1. קופה ראשית: ספיישל עצמאות

זה היה שבוע טלוויזיוני קצר ושדוף, כתוצאה ישירה של יום הזיכרון ויום העצמאות שאף פעם לא הצטיינו יותר מדי מבחינה טלוויזיונית, אבל הספיישל של "קופה ראשית" לחג היה שווה את זה. סדרת הסיטקום הכי טובה בישראל הרימה את הראש מעל זוועות המצב והעכשיו וסיפקה פרק יום עצמאות שאפשר לשדר מעכשיו בכל יום עצמאות כל עוד ישנם ימי עצמאות. כמו שכתב אבישי סלע בביקורת שלו, זה היה קיצוני, זה היה וולגרי, וזה היה כל כך כיף.

2. ריאיון עם הערפד 2

אחת הסדרות הכי טובות שאתם לא רואים – גם כי טרם שודרה בפלטפורמה מקומית וגם כי די, למי יש כוח לערפדים – חזרה לעונה שנייה ב-AMC והעבירה את עצמה לפאריז של ראשית ימי הקולנוע, והכל באווירה קווירית-רומנטית-רצחנית שעובדת הרבה יותר טוב מהסרט המצליח מהניינטיז עם בראד פיט וטום קרוז. פשוט עיבוד טוב יותר לספרה של אן רייס, מה לעשות.

 

3. ברידג'רטון 3 חלק 1

אחת התופעות הטלוויזיוניות הגדולות והמרתקות של השנים האחרונות. בעצם מין אופרת סבון תקופתית שמתרחשת בהיסטוריה אלטרנטיבית של אנגליה הוויקטוריאנית, כשהכל מוגזם ומוקצן והתלבושות והתפאורות מהפנטות את העין, ועכשיו בעונה השלישית גם מביאה גלואו-אפ של שתיים מהדמויות היותר מעניינות בסדרה. בקיצור, אם אתם בנים פשוט תהנהנו וצאו מהחדר בהליכת ירח.

 

4. בודקין

נטפליקס גם רצתה חיקוי של "רק רציחות בבניין", אז הנה, יש לה אחד. הוא מתרחש בעיירה קטנה באירלנד במקום בבניין גדול בניו יורק, ויש בו המון אירים מוזרים במקום המון ניו יורקרים מוזרים, אבל בגדול זו קומדיה שחורה על פודקאסטרים בז'אנר הפשע האמיתי שמסתבכים בחקירת רצח במסגרת הפודקאסט שלהם. אם לא ראיתם "רק רציחות בבניין" אז יהיה לכם ממש כיף. אבל אם כן אז אולי אפשר לוותר

5. אשלי מדיסון: סקס, שקרים וסקנדל 

לא נשקר: נהנינו מאוד מהביצתיות של "אשלי מדיסון: סקס, שקרים וסקנדל", שגולל את אחד מהסיפורים היותר מופרעים של עידן האינטרנט: אתר דייטינג לאנשים נשואים שרוצים לנהל רומן נפרץ, וכ-37 מיליון יוזרים נחשפים במלוא מערומיהם, כולל פרטים מלאים, השפלה פומבית והמון המון נישואים שמתרסקים. סרט דוקו שנוצר כדי לגלות מה קרה אחר כך זה פשוט רעיון טוב וגם הביצוע מוצלח. וזכרו: אל תעלו לאינטרנט שום דבר שלא הייתם שולחים לאמא שלכם.

6. אייל קטן

זה כבר שבוע שלישי ברציפות שהלהיט הכי מפתיע של נטפליקס לשנת 2024 מדיר שינה מעיניינו, השבוע בגלל הראיון המבחיל של פירס מורגן עם "מרת'ה סקוט האמיתית" ובעקבותיו התחושה שנוצר כאן מעגל חולני של אובססיה שמזין את עצמו בין שני אנשים לא בריאים ששואב לתוכו גם את הצופים הלא בריאים, כשתאגיד הבידור הנצלני שמנצח על כל הקרקס הזה סופר את הכסף במדרגות. זמנים אפלים.